Felkerült végre a fehér kis kigyó és egy "cuore sportivo" matrica.
A hátsó hosszlengőkar alján (a nevét nem tudom) cseréltük a szilentet.
Siófóki talin részt vettünk a győztes KIRÁLYKUKAC csapatban.
145932-km elérkezet a két felsőlengőkar cseréje(DELPHI), cserélve lett még a jobb és bal belső kormány öszekötö(OCAP) és a jobb oldali stabilizátor, még ezeken felül a gyertyák (NGK).
Tönkre mentek a távirányitó gombjai, a villamoság szerelő megforsztotta azóta tökéletesek.
1700-as fordulatnál bizonyos rezgő hangot adott az autó, elmentem karosszériáshoz, kiderűlt,hogy a katalizátort tartó vas eltört.Gyors hegesztés, lehetett menni tovább,semmi hang.
144.000 km-nél lecseréltük az olajat (Castrol), olajszűrőt ( gyári Alfa), légszűrőt (MANN), és a pollenszűrőt (MANN).
Időközben megadta magát a termosztát, ezt is kikellett cserélnünk.
Szerelőimmel átnézettem az autót, 2 első felső lengőkar, jobb és bal oldali belső összekötő cserére vár.
Sikerült megvenni az autót 143.600 km-el, átnézettük, megcsináltuk az eredtvizsgát, viszonylag minden rendben volt a kocsin.