Blog
Az autó tökéletes (bár sokat nem használom, 43 ezer van benne), és még mindig öröm vezetni :) Majd nyári gumit kell rá venni, mert bár a potenzák nem repedeznek, de csak ezzel jött ki a szalonból 11 éve. Ezen túl elfogyott pár akksi, de ezen kívül semmi. Tovább »
Betöltötte első életévét - remélem eltöltünk együtt még párat :) Az apró hibák orvoslása óta (vmikor tavaly, 3000-es olajcserénél) semmi, de semmi probléma nincs vele (igaz, olyan sokat nem is használom - alig van benne 15k). Végre felkerült az SP középső/hátsó dob - a hangja nem tolakódó, inkább Tovább »
nem nagyon volt érkezésem az első szerviz utáni történéseket vezetni, azóta történt pár dolog: - kapott téli gumikat (GY UG7+), felnivel (használt gt felni, polírozva, festve), - a vezető felöli visszapillantó tükör ~100 felett elkezdett sípolni, gariba cserélték az egészet (+festés), - a riasztó Tovább »
Megtörtént az első szerviz, olajcserén kívül egy-két apró problémát kellett orvosolni, mint bal első műanyag sárvédő lemezt kicserélték, mert nem illeszkedett normálisan, továbbá igazítottak az alsó deknin is (ez szintén műanyag), túlságosan lelógott. A jobb első fútómű fékjénél lévő hűtőlemez beleé Tovább »
Autó adatlap
- Típus:GT 2.0 JTS Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2009
- Színe:Carbino fekete
- Extrák:
A Distinctive felszereltséghez túl sok értelmes dolgot nem találtam - ezért kevés dolog került bele extraként, mint pl parokoló radar, 17' felnik, normális pedálok, kavicsfelverődés elleni fólia, meg egy-két apróság ...