Tagok >> Skodra >> 156 TI 2.4 JTD 20V M-JET >> Blog
- Típus:156 TI 2.4 JTD 20V M-JET
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Nero Metalico
2010.09.21. 110EKm !Cserélve lettek a felső lengőkarok,mert elégé nyekeregtek, nyifogtak már, Original Ricambi TRW került bele! Azóta egyenlőre csend van,:-)


2010.04.19. Ma lefóliázták a hátsó szélvédőt,a hátsó ablakokat,és megkapta az első üveg is a szokásos csíkot! Természetesen LLumar fóliát kapott,a az eggyik legsötétebbet,AT 05 GR SR HPR,fényáteresztés 5%!




2010.04.10.Még tavaly vásároltam bontásból egy hátsó szárny spoilert, Zender gyártmány! Mivel a szine picit eltért az én autómétól ,a felszerelés váratott magára mostanáig.Fényezés után Szunyiatis segítségével felszereltük,majd bekötöttem a féklámpát is benne!




2010.04.03. A Husvéti szabadnapokat kihasználva,végre volt időm lefesteni a féknyergeket,és a féktárcsa közepet is! Alapos drótkefézés,és tisztítás után maszkoltam,majd alapoztam,végül Motip Rosso féknyeregfesték spry-el 2x lefújtam!




2009.11.17. 100600Km!Megtörtént az autó műszaki vizsgáztatása,és friss lett a zöldkártya is,mindkettőt 2 évre kapta meg. Cserére szorult az 5. hengerben is az izzítógyrtya !
2009.10.18. 100400Km! Az autó kapott egy új Exide Premium 77Ah akkumlátort,mert ami benne volt már gyengélkedett,és csak kis teljesítményű 55Ah-ás volt!Még szeptemberben karbonfóliáztattam a tükörtartó háromszögeket,mert a festék feltáskásodott, levált róla!




2009.06.20. 94900Km Kicseréltem a 3. hengerben az izzítógyertyát,mert hibát jelzett,és valóban rossz volt mikor kimértem!Valamint cseréltem a gázolajszűrőt is!Átesett egy futóműállításon is,mert az első tengelyeken a gumi belső peremei nagyon koptak!



2009.06.09. 94800Km!Komplett vezérlés lett lecserélve: vezérműszíj,feszítő,és a vezető görgő+ a vízpumpa,hosszbordásszíj a feszítőkarral,a feszítő,és a vezetőgörgő!



2009.06.05. 94700Km Kicseréltem a levegőszűrőt,a régi már nagyon koszos volt,tehát könnyebben lélegezhet a motor.Viszonylag simán ment,csak az aksit kellett kivenni,és egy csövet megbontani.Cseréltem a pollenszűrőt is,ami ugyancsak igen koszos volt,szénszálasat kapott!Csupán kiváncsiságból 1 napig használtam direktszűrőt is,de semmi érdemleges változást nem tapasztaltam,valamint mindenki lebeszélt róla! Ezért maradt a papírszűrő,talán majd egyszer rakok bele tuning K&H betétszűrőt!








2009.06.03. 94600KM!Lecseréltem a motorolajat,(SELÉNIA WR DIESEL)és persze a szűrőt is!(Purflux)Az olajszűrőhöz nagyon nehezen lehet hozzáférni,lekelett bontanom a turbóhoz csatlakozó előkatot,de még így is igen körülményes! A váltóolajat szintén nem egyszerű cserélni,kiszedtem az aksitartót és alatta található a betöltő nyílás.Egy tölcsér,és gégecső segítségével töltöttem be a TUTELA Matryx váltóolajat!







0
589
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV