Mutasd

>> Egyéb2013-04-07

Először a csörgést írom mert az a rövidebb... A csörgő hangot a nagy rugós spanolónak a hézagoló alátétje adta. Levettem, megütöttem a hézagolót egy csapágy golyóval, így kicsit kihorpadt és visszaszereltem aztán majd magának összenyomja amennyire kell, így ez a csörgés megszűnt, ismét csendbe van az autó :)

Az olajfolyás... ő már nem volt egyszerű eset. Egyszer már felderítettem egy pár helyet hogy merre csepeg az olaj, ki is javítottam (szelepfedél tömítés, olajhűtő tömítés) de most ismét elkezdett csepegni... csepegni folyni inkább...
Nekiindultam megkeresni az okot hogy miért. először megmostam az autó hasát mindenhol, és megtörölgettem mindent hogy lássam hogy merről indul meg vérezni szegény. már vagy fél órája jár az autó alapjáraton, és olajnak nyoma sincs.... kimásztam az aknából, szóltam faternak hogy jöjjön már kicsit pörgesse meg az autót míg én lent vagyok és figyelem hogy mi történik. Amint adott az autónak egy gázfröccsöt rögtön megindullt az olaj, az olajszivattyú dekni alól... nah mondom megvan állítsd le. Megindultam lebontottam mindent a motorról hogy hozzáférjek Hosszbordásszíj, vezérműszíj, sorba jöttek a dolgok, aztán végre megláttam a deknit. csavarokat kivettem, olajteknőt levettem, ott is kivettem tartócsavarját és levettem. vágtam alá új tömítést, összeraktam szépen megmostam mindent, és újra megfigyelés alá vettem az autót, de szerencsére megszűnt a probléma :)