Blog
Egyik pillanatról a másikra szétszaladt a ménesből legalább 100 db. Hibakódolvasás után kiderült, hogy a szívórész nyomás érzékelőjét, illetve a levegőszűrőnél található légtömegmérőt kell cserélni. Mindkettő gyárira lett kicserélve 271000km-nél. A költség közel 50% alkatrészárelőnnyel 14000Ft volt Tovább »
265000 km. A szokásos olaj és szűrők cseréje. A téli felni cseréje közben kiderült, hogy a bal oldali féltengely gumiharang ki van szakadva, szerencsére kis helyen, a cseréje megtörtént. Tovább »
251000 km, elérkezett az olaj és a szűrők cseréje. A szokásos Selenia WR 5W40, olajszűrő, gázolajszűrő, pollen- és levegőszűrő lett cserélve. A munkadíj a zsebben maradt, az alkatrészek összesen 25000 Ft-ba kerültek. Tovább »
250000 km, elérkezett a vezérlés cseréje. SKF vízpumpát, DAYCO vezérlésszettet kapott. Anyagköltség kb. 50% kedvezménnyel 35000 Ft, a munkadíj pedig 15000Ft volt. Hűtőfolyadék is lecserélve, 5000 Ft. Remélem a következő 100000 km alatt is ilyen remekül fog gurulni. Tovább »
Miután felújították a magasnyomású szivattyúmat, a kocsi elkezdett játszadozni: egy hétig tökéletesen indult, aztán hétvégén csak másodjára, azután harmadjára,... volt olyan, hogy mosás után nem tudtam beállni a garázsba vele. Szórakozott velem kb. 3 hónapig, miután az 5. szerelő megnézte az immobil Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 sw
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:kék
- Jellemzők:
1.9 JTD 16V. Nagyon szép állapotban vásároltam meg 2014.október 20-án. Az autó törésmentes. - Extrák:
4 db elektromos ablak, kétzónás digit klíma, alkantara belső, 17 colos magnézium felni, elektromos és fűthető tükrök, fedélzeti komp..