Blog
Sajnos nagyon megjártam. Kb 200 km megtétele után hosszbordás szíj automata feszítőgörgőjének a csavarja eltörött és bedarálta azúj hosszbordás szíjat a vezérlésbe. A motor megállt. Több hónap parkolópálya következett. Mint kiderült a szíjfeszítő csavarja anyaghibás volt, ez okozta a törést és a na Tovább »
A garázsból kiállva, pakolűás közben járó motornál egy tompa puffanást hallottam. Felfigyeltem rá, de nem tulajdonítottam neki nagyobb jelentőséget. Gondoltam ki állok az autóval a hídra. Ekkor vettem észre, hogy nem megy a szervókormány, illetve nincs töltés. Motorháztatőt felnyitva tapasztaltam, h Tovább »
Olajcsere periódus. Selena olaj, gázolaj szűrő, olajszűrő, légszűrő. Pollenszűrő most nem lett cserélve, mivel pár ezer km-el ezelőtt (utólag) volt cserélve. Tovább »
Újabb olajcsere pediódus érkezett el. Olajszűrő, gázolajszűrő, pollenszírű és légszűrő cserélve lett, Selenia olajat kapott. Tovább »
Tönkre mentek a nagynevű Bilstein lengéscsillapítók (árukból és a márkanév miatt sokkal többet vártam tőlük). Mivel az Eibach lengéscsillapítókat is túl lágynak véltem, így a döntés egy komplett állítható szett mellett szólt, ami jelen esetben még gazdaságosabb is volt. Németországból került megvás Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 SW 2.4 JTD 20V M-Jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Grigio Metallico VR680
- Jellemzők:
-2.4 JTD 20 V motor
-gyári xenon
-parkolóradar
-esőérzékelős ablaktörlő
-navigáció
-multikormány
-Bose Hifi
-Alcantara belső
-Ülésfűtés
-2 oldali digit klíma
-tolatóradar
- Extrák:
-Nappali menetfény
-Nyáron: Toora T670 8x18 ET35, Pirelli Pzero Nero 225/40 R18 gumikkal
-Télen: Alfa Romeo Speedline 6,5x16 ET41,5, Kleber Kristalp HP2 205/55 R16 gumikkal
-Steinhoff lyuggatott tárcsák elöl
-állítható toronymerevítő
-Osram CoolBlue xenon 5500 K a tompítottban, 8000 K xenon a refiben
-Bilstein B4 gátlók
-Alfa 156 SW GQ küszöb spoiler
- Eibach Pro Kit 35 mm ültetés