Tagok >> Vik.. + Rich >> Blog
Sajnos megint eltört a kipufogó. Tavaly WhiteSkull megjavította de most meg máshol törött el. Így javítani kellett a leömlőtől egészen a középső dobig. Illetve a közép dob is új lett. Az első dob meg minek oda,úgyhogy azt kivette onnan a mester. Kb. ennyi. Ja és Ari barátom az első indexet megigazította mert ki akart esni. Most már jó:-) És felkerültek a tavaly megvásárolt vadriasztók is... Ennyi. Asszem. :-)
Na megint van új közlésbe való. Kis feljavitást kellett eszközölni. Hátsó fékbetétek, bal elsö lámpa,stabilizátorpálca,(ez nem volt egyszerü,mert már nem gyártják) meg valami gumitömités a stabilizátor rúd körül,kasznis meló a bal elején és a jobb elsö oldalon az alvázat is kellett javitani. Na és lettek új nyári gumik is. Pirelli 7000. Asszem kb ennyi. Ja és kell vinni majd villamosságishoz is :-(( A fene enné meg az elektromosságot.. Külön köszönet (már megint :-)) ) Ari barátomnak és Marek kollégának aki az alkatrészeket biztositotta..
Megint volt kis munka. Mivel uj tank került fel a vasra igy a régi tanksapka nagyon nehezen ment rá az uj tankoló nyilásra. Viszont Ari kolléga hathatós közremüködése révén már 1 ujjal is megy és a Vik is tud tankolni :-D
Ma sikerült feltenni a téli gumikat. Hátsó kerekekre Nokian tipusú gumma került. 175/55 R14. Darabja 9000 huf. Elöre meg Kléber tipusú lett. Ugyanaz a méret. Szintén 9000huf/darab. Köszönet itten a Makkos kollégának aki biztositotta a gumik beszerzését.. És persze a felszerelését is. Gyári alufelnikre lett szerelve. Ugyhogy jövöre be kell szerezni uj alufelniket a nyári gumi számára..
Hol is kezdjem...Hm.. Szóval juliusban WhiteSkull-hoz került a 75 mert mindenféle baj volt vele.. Minden folyadék az akksi savat kivéve folyt belöle.. Volt egy teljes váltócsere. Mindhárom Hardy tárcsát cserélni kellett. Meg a kitámasztó csapágyat is. Kapott 1 új üzemanyag tankot is. Meg 1 új müszerfalat is.Most minden müködik. Visszakerült a március óta hiányzó bal oldali első indexbúra is. Müködik az elsö ködlámpa is. Nem folyik már a motorolaj.. És a fékolaj sem. Ja és megjavult az ablakmosó tartálya is. És teljesen megjavult az elektromos rendszer is. Minden müködik. Ezer köszönet WhiteSkullnak és Falkonak valamint azoknak az embereknek akik segitettek beszerezni a rengeteg alkatrészt..
Na és újabb szerviz volt a héten. Megint köszönet Ari és Yoyo barátomnak..:-))
Ki lett cserélve a kormányösszekötő gömbfej és a kitámasztó gömbfej.. Már nagyon kellett, mert nyikorgott és minden baja volt. Utána megvolt a futóműállítás is. Úgy néz ki a dolog, hogy a vas eleje rendben van..:-))
Na végre a fékfelújítás ideje is elérkezett.. Az első tárcsák és fékbetétek cserére szorulnak. Szét is lett szedve és kiderült, hogy nem csak ez a gond. A gumi fékcső is cserére szorul és az egyik fém fékcsövet is cserélni kellett.. Köszönet Ari barátomnak aki megint segített. :-)) A szerelés 2 hétig tartott mert nehéz volt a megfelelő alkatrészeket beszerezni. Így kimaradt a komáromi tali is. De nem baj. Jövőre ott leszünk.
Sziasztok.
Ma újabb szerelés volt. Visszakerült az eredeti műszerfal. Kivilágítva. Olajszint ellenőrzés. És felkerültek a hátsó kerék feletti ívek is. Meg új rendszámkeret előre és hátra. És az akksi-rögzitő ketyere is megjavult volna, ha a csavart nem töröm el:-(( Ezt még pótolni kell. És az utastérben is világit minden mint a karácsonyfa. Köszönet Ari barátomnak. :-))
Na megtörtént az elkerülhetetlen és átnéztük az autót.
Nagyon jó hírek:-))
Ami javításra szorul:
Kormányösszekötő gömbfej, fékcsövek, tárcsák és betétek (első), gyertyakábelek.
Kb. elsőre ennyi.. Nem is rossz.
És persze vérfrissítés is volt...
Ma Ari barátommal szeretnénk átnézni az autót, hogy mi merre hány méter és mi a teendő a továbbiakban. Kicsit izgulok miatta.:-( Remélem nem lesz gond vele..Viszont az egész Tokodi Alfás rettenet csapat azonnal ki is próbálta az új szerzeményt:-)) Nagyon jól megy meg minden ilyesmi. Kiemelném Marek cartárs segítségét az autó megvásárlása kapcsán. Rengeteget segített. Köszönet itt is.