Blog
A jelenlegi gumi kicsit zajosabbak voltak és enyhe vibráció is volt magasabb sebességnél. Előlre új Kumhot hátra pedig 90% -os Michelin PS3-ok kerűltek fel. Óra állás:273656 Tovább »
Érdekes kopogó hang miatt amit a gömbfej produkált az alsó lengőkarban , új lengőkart kapott. A tárcsák nagy válla miatt úgy döntöttem ,most érett meg a cseréjük. A betétek, igaz már 90.000km-t futottak de még mindíg 3,5-4 mm es ferodol réteggel bírtak. Amiért ilyen jól bevállt a Steinhof betét , Tovább »
Próbaképp az első közép/mély hangszórókat macAudi MP 2.16 -os hangszórókra cseréltem ki... Tovább »
Bekerűltek az új Monroe Reflex gátlók. Ezután a kettőstömegű kiiktatása kezdődött. Beszerzésre kerűlt a 156-os sima lendkereke, a hozzá tartozó vadonat új Valeo kuplungszett, ami nem tartalmazott kinyomócsapágyat. Emiatt egy 164-es kinyomót kapott, mert a Bárdi álltal adott kinyomó nem volt megfel Tovább »
Megtörtént a komplett fényezés és a kocsi összerakása. Továbbá újra lettek krómoztattva a kilincsek, és jobb oldalra egy új bal oldalra pedig egy 1éves bontott fényszórót kapott.... Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Ezüstmetál / Grigio Chiaro VR
- Jellemzők:
Alfa Romeo 166 2.0 Twin Spark / Progression - Extrák:
Extrák:
-Loud Link Mp3 lejátszó
-Xenon (utólagos)
-Digit klíma
-Esőszenzor
-Ülésfűtés
-El. ablakok
-El. tükör
-El. tükör behajtás
-Tempomat
-Hátsó roló