Mutasd

>> Szerviz2009-03-07

A lengőkarok cseréje után kb. 44 km-el valami nyiszogni kezdett. Sokáig győzködtem magam, hogy a fejemben nyiszog, az új gyári lengőkarok egyszerűen nem szólhatnak... A hang meg csak erősödött és a negyedik ezer km után már elviselhetetlen volt. Az 5. ezres után már minden fékezés, gázadás nyikorgást jelentett, kátyúra nem is volt szükség.

Reggel korán keltem, Éva meg se moccant mellettem, így kénytelen voltam magam útra kelni. A Garmin egész úton szivatott, így nem is törődtem vele. Minden áron hosszabb úton akart navigálni, aztán minden újraszámolásnál vissza akart fordítani. Komárom előtt belefutottam Tom12-be, de nem akart észrevenni. Mivel a Garminhoz képest jó fél órát spóroltam, megálltam a piacon egy kis tavaszi virágért a magyar oldalon. Itt újra kezdte a Garmin, minden áron hatalmas kerülővel, délről - Környén keresztül akart Tatabányára vinni. Én Tatát választottam. Innen már csak egy köpés Vértesszőlős, a mocsok villanyrendőr faluja. Azért mocsok, mert a falu előtt van egy 40-es tábla, ha nem tartod be a limitet, a faluba érve pirosat kapsz. Ha betartod, végig zöld marad. Úgy megtetszett, hogy kétszer is kipróbáltam. Szokásos pontosságommal pont 9-kor leparkoltam András bácsi háza előtt.

Megrángattuk a futómű minden porcikáját és kiderült, hogy a lengőkarok meg se nyikkannak, a zenebonát a teljesen tönkrement stabilizátorrúd okozza, melynek már keresztirányú mozgása is van. Ezen kívül nagyon rossz állapotban van mindkét féltengely is...

Mivel egyik munka se olyan, amit pár óra alatt össze tudtunk volna hozni, ill. alkatrész híján összecsomagoltunk és várom a jobbnál jobb árajánlatokat az alkatrészre :)

Visszafele megálltam a Fort Monostorban, hogy megnézzem, hol lesz az áprilisi találkozó, de éppen Mini találka volt, nem akartam mutogatni nekik a meseszép autóm, így inkább haza jöttem.

197 km volt az út és 251 Ft-ért tankoltam, ami nagyon tetszik :)
140706 km