146 T-Spark - főkép

Blog

2017-02-25
Kürt javítása

214.000 km-nél már egy ideje nem szólt a duda, kiderült, hogy a légzsákátvezető gyűrűt kell cserélni. Szereztem 5000 FT-ért egy bontottat, arra cserélték a régit. Tovább »

2016-10-16
Motor rendberakása, vezérműszíj szett csere

212.000 km-nél leállt egy henger, mert a szelepekből kb. 3 mm-t valahogy megevett a gép. És akkor már rendesen át lett nézve és rendberakva a motor. A hengerfej fel lett újítva (kb. 35.000 Ft), cserélve lett a hengerfej tömítés, a teljes vezérműszíj szett vízpumpástól, szimering, főtengely bordáskar Tovább »

2016-04-11
Olaj és szűrőcsere

207.300 km-nél olaj és szűrőcserét (olaj- és levegőszűrő) csináltattam, mert már aktuális volt. Tovább »

2016-02-15
Rádió alatti rekesz

Sikerült szereznem egy rekeszt a rádió alá, mert a gyári rádióból megmaradt csúnya volt a rádió nélkül. Így most újra jól néz ki a műszerfal középen. Tovább »

2015-12-13
Akksi csere

204.000 km-nél akksit kellett cserélni ezen a szép vasárnap reggelen. Előző nap még semmi gond nem volt, de egyszer csak nem lehetett beindítani, de még bebikázni se az autót. Az új akksival újra pöccre indul a gép. Tovább »

Autó adatlap

Fotóalbum