Blog
214.000 km-nél már egy ideje nem szólt a duda, kiderült, hogy a légzsákátvezető gyűrűt kell cserélni. Szereztem 5000 FT-ért egy bontottat, arra cserélték a régit. Tovább »
212.000 km-nél leállt egy henger, mert a szelepekből kb. 3 mm-t valahogy megevett a gép. És akkor már rendesen át lett nézve és rendberakva a motor. A hengerfej fel lett újítva (kb. 35.000 Ft), cserélve lett a hengerfej tömítés, a teljes vezérműszíj szett vízpumpástól, szimering, főtengely bordáskar Tovább »
207.300 km-nél olaj és szűrőcserét (olaj- és levegőszűrő) csináltattam, mert már aktuális volt. Tovább »
Sikerült szereznem egy rekeszt a rádió alá, mert a gyári rádióból megmaradt csúnya volt a rádió nélkül. Így most újra jól néz ki a műszerfal középen. Tovább »
204.000 km-nél akksit kellett cserélni ezen a szép vasárnap reggelen. Előző nap még semmi gond nem volt, de egyszer csak nem lehetett beindítani, de még bebikázni se az autót. Az új akksival újra pöccre indul a gép. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:146 T-Spark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Piros
- Jellemzők:
1.4-es motor - Extrák:
Szélterelő az első ablakokon, alufelni, GPS, üléshuzat