214.000 km-nél már egy ideje nem szólt a duda, kiderült, hogy a légzsákátvezető gyűrűt kell cserélni. Szereztem 5000 FT-ért egy bontottat, arra cserélték a régit.
212.000 km-nél leállt egy henger, mert a szelepekből kb. 3 mm-t valahogy megevett a gép. És akkor már rendesen át lett nézve és rendberakva a motor. A hengerfej fel lett újítva (kb. 35.000 Ft), cserélve lett a hengerfej tömítés, a teljes vezérműszíj szett vízpumpástól, szimering, főtengely bordáskar, a vízhűtő és a rendszerben a hűtővíz fagyállóstól. (kimérettem benzinkúton, kb. -27 fokig jó az arány) Azóta a 6 éve elsőre soha nem induló autó pöccre indul, és talán az olaj sem fogy. Plusz a motorhűtést is stabilabbnak látom.
207.300 km-nél olaj és szűrőcserét (olaj- és levegőszűrő) csináltattam, mert már aktuális volt.
Sikerült szereznem egy rekeszt a rádió alá, mert a gyári rádióból megmaradt csúnya volt a rádió nélkül. Így most újra jól néz ki a műszerfal középen.
204.000 km-nél akksit kellett cserélni ezen a szép vasárnap reggelen. Előző nap még semmi gond nem volt, de egyszer csak nem lehetett beindítani, de még bebikázni se az autót. Az új akksival újra pöccre indul a gép.
201.600 km-nél a vezető oldali ajtó kívülről nyithatatlanná vált. Leszedtem a kárpitot, de sajnos nem csak kiakadt valami, hanem a zárszerkezet ment tönkre. A szerelőnél már nem tudtak újat beszerezni, így én kerítettem egy bontottat 5000 Ft-ért, meg ugyanennyiért cserélték ki.
197.360 km-nél felkészítés után rögtön le is vizsgáztunk.
197.360 km-nél eljött az idő, hogy felkészüljünk a műszakira. És ha már szerelőnél jártunk, akkor az ismert hibákat is kijavíttattam. Kb. 5 éve csak másodikra indult a gép, folyt az olaj, és a kézifék is egyre gyengébb lett. Kicseréltek két kézifékkötelet meg 4-4 gyertyát, és úgy néz ki, hogy minden gond megoldódott. Plusz cseréltettem olajat meg szűrőket is.
B oszloptól hátrafelé fóliáztattam az üvegeket.
194.600 km-nél már nagyon vágytam arra, hogy tudjak zenét hallgatni MP3 formátumban pendrive-ról, és hogy legyen Bluetooth telefonkihangosításom menet közben, ezért vettem egy JVC KD-X310 BT autórádiót 27.000 Ft-ért, és beszereltettem további 5.000 Ft-ért. Extrába csak egy antenna csatlakozó fordító kellett hozzá, ami további 800 Ft-ba került a szerelőműhelyben. Még csak keveset használtam, de eddig nagyon meg vagyok vele elégedve!