204.000 km-nél akksit kellett cserélni ezen a szép vasárnap reggelen. Előző nap még semmi gond nem volt, de egyszer csak nem lehetett beindítani, de még bebikázni se az autót. Az új akksival újra pöccre indul a gép.
157.000 km-nél cserélni kellett a légtömegmérőt, mert elkezdett gyakran kivillanni a befecskendezési problémát jelző lámpa, és hosszú időközönként hol világított, hol nem. Reggelente nem világított egyáltalán, míg beértem melóba, de hazafelé mindig, úgyhogy lehet az is számított neki, hogy mennyire sütötte a nap az autót. Eddig úgy vettem észre, hogy lehetséges, hogy a reggelente indítás utáni lefulladások is megszűntek, plusz indítás után nem gyenge az autó.
146.400 km-nél lecseréltem a négy nyári gumit egy garnitúra használt, de sokkal jobb állapotú gumira.
129.200 km-nél az akkumulátor kicsit nehezen bírta a kemény telet, ezért jobbnak láttam kicserélni. Kapott a kicsike egy Banner UniBull 12V 47Ah 390A akksit, majdnem tök ugyanilyen volt a régi is, és az csak nálam kibírt majdnem 3 évet.
1
1142
Fórum
Friss topicok
- Adok-veszek
- Giulia
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- Találkozások
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Tonale
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
