204.000 km-nél akksit kellett cserélni ezen a szép vasárnap reggelen. Előző nap még semmi gond nem volt, de egyszer csak nem lehetett beindítani, de még bebikázni se az autót. Az új akksival újra pöccre indul a gép.
157.000 km-nél cserélni kellett a légtömegmérőt, mert elkezdett gyakran kivillanni a befecskendezési problémát jelző lámpa, és hosszú időközönként hol világított, hol nem. Reggelente nem világított egyáltalán, míg beértem melóba, de hazafelé mindig, úgyhogy lehet az is számított neki, hogy mennyire sütötte a nap az autót. Eddig úgy vettem észre, hogy lehetséges, hogy a reggelente indítás utáni lefulladások is megszűntek, plusz indítás után nem gyenge az autó.
146.400 km-nél lecseréltem a négy nyári gumit egy garnitúra használt, de sokkal jobb állapotú gumira.
129.200 km-nél az akkumulátor kicsit nehezen bírta a kemény telet, ezért jobbnak láttam kicserélni. Kapott a kicsike egy Banner UniBull 12V 47Ah 390A akksit, majdnem tök ugyanilyen volt a régi is, és az csak nálam kibírt majdnem 3 évet.