Blog >> kűrt
214.000 km-nél már egy ideje nem szólt a duda, kiderült, hogy a légzsákátvezető gyűrűt kell cserélni. Szereztem 5000 FT-ért egy bontottat, arra cserélték a régit.
Múlt hét kedden szervízbe került a nagy becsben (és már 3 hónapja egymagában garázsban) tartott autóm.
Lesz olajcsere, szűrők, valószínű futóműalkatrészek cseréje- hála a kiváló minőségű magyar útburkolatoknak, vezmód, szintén kérdéses.
Vezérműszíj csekkolás- 60ezret futott--> valószínű csereérett, jobb megelőzni a bajt.
Stb stb:))
Megérdemli, soha nem hagyott cserben.
Remélem, mire visszatérek a magyar honba, kész lesz és jobb lesz mint újkorában, aztán nem tudom mi legyen, nagyon agyalok 2 lehetőségen...
Update:
- duda kábel szakadt volt- dolog megoldva- kértem kamion kürtöt:DD
- vezérműszíj tökéletes, nem csereérett
- hátsó fékrendszer felújítva
- olajok, szűrők kicserélve
- klímám kábele is szakadt- ugyanazon okból kifolyólag, amiért a dudáé, nem részletezném:S
- futómű beállítva
- kapott új olajat- vezmód állítólag elhallgatott... majd meglátjuk
Folyt köv
PS': Télleg kamion kürtöt kértem:D
PS'': Végre ismét Castrol Magnatec olajat kapott, a Seléniát érezhetően sokkal kevésbé szerette. Pedig direkt kipróbáltam, a legjobbat vettem, de nem vált be...
Valamikor vagy egy hónapja elromlott a kűrtöm. Hamar rájöttem, hogy életveszélyes nélküle közlekedni Pesten így ma elvittem egy elektronikáshoz. A fazon másfél órát dolgozott rajta mire rájött, hogy a kormányban lévő nyáklapon elégett a szál ami összekötné a kapcsolót a dudával. Áthidalta és most újra szól és én pedig megnyugodhatok :)
Ha már ott voltam gondoltam ránézhetne arra hogy miért nem jelez vissza a műszerfal ha be van húzva a kézifék. A hiba egyszerű volt, nem volt bekötve :DDD
Ez is kipipálva. :)