Tagok >> Seriff >> 145 1.6 Twin Spark >> Blog
- Típus:145 1.6 Twin Spark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Nero
Káromkodásokkal tűzdelt esemest kaptam barátomtól, akinél a Zender felnijeim csücsülnek, polírozó kezeim törődésére várva, hogy ellopták őket a kertes ház belső udvarából, az ő összes verseny-, meg mittoménmilyen felnijeivel együtt. Nagyon örültem a hírnek, mindegy, mondtam, hogy bele van gravízozva az enyémbe egy rendszám, figyelje a hirdetéseket, stb. Persze én Horvátországban voltam éppen, nem tudtam a felnik után eredni, meg aztán értelmét sem nagyon láttam...
Lényeg a lényeg- elugrottak egy nem messze lévő fémgyűjtőbe, lerakathoz, méhbe, tudsomisén és ott figyeltek a felnik a halom tetején. Mind a sok.
Éljen a magyar föld, a biztonságos zuglói családi ház, a tolvajok, a fémgyűjtők, s úgy ahogy van -talán-, az egész társadalom(?).
Meglett, ez a lényeg, még jó, hogy a kocsimat nem lopták ki a garázsból ezalatt:S
Le lesznek polírozva, k.rvaszéplesz, no:)
Akit érdekel, ELADÓ- 4szerszázas, 15ös, vannak excenteres csavarok is hozzá esetleg. Nincs olyan kocsi, amire feltehetném...
Uff
Ezzel a beszámolóval tartozom még, úgy érzem...
Most találtam az archív képek között ezt a dögöt. Angliában béreltük ki, eredetileg valami kisebb volt a listánkon, de olcsóbban adtak nagyobbat végül.
Azért írom meg ezt a posztot, mert hátha(?!) bárki ilyen autó vásárlására adná a fejét- Isten ments.
Sok autót vezettem életemben, a legtöbbet meg tudtam szeretni valamiért, akár percekkel a vezetés kezdete után.
Ez egy sz@r. Ilyen hangos és kelletlen dízelmotort, ami ilyen sokat fogyaszt még nem láttam. Cmax-ot vezettem elég sokszor, abban az 1.6os TDCI motor van, az kellemes volt, ez nem az. Nagyon nagyon zajos és olyan hangja van, mint egy öregebb, széthajtott teherautónak, pedig volt benne vagy 7ezer(!) km, fél éves sem volt.
A színe szép volt, egész kényelmes és tágas volt, nagy csomagtartó, 6os váltó ami egy rendes motornak remek párja lehetne.
8.7-8.9et evett szinte csak országúton és autópályán használva- és az autópályán is max 112km/h-nak megfelelő max sebességgel közlekedtem, mert szabály az szabály- ott is;) Tényleg nem hajtottam nagyon, sőt- kedvesem, öcsém és édesanyám is a fedélzeten volt, utóbbi kettő fosik mindentől ezért riasztózik magas fordulatszámra, kanyarsebességre stb stb. Ilyen menet mellett a 156 1.9JTD-vel 5, max 6 litert evett volna és nem fordult volna fel a gyomrom lehúzott ablakos krúzin' mellett a hanghatástól. Ja és rezonált is, remek...
Egy hete, most tudtam meg, mert külföldön süttetem a hasam...
Annyi vigasztal, hogy Alfa klubtag az új tulaj, remélem gondját viseli majd és szeretni fogja ezt a gyönyörű és jó autót... ejj, nem vagyok boldog... Alfa talin majd megsimogatom, ha látom.
5 évet töltöttünk együtt- jóban és semmi rosszban. ennyi.
Még pont eladás előtt 40ezer HUF kikerült a tárcámból- biztostás, zk, műszaki, minden oké...
Leadtam a drágát egy ismerősünkhöz, kereskedésbe. Mivel elutazom 3 hétre, nem tudok az eladásával foglalkozni:(( Remélem jó kezekbe kerül, de addig is nem lesz rossz dolga;) Ilyen társasága lesz:
Bandi, vagy modernkori nevén Andrásbácsi szólt, hogy van fekete (nagyonsötétszürke?) kárpitja 145höz, mivel a Nero bőrömhöz a gyári sötétzöld kárpitok nem nagyon passzoltak, így most mééég tökéletesebb az összhang.
Andrásbácsi cserélte ki őket mind verejtékes munkával, én inkább nem rontottam el semmit- nem törtem le hangyákat, szöcskéket:))
Tatabányára az egyesen mentem le, sok Alfás integetett, villogott- öröm :)
Fáj a szívem az autóért, de kénytelen leszek eladni, mivel hirtelen jött fellángolás következtében beleszerettem egy GTVbe... Sose gondoltam, hogy egyszer eladom, illetve valahol a távoli mentális szegmensekben felmerült többször a dolog- nyilván nem tudok mellé venni másik autót:((
Phon feltett pár általa készített képet:))
Cíííp-cíííp, tessenek csak közelebbjönni, jöjjenek csak, nem csalás, nem ámítás;)
Édesanyám mondotta vala: "Nagyon szép az a piros autó is." :))
Mondom Rosso Proteo, körömlakk, haványrózsaszín vagy valami.
Pedig ő is járt a P4-gyel egy-két évig, na az volt "piros" - pláne miután a fél kórháztető rázuhant:S Persze biztosításuk nem volt- állami intézmény, no de ez már történelem...
Mivel a korábban megrendelt Mio C520-ast nem tudták szállítani 2 és fél hétig, ezért újragondoltam a kérdést, és ASUS R300 lett a GPS kérdésből.
400Mhz-es 32bit Samsung proci, Microsoft Windows CE 5.0 oprendszer, 140g akksival, 3,5"-os képernyő, 2 év garancia.
IGO 8 teljes Európa térképpel, Bluetooth, FM transmitter, fényerőérzékelés meg sok egyéb felesleges dologgal ellátva.
Könnyű, kicsi, pofás és normális az ára. Eddig tetszik... majd ha mind a sok hangszóróból kiabál Moha bá', lehet átgondolom a dolgot:D
Teddy leadta a fülest, hogy Phon nickű tagunk nagyon szépen políroz, így Miki (CountM) és én beneveztük az olasz rozsdaboglyákat egy menetre, és nem kellett csalódnunk:)
Phon nagyon szép munkát végzett:) Reggel 10től fél este fél 6ig sikálta a két Alfát, étlen-szomjan, hisz' egy sportoló az tudja, mi fán terem a kitartás;)) 2 banánt azért fogyasztott nagy sokára:DD
Képeket majd küld nekem, mert volt nála profi gép, én csak pár telefonos képet pattintok az éterbe:)
Köszi Phon:))
PS: felajánlottam Mikinek, hogy vigye el a 45öst, meg némi pénzmagot, de szerelmes...
Nos, a keretes megoldás nem volt állapot...
Beegee tanácsára kétoldalú ragasztóval tettem fel. Bár nem volt az általa említett zöld típus itthon, de ugyanaz a márka egy régebbi sárga változata került alapanyagként felhasználásra a művelet során.
1. simán a rendszámra tettem, felragasztottam, mire a családi ebédnek vége, rendszám a kocsi előtt a földön leesve:)) még jó, hogy nem menet közben hagyta el magát...
2. tekintettel a rsz meggyepált állapotára, az eredetitől kissé eltérő formájára,vékony szivacsréteget ragasztottam a rendszám hátoldalára, majd így ragasztottam a lökösre, elég szépen felfeküdt igazgatás, hajtogatás után. Ha így jól érzi magát, akkor így marad, s a rend éber -és megbocsátást nem ismerő- őrei is elégedettek lehetnek velem. Azt hiszem egy izzó hiányzik a készletből, majd utánanézek;)