
Blog
Az új nagyobb hűtő miatt a légszűrőházat nem tudtam a gyári helyére visszarakni, nyomtatnom kellett hozzá egy tartót. Mivel így magasabbra és közelebb került a motorhoz, és vissza kellett raknom a gyári levegőgyűjtőt és fojtószelepet az akksi miatt, a gyári szívócső könyök és fémcső most nem fér el. Tovább »
A korábban használt LiFePo4 akksi nem képes már elindítani a motort, ezért vennem kellett egy normál akkumulátort és a tálcával együtt visszakerült remélhetőleg csak ideiglenesen az autóba. Tovább »
A Spider mellett a 156-os sem volt elfelejtve, csak egyéb projectek lefoglalták az időmet. Viszont sajnos a motor első indítása és garázsból kiállás után már nem akart indulni az autó. Egyszerűen az önindító nem forgatta át, a kábele viszont melegedett. Miután rájöttem hogy ez önindító hiba nem sok Tovább »
Az importtuning oldalán volt még outlet motorsportos felni olcsón. Van már egy 9x17-es Enkei szettem, azon most slick gumi van, gondoltam veszek mégegy 9x17-est és erre majd később semi slicket szeretnék. Egyenlőre elrakom, később jól fog még jönni. Ennyiért ritkán lehet venni könnyebb felnit. Tovább »
Sajnos nagyon rég írtam a V6-projectről, pedig idő közben dolgoztam rajta. Sikerült addig eljutnom hogy elindult a 3.2-es motor és önerőből kiállt a garázsból, majd vissza. Összefoglalva az utóbbi idők munkáját és a módosításokat: Beépítettem az új hűtőt. A 2db jó nehéz gyári ventilátort lecserélt Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 SportWagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:ezüst