Blog
Véget ért a 4 hengeres korszak, nagyon jó élményeim voltak az alfival... semmi extra baja nem volt. Tette a dolgát. Atléptem ezennel az 5 hengeresek klubbjába. Tovább »
Fékeket cseréltem tárcsa betét első hátsó mind Ate, első és hásó lengőkarokat, stabpálcákat, stab szilenteket, fékcső, hb szíjfeszítő, klímaszűrő patront, motor váltó fékolajat, összes szűrőt, 2 porlasztó csere. Kb 2 hónap alatt. Motorikusan is kifogastalan a paripa, turbó is kuplung is kifogastala Tovább »
Műszereket es a burkolatokat kiseréltem a crosswagonba talalható luxory gold verzióba, a klímapanel is ki lett cserélve, ami viszont felvan készítve a páaszenzorra. Így indokolttá vált a szenzoros tükör beszerzése, illetve a kormánykapcsoló cserére, ugyan is az automata ablaktörlős verzióba más az c Tovább »
1,5 év alatt 34ezer km. semmi probléma nincs. Nem kellett hozzányúlnom semmihez a takarításon és olajcserén kívül. Tovább »
Sikerült a halogén lámpát kicsit feldobni, 6 óra után összehoztam , a piros kapcsolható hogy a rend őrei ne szóljanak érte, de így is elég zorall lett. a'la transformer. nagyott kellett alakítani hogy beférjen a projector, mert a foncsorba nem igen fér el a projector pajzsa. persze figyelni kellett Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 SW Distinctive 1.9 JTDm TI
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Ezüst
- Jellemzők:
ABS,ESP,EBV,bőr belső, fűthető ülés,középső kartámasz, multi kormánykerék, deréktámasz, 8 légzsák, fűthető szélvédő, ködlámpa, 4 elektromos ablak, 2 zónás digitális klíma, fedélzeti computer, szervokormány, tempomat, Bose hifi,fekete tetőkárpit, TI - kormánykerék, TI-küszöb spoiler, TI-futómű, TI - 17" alufelni, TI ülések - motorikusan állítható háttámla, 6 sebességes váltó - Egyéb:
EGR lefalazva, K&N légszűrő, prémium diesel, Gewinde, Pioneer fejegység