Blog
volt egy kis rendetlenkedés az év elején, az autó ugyan izzított rendesen és pöccre indult a legnagyobb minuszokban is, de indítás után izzítógyertya-hibát jelzett a műszerfalon (kiolvasás után a vezérlőegység hibájára panaszkodott). a szerviz nekigyürkőzött, és másodjára el is hárították a hibát. Tovább »
nem egészen 3 év után a gyári Exide akku elhalálozott, tragikus hirtelenséggel. a 2 órával azelőtt még vígan futkározó autó már a gyújtás bekapcsolásakor is furcsa dolgokat kezdett el csinálni, indulni egyáltalán nem akart. bikázással annyit lehetett elérni, hogy nyugalmi állapotban működött minden, Tovább »
megvolt a szokásos nyárigumi-csere, a levetett téliken viszont úgy tűnik, a futófelület belső rész jobban kopott a külsőnél > ergo futómű-geometriát kell állíttatni. (éljenek a fekvőrendőrök és a lukas aszfalt.) Tovább »
majd' elfelejtettem: Bestia túlesett a kötelező szervizen, minden rendben találtatott, volt olaj- és szűrőcsere. 20 000 km telt el az előző alkalom óta, most 46 000 fölött járunk. a fényszórómosó nem ment, kiderült, hogy a visszacsapó szelep megadta magát. megrendelésre került, ha megjött, lesz még Tovább »
Bestia 2 éves, majdnem 37 000 km-es, és jól érzi magát. a bal első gumiba nemrég kaptunk egy szép nagy hatlapfejű csavart, úgyhogy cserélni kellett, így az eddig használatlan pótkerékkel együtt most az első tengelyen új gumik futnak. PS: ha minden igaz, nemsokára testvére lesz neki... de ez még Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 1.9 JDTm 16V, Turismo
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:blu oltremare
- Jellemzők:
imádom...
tudom, nem hátul hajt, meg nehéz ... de akkoris, Alfa, és szeretem. - Extrák:
a Turismo-n felül:
BiXenon,
Blue&Me,
ülésfűtés,
tolatóradar,
meg apróságok.
ja, Garfield a kalaptartón :-) - Egyéb:
az elsőt nem felejti az ember :-)
2012.08.07: 4 év és 1 hónap után elválnak útjaink. letelt a lízing 4 éve. szomorú vagyok.