Blog
Na, ma végre belevágtam az autó szétbombázásába. Egyelőre ez kimerült a kardán és a kipuff leszedésében (racsnis kulcs nélkül, a jó kis ~120cm mély aknában), de már készítgetem össze a cserecuccokat. Lesz jó kis kardán (remélem nem fog ütni, a mostani már eléggé rázott, ami nem csoda, mivel a közé Tovább »
Lassan megint egy kis bütykölés következik: hengerfej felújítás, mert az egyik hengerben 33%-os a veszteség a szívószelepnél, meg kicsit egyenetlen a motor járása, plusz úgy csattog mint egy v6:) Ja és eszi az olajat gátlástalanul. Ha már szét lesz kapva a motor, akkor olajnyomás jeladó csere/javít Tovább »
Augusztus 12. Kissé esős délelőtt, amikor megérkezek Robihoz a műhelybe. Kezdünk egy laza kipuffogó leszereléssel, majd jön a kardán, utána pedig a váltó. Noha hurcolászni 2 ember kényelmesen tud egy váltót, azért a földröl fej fölé kinyomni nem egyszerű feladat, de végül sikerült kiszenvedni az ak Tovább »
Autó adatlap
- Típus:75 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1987
- Színe:kályhaezüst (Bianco argento met.
- Jellemzők:
2006.10.16-án vettük 252000km-rel. Ehhez képest motorikusan, szerkezetileg nagyon fiatalos az autó. Tavaly lett hengerfejezve, májusban cserélt hardyk, új kipuffogórendszerrel. A kasztni itt-ott kicsit gány, de komolyabb rohadás egyedül a jobb hátsó küszöbön fedezhető fel. - Extrák:
Szervókormány, Kenwood cd-s fejegység, meg az alapextrák. - Egyéb:
Megvétel után hazaérve konstatáltuk, hogy a légszűrő mint olyan, nem igazán teljesíti feladatát. (csak be volt gyűrve a légszűrőházba).
A kipuffogó rendszert is rendbe kellett hozni (törött leömlő, szétlapított leömlőcső, hiányzó felfogatások)
Hosszú távon a gyári állapotra hozás a cél, mert ez az autó úgy szép, ahogy eredetileg megtervezték. Ha lesz rá keret, teljesen ki lesz lakatolva, és újrafényezve..