75 TS - főkép

Blog

2011-08-16
Várva várt nagyműtét

Na, ma végre belevágtam az autó szétbombázásába. Egyelőre ez kimerült a kardán és a kipuff leszedésében (racsnis kulcs nélkül, a jó kis ~120cm mély aknában), de már készítgetem össze a cserecuccokat. Lesz jó kis kardán (remélem nem fog ütni, a mostani már eléggé rázott, ami nem csoda, mivel a közé Tovább »

2008-05-10
Következő menet: hengerfej, első futómű, stb.

Lassan megint egy kis bütykölés következik: hengerfej felújítás, mert az egyik hengerben 33%-os a veszteség a szívószelepnél, meg kicsit egyenetlen a motor járása, plusz úgy csattog mint egy v6:) Ja és eszi az olajat gátlástalanul. Ha már szét lesz kapva a motor, akkor olajnyomás jeladó csere/javít Tovább »

2007-08-19
A nagyszervíz végre

Augusztus 12. Kissé esős délelőtt, amikor megérkezek Robihoz a műhelybe. Kezdünk egy laza kipuffogó leszereléssel, majd jön a kardán, utána pedig a váltó. Noha hurcolászni 2 ember kényelmesen tud egy váltót, azért a földröl fej fölé kinyomni nem egyszerű feladat, de végül sikerült kiszenvedni az ak Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:75 TS
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1987
  • Színe:kályhaezüst (Bianco argento met.
  • Jellemzők:
    2006.10.16-án vettük 252000km-rel. Ehhez képest motorikusan, szerkezetileg nagyon fiatalos az autó. Tavaly lett hengerfejezve, májusban cserélt hardyk, új kipuffogórendszerrel. A kasztni itt-ott kicsit gány, de komolyabb rohadás egyedül a jobb hátsó küszöbön fedezhető fel.
  • Extrák:
    Szervókormány, Kenwood cd-s fejegység, meg az alapextrák.
  • Egyéb:
    Megvétel után hazaérve konstatáltuk, hogy a légszűrő mint olyan, nem igazán teljesíti feladatát. (csak be volt gyűrve a légszűrőházba).
    A kipuffogó rendszert is rendbe kellett hozni (törött leömlő, szétlapított leömlőcső, hiányzó felfogatások)

    Hosszú távon a gyári állapotra hozás a cél, mert ez az autó úgy szép, ahogy eredetileg megtervezték. Ha lesz rá keret, teljesen ki lesz lakatolva, és újrafényezve..

Fotóalbum