Blog
KM: 199492 Időnként valami éktelenül kerepelt a motortérben a szíj oldalon, bal oldalon pedig nyiszogott valami a futóműben. Csöri kicserélte a főtengely szíjtárcsát, lötyögött. Fémdarabkákat is gyártott :) Futóműben bezsírozott valamit, legközelebbre, tavaszra ezek lesznek: kék színű DPF-re men Tovább »
KM: 165774 Ma elgurultunk Csörihez, egy olajcserére. Mivel még mindig nem romlott el semmi, ezért javításra most (sem) volt szükség. :) Olaj, olajszűrő, átnézés. Hazaérve mindig nullázom a szerviz számlálót, ott valahogy nincs kedvem pepecselni vele és Csörit sem akarom ilyennel baszkurálni. :) Nu Tovább »
KM: 153000 Ezeket használtam: Csiszolóvászon, P60, P100, majd 220-as sima festékbolti csiszolószivacs, aztán ezek: INDASA™ Csiszolószivacs (P800) 3M™ 03810 Csiszolószivacs 115x140mm (V.Fine) Ezeket itt vettem: Tovább »
KM: 152261 Már nagyon, komfortrontóan búgott az autó. Csöri szerint jó eséllyel kerékcsapágy, ha nem akkor a váltó. Picit aggódtam, de felemelve rögtön megmutatta magát, hogy kerékcsapágy. SNR csapágyat kapott. Visszatért a csend, komfort. Egész fura lett. Hallom a motort is már. Ha már ott jártam Tovább »
KM: 142495 Hiba továbbra sincs, de eljött az olajcsere ideje. Ezen kívül még kicseréltettem az alig 1 éves első féktárcsát és betéteket. A vásárláskor kapott új első cuccot, ami egy valamilyen rozsakupac tárcsa volt, és valamilyen betét. Ez már 1 év után visított és rázott, fasza kis cucc lehetett. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 Ti SW 2.0 JTDm
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Nero Carbonio 876
- Extrák:
Minden földi jó, kivétel elektromos ülések és elektromosan behajtható tükrök. Ez utóbbit majd szerintem pótolom, az ülés viszont így is ugyanolyan jó, nem zavaró a hiánya. - Egyéb:
Méterileg hihetőnek tűnik, van szervizkönyv, létező cégek pecsétjeivel. Azért felírom ide, a motortérben talált cetliket.
2014.01.02: -30 fokra ellenőrzött fagyálló
2014.12.01: Seleni 5W-30, 95064 km-nél