A 70-es évek derekán bemutatott Navajo a Bertone stúdió alkotása
Céljuk az volt, hogy bemutassák, szerintük hogyan nézhet ki egy jövőbeni sportautó. Alapját a 33-as sorozat adta, mely sorra nyerte a pályaversenyeket. Az akkoriban divatos "csőbe húzott" kockaforma karosszériát megnyújtották, hogy elegendő hely legyen benne akár 4 fő részére is.
A karosszéria és az alváz is üvegszálas műanyagból készült, súlya emiatt rendkívül alacsony volt. A mozgatásáról egy a 33-asból átszerelt 2 literes V8-as gondoskodott, mely 230 lóerőt teljesített. A jobb súlyelosztás végett a motort a hátsó tengely elé szerelték, az erőt pedig a kor szokásainak megfelelően a hátsó kerekekre szabadították rá.
Megjelenésekor, az 1976-os Genfi Motor Shown kritikusai elismerően nyilatkoztak teljesítményéről, aerodinamikai tényezőiről és a formáról. Páran nem átallkodták azt mondani, hogy az autó jóval megelőzi korát.