2500-3000 között rángatott az autó.
Elvittem garanciában a Schiller Fiathoz, a nyomásérzékelőket a DPF körül letisztították, illetve magát a DPF-et is. Mindezt ingyen.
Érezhetően jobb lett a kocsi, de azóta még egyszer éreztem ezt a rángatást. Jó lenne tudni mi az...
Sajnos finomhangolás vált szükségessé(192500km). Elkezdett rángatni a kincsem, leginkább gyorsításkor, ill. 2500-as fordulat alatt. Kutató munka következett, melynek eredményei a következők voltak:
Gyertyák cseréje: 10.000 – ideje volt.
Nem lett jobb a helyzet, így folytatódott a nyomozás. Vmaast-nak köszönhetően az LMM működését nagyon gyorsan ellenőriztük, az rendben. Közben mentünk egy picike próbakört légszűrő nélkül. Eszembe jutott a 155-ösöm hangja. Szívóhangot és sportlégszűrőt akarok! Kész vagyok. Két bökkenő van: 1.a 164TS karakteréhez szerintem nem illik;2: Zé letekerné a fejem, s kitiltana a műhelyéből, ha a jó állapotú motorommal ezt művelném. A további nyomozás alapján cserélve lett egy gyújtáselosztó. A rángatás még mindig tartott. A megoldást az hozta, amikor Zé és Dekka elmentek egy körre.
- Hogy sikerült megoldást találni? – kérdi Levi
- Az egyik kanyarban elhagytuk. – válaszolt Zé, közben Dekka sokat sejtetően mosolygott
- Ne szivassatok mán’, akarom tudni, hogyan gyógyult meg!
- Ha elmondanánk, meg kéne ölnünk téged…
A megoldás az volt, hogy az 1-es henger vezetékét a 4-es hengerhez kellett csatlakoztatni és fordítva. Hülye olaszok…
Viszont életben hagytak :-)