Blog >> levétel
1. Vedd ki a 2db imbuszcsvart fent a befúvórácsoknál (kép 1)
2. A hamuzónál bal és jobb fent lévő csavarokat vedd ki (kép 2-3)
3. Pattintsd le óvatosan a középkonzoltól balra lévő kis textilbetétet. Ezt 3 különböző fajta patent fogja, a középkonzol felől kis fémpatent is tartja. Óvatosan, de határozottan kell feszegetni. Nekem kézzel lejött, és egy patent sem sérült. (Kép 4)
4. A fenti játék a jobboldali kárpitbetéttel, a patentok az autó hossztengelyével párhuzamosak, nem merőlegesek a kárpit felületére. feszegetéskor ezt jó tudni! (Kép 5)
5. Kombináltfogóba hajtogass kis bőrdarabot, és ezzel megfogva húzd le a tekerőkapcsolókat (Kép 6)
6. A Középső tekerő alatt (ventillátor fokozat) van egy rejtőző csavar, vedd ki! (Kép 7)
7. A hamutál belső hátsó csavarjai is jöhetnek. Ezek szivatósak, ajánlott mágnesezett csavarhúzó használata, különben a csavar beesik a kitudja hova...visszatétel szintén türelem és figyelem igényes, nekem ez a rész volt a neheze :-) (Kép 8)
8. A hamutartó kihúzható, a kábelezés kiengedi. Mögötte van még 2 csavar, ami alul fogja a középkonzol betétet. Ki velük! (Kép 9)
9. Óvatos de határozott mozdulatokkal kifordítható a középkonzol betét. A kábelezésre figyelj, csak ameddig engedi! Mögötte feltűnik a 2 kis izzó. Ha világít is az egyik, cseréld mindkettőt újra! Sima foglalat nélküli 1.2W-os rizsszemizzó való bele. (Kép 10)
10. Ezután fordított sorrendben pakold össze, javasolt meghúzni minden más hozzáférhető csavart amit csak észreveszel, meglepően nyekergésmentes lesz az autó :-) (Kép 11)
Ennyi. Az általam használt eszközök listáját lásd az utolsó képen. Sok sikert!
Az anyós ülés ajtaját kivülről nem lehetett kinyitni.
A kárpitot az alábiak szerint lehet leszedni:
1 - a magas hangszórónál van egy kis csavar. Ha ezt kicsavarozzuk, akkor az egész rész lejön, a hangszóróval együtt. A csavar oldalra, a belső részre esik, ezért is nem látható a képen. Ha ezt eltávolítottuk - nekem leszedni nem sikerült, csak ott lógott - akkor van egy imbuszkulcsos csavar, amit ki kell szedni.
2 - az ajtónyitónál van egy csavar. Ehhez könynen hozzá lehet férni, ha eltávolítjuk a kis műanyag bizbazt (0,5 cm X 1cm). Fontos, hogy le kell húzni a műanyag burkolatot, amiben benne fekszik az egész nyitókilincs, azt el kell távolítani. Ez könnyen kipattintható, és a nyitókilincs ide oda mozgatásával megtalálhatjuk az ideális helyzetet, aminél lehúzható a műanyag rész.
3 - Az ajtóbehúzó felső részénél, alul van egy imbuszkulcsos csavar, ami szintén könnyedén eltávolítható.
4 - eltávolítva a műanyag kerekded részt ismér egy imbuszkulcsos csavarral találkozhatunk. Ki kell szedni ezt is.
5 - A hangfal burkolatot le kell pattintani. Ki kell csvarni a hangfalat tartó négy csavart. Ha ez megvan, akkor a hangfal leszedhető, csak ki kell csatolni a vezetéket. Ez könnyen megtehatő, és így nem zavar ott a továbbiakban.
Ha mind a hat csavart (1-es pontnál kettő van - egy kívül egy belül!!!), akkor a kárpit könnyedén kipattintható, és leszedhető.
A hibát könnyen lehetett orvosolni. Maga a szerkezet működött, csak szerintem koszos lehetett. Egy kis szilikon spray megoldotta a gondot. Egy kis fújkálás ide oda mozgatással fűszerezve, és úgy működik, mint új korában. :-))))