Tegnap megjöttek a rendelt alkatrészeim. Sikerült vásárolni h-arcos cartárstól egy bal hátsó lámpát és faceliftes multikormány kapcsolókat / konzolokat (ezúton is köszönöm neki!). A kapcsolókra majd egy másik postban térek ki, tavasszal.
Lámpa cserére azért volt szükség, mert egy kis helyen megpattant a plexi és folyamatosan párásodott. Így vettem, gondolom a hülye olasz kívülről akarta lefeszíteni a burát, izzócserénél. Javíthattam volna, de ilyen téren maximalista vagyok. :) Nem nagy ördöngösség a cseréje, kb. félórát vett el az életemből, még úgy is, hogy tegnap este elkezdtem melóban, de szerszám híján félbe kellett hagynom. Ma reggel fejeztem be, itthon, szakadó hóesésben (csodás volt).
A csomagtartóban az oldalsó műanyagrekeszből ki kell szedni a csavarokat és olyannyira elválik a kárpittól, hogy nem is kell tovább bontani, simán ki lehet csavarni az izzókat és a lámpát rögzítő 3db csavart. Összeszerelésnél ugyanez csak visszafelé. Kicsit aggódtam, hogy nem lesz majd egyforma, de ugyanolyan mint a másik. Pedig szokták mondani, hogy lámpát párban kell venni, hát egy nagy túrót... :)
Képeken a régi burától, a kiszedésen át, az új berakásáig.
A lámpa 10.000Ft-omba került.
Régóta tervezem, hogy lefóliáztatom a hátsó búráim, most jött el az ideje. Utánakérdeztem mennyi lenne, ha nem én csinálnám, a két hátsóra mondtak 7.000-et fóliával együtt, úgyhogy úgy döntöttem megcsinálom magam. Az egyik cartársról rendeltem fóliát és szerencsére sikerült szépen felrakni. Viszonylag gyorsan megvolt, 1 órámba telt, és spóroltam is több mint 4000-et. Szerintem sokat dobott rajta.
Képeken: Ilyen volt, ilyen lett.
Thanx SanyiJTD :)
Következő projekt az üvegek sötétítése lesz.