Pfffff.... Rég irtam a blogba, de a mai szerelés után nekiültem. A felnik nagyon szépek lettek.
Azóta voltam otthon(Magyaro.), de sajnos vissza is kellett jönni:((((
Elöjött pár probléma amit orvosolni kellett. Kilyukadt a kipufogó a múlt héten, a középső rész egyik tartója tört ki a csőböl, és elkezdett ingadozni az alapjárat.
A kipufogót mindjárt másnap gyorsjavítottam, de a felrakott foltot egy oldalról nem tudtam körbehegeszteni helyhiány miatt. Ma potoltam, levettük a középső részt és szépen megtisztitottam, lehegesztettem és lefestettem hőállóezüsttel:))))
DE a nap SZOPÁSa még hátravolt.
Megjött két nap alatt a lambdaszonda, gondoltam kicserélem azt is.
Probáltuk kivenni a régit.......
Probáltuk még
Megint probáltuk:(((
2,5 óra alatt jött ki...
de akkor már melegitettük a kipufogó csővet.
A kedves szerelő aki beletette az elözőt, volt szives félrekapatva belehajtani a menetbe.
Qrva anyját....
Hála az égnek maradt benne némi menet igy némi javitás után vissza tudtuk tenni az újat.
Na még megnéztük a fékeket mert valószinüleg müszakira cserélni kell a tárcsákat, ráznak fékezés közben.
Na ez volt 5 óra hossza.
Már csak az olajcsere, fékek , gumicsere van hátra:))))) ÉS jöhet a müszaki szeptemberben.
1
379
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Forma-1
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Motorsport
- Virtuális Romeo
- Oldtimer, youngtimer
- A jövő Alfái