Blog >> stabszilent >> kettőstömegű
Már egy ideje zavart, hogy egyre keményebb a kuplungom de a cserére ösztönző kegyelemdöfést a tuning-box beszerelése adta! Már nem volt képes a teljesítmény és nyomatéktöbblet átvitelére és szépen elkezdett megcsusszanni főleg 4-5-6. -ban!
Gyors utánajárás alkatrész ügyben megint Erhardnál kötöttem ki de most jobbnak láttam személyesen elhozni a cumót ( Valeo kuplung szett + kettőstömegű) mivel a postaköltség egy horror lett volna!
Ha már úgy is szétkaptuk a fél autót megejtettük a belső stabszilentek cseréjét is mivel melegben elviselhetetenül nyekeregtek!
Eredetileg hátsó főtengely-szimeringet is cseréltünk volna de mivel teljesen száraz, szivárgásmentes volt illetve a kartert is bontani kellett volna a cseréhez ezt jobbnak láttam nem bolygatni!
Az érdemi munkát kollégámmal (köszi Leó) ketten végeztük munkaidő után éjszakába nyúlóan!
Ég és föld a különbség az új szettel élvezet a kuplungolás olyan könnyen működik végre nem zsibbad a talpam meg nem lesz izomlázam egy félórás dugóban araszolás után! Km óra állás 117000.
4
497
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...