A minap (0413) ismét Gödöllőn jártunk megnézni a verdát. Alakul. Lassan, de biztosan. Ami a múltkori állapothoz képest előrelépés, hogy már kétszer belekerült a motor. Azért kétszer, mert egyszer egy cső kimaradt mögüle, és az istenért nem lehetett hozzáférni. Ezért ki kellett venni megint a már helyén lévő motort. De mostmár -talán- véglegesen a helyén csücsül a sportos szív. Ezzel megint időt veszítettünk, de már nem bánom. Ha már a találkozóról lemaradtunk, mostmár legalább legyen 100%-os.
Elkészült még a mélynyomó kábelezésének előkészítése a motortérből (tápkábel), illetve a fejegységtől (kapcsolószál) a csomagtartóig. Viszont a (Connection) kábelszettben nem volt RCA, úgyhogy az ma kerül megvásárlásra.
A nyári kerekeket Zoli elvitte gumishoz, mert az egyik szövetszakadásosnak tűnik a belső oldalán, mert kívül egy kisebb pukli látszik (lásd lenti képek), és ha tényleg az, akkor eléggé veszélyes lenne úgy közlekedni vele. Egyszer elég volt megtörni a vasat, úgyhogy új görgőt is kap a masina. Falken Ziex ZE 512 91V 215/50 R17. Ha már ott vannak a alufelnik a gumisnál, azok is át lesznek nézve, majd a kerék centrírozva.
A tetőkárpit is a helyére került időközben. Még a napokban egy teljes belső kárpittisztítást is kap.
A lenti képeken a behelyezett motor, a szövetszakadásosnak tűnő gumi és az új Connection First FS2 450 RCA kábel (4,5m) látszik.