Robival befeküdtünk az autó alá (0524), de olyan hihetetlen helyen megy a szervócső, hogy az csak egy nagyobb bontási munkálattal lehetne hozzáférhető, amire ma se időnk se energiánk nem volt. Viszont legalább kiszűrtük, hogy a szervószivattyúnak nem lehet baja. Vagy szimeringet kell cserélni, vagy a csövet, de lehet, hogy elég lesz meghúzni az egyik bilincset. Hétfőn kiderül. Mindenesetre utántöltöttük egy kis olajjal (Castrol TQ Dexron III). A kormány még elég könnyű, de ha így használnám az nem tenne jót a szivattyúnak. Így hát várok.
Apróságok: kicseréltem az egyik rendszámtábla világítást, mert a kettőből az egyik izzó kiégett. Egy 30-as bizti is kiment a biztosítéktáblán. Az is cserélve. Ha már arra jártunk, átnéztük mindet, de mással nem volt gond. Sok vizet nem zavart mondjuk, mert úgy vettem észre, hogy minden működött nélküle is. Beállítottuk a kazántetőt, mert a szélvédőnél bal oldalt lejjebb, jobb oldalt pedig feljebb volt minimálisan -ahogy Zoli összetette- de most jobb. A jobb első ajtó is szépen csukódik már, nem úgy mint egy wc ajtó:) Ezeket csinálgattuk ma. Kép nem készült.
1
386
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Selénia Rally - 2024. m...
- Junior (Milano)
- Szerelőműhely