Blog >> ford.ing.
2 napot bírt. Sajnos újra száraz időben kezdte el a szarakodást, tehát a vizes idő elméletet akár ki is lehet zárni.
Sajnos a V6 TB motoron nem olyan üzemanyag nyomásszabályzó van mint az enyémen úgyhogy a próba sem lehetséges, legalábbis most úgy tűnik. Viszont az alapjárati motor ugyanaz abban is, de nem ez a lényeg hanem hogy abban egy sokkal stabilabb egység fogja oda a szívócsonkhoz, nem csak egy "szaros" bilincs mint ebben. Azt kipróbálnám majd..
Újabb észrevétel hogy a hiba előcsalható ha sokszor engedem motorfékkel 1200-as fordulat alá. Ha sokszor ezt eljátszom akkor máris produkálja a hibát, ilyenkor a kuplungot kinyomva úgy csinál, olyan mint az ember akinek lenyomták a fejét a víz alá és feljön levegőért kapkodni..
A másik amivel szinte azonnal előcsalható a hiba, a havas út kitűnően alkalmas rá, amikor pl. hintáztatással próbálok továbbjutni a hóból, vagy csak egyszerűen lassan indulok el és folyamatosan kipörög a kerék, erre kinyomom a kuplungot hogy megtapadjon, aztán újra gázt adok, újra kipörög, újra elveszem, és így tovább.. Na ettől teljesen megbolondul pl. szinte azonnal...
Nem tudom már tényleg mi a szar ez.
Mindenesetre megjött a gyári légszűrőházam, úgyhogy vissza lesz alakítva szépen gyárira. Bízom benne, de sajnos van egy olyan érzésem hogy ez sem fog segíteni.
Utána cserélek üzemanyagszűrőt és egy tank tisztításon is gondolkodom.
Az autó reggelre teljesen tünetmentes lett, semmi baja ismét