Blog >> ford.
Pár hetet mostanában állt az autó, nem használtam, túl vagyok egy csomagtér világítás zárlaton, akku sarü rögzítésen és cserén, ill. némi kábel szigetelésen.
A fordulat ingadozás jelenleg ott tart hogy régi képeket nézegetve mikor még eredeti helyén volt a motor, észrevettem hogy 2 vákumcső nem oda volt kötve ahová most van..
Mégpedig a szívócsonkon van 2 kivezetés egy vastagabb és egy egészen vékony keresztmetszetű, a kisebb a nyomásszabályzóra megy a vastagabb a párologtatóra (Fuel Vapor Evaporator vagy mi..:) . No ezek össze voltak cserélve a vastag csonkra ment a vékony és fordítva. Ezeket megigazítottam és a csöveket is kicseréltem. Nem tudom van-e egyáltalán jelentősége, mindenesetre 3 napja nem produkál hibát. A külső hőmérséklet 5-12 fok között volt.
Azért meg fogom venni a fojtószelep jeladót is hozzá, biztos ami tuti.. :)
2
486
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Adok-veszek
- 155
- 156
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Filmek
- Szerelőműhely
- Virtuális Romeo
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8