Blog >> klattyanás
A tökéletességre való törekvés egy újabb állomásaként ma leadtam a gépet féltengelycserére. Sajnos rossz tulajdonságom, hogy egy 10 éves autótól is újautó érzetet várok. Ne nyekkenjen, ne klattyanjon, ne csattogjon semmi benne, működjön, mint az a bizonyos Svájcban gyártott időmérő.
Lehet ezúttal (is) túlzásokba estem, de az alábbi alkatrészek cseréje történik per pillanat:
-féltengelyek komplett mindkét oldalt
-középső-hátsó váltótartó bak
-hőmérséklet jeladó
-gázolajszűrő
a hőfokjeladó hibája teljesen véletlenül jött elő, Imi barátom autóját próbáltuk ráncba szedni, és kontrollként az enyémen is végeztünk egy "on-the-fly" kiolvasást. A comp közölte, hogy rossz a hőmérő. A műszer 90 fokon állt, a motor pedig még alig volt 70 fokos. Hogy ezt hogyan állapította meg, az számomra azóta is misztikum, de hiszek a technikának, ezen ne múljon, kicseréljük. Egyéb jelek is utaltak ilyen hibára, 15 fok alatt hurutosan harákol a verda, nem szeret menni. Fölötte szélvész... :-)
1
298
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Forma-1
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Retrovízió - A '70-es, ...