Blog >> 165000km
Vettem ilyen nagyobb fényerejő H1es izzókat csak addig nem akartam betenni míg mozog a jobb első fényszóró belseje. Elmentem a villamossági Janihoz, hogy tud-e valamit vele csinálni. Megadott egy telefonszámot, hívjam fel a srácot, fasza műanyagos, ő biztos tud mit mondani rá, csak igyekezzek mert jövő héten kimegy Kanadába azt vissza se jön. Fel is hívtam kimentem hozzá, megnézte, volt is neki elfekvőben ilyen lámpája, megmutatta melyik alkatrészem törött el. Két lehetőségem volt vagy megpróbálja azt szétszedi és benne van a rizikó, hogy a nem eltörött kis tartók is eltörnek és nem is biztos, hogy rendesen meg tudja csinálni vagy van neki egy törött hátuljú azt meg csinálja és azt beszerelem 8000Ftot kért érte. Előtte már azért én felhívtam egy-két pesti bontót ott 12-15000Ftot mondtak. Végülis elfogatam, hogy megcsinálja, a búra egy kicsit karcos volt de csak közelről látszik, meg ha annyira zavarna akkor a saját eredetiről át tudnám tenni az "újra". Mivel úgy is ment ki Kanadáb így ami volt neki Alfa alkatrész azt oda adta ingyen. Egy jobb első fényszóró búra meg 2db magasság állító motor.
Itthon ki is lett cserélve a kertben. Le kell venni a hűtőrácsot. azt felül tartja pár csavar, allul meg ilyen patent szerűbe megy bele, óvatosan ki kell húzni előre felé, hogy ne törjenek le a hűtőrács műanyagjai. Ezután kivettem az indexet ezt belúlről tartj aegy rugós kis drót amit ki kell akasztani majd előre ki jön a lámpa. Ezután a fényszóró csavarjait kell kiszedni ami 2alul egy felül és ki is jön a fényszóró. Visszafelé ugyan ez csak fordított sorrendben.
Fel lett töltve a klíma a Jokonál, de így se ment. Elvittem a klímáshoz (AC-KER) azok értenek is hozzá. Megnézte mennyi benne a gáz, arra azt mondta, hogy rendben. Kicsit tovább vizsgálta ... nem kap áramot a klímakompresszor. Vigyem el a nemtom milyen Janihoz az valamennyire ért az Alfákhoz itt Szekszárdon. Elvittem. Leálltam vele, beköszönök, hogy mizújság. Kijön, akarja beindítani nem indul. Világított a kulcs kód lámpa. Hirtelen azt sem tudtam, hogy mi legyen csak egy kulcs van a kocsihoz. Nézegette mi lehet a baj, méregetett, semmi. Felhívta egy haverját, hogy ilyen probléma van. Az egyből mondta neki, hogy nézze meg a főbiztosítékot az akksi előtt van. Megnézi oxidos, kicseréli pöccre indul. Enyhén megnyugodtam. Nézi mi lehet a klímakompresszornak a baj, végülis megtalálta, hogy az akksi előtt lévő biztosítéknál ki van jőve a kábel. Kicserélte a biztosítékot beletette rendesen a kábelt és ment rendesen.
Már úton voltam hazafelé azt hirtelen el kezdett rázkódni az autó, persze ment a klíma. Gyorsan visszamentem, mondtam, hogy mi van. Visszaküldött a klímásokhoz azok már így meg tudták nézni menet közben is a klímát, sok volt benne a gáz, leeresztettek belőle azóta semmi baja.