Blog >> futómű >> b6

>> Tuning és extrape-Ti // Alfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2012-09-24

Összességében elégedett vagyok.....a forgalmazó által ígért 35/25 mm-nél kevesebb lett az ültetés mértéke nem tudom miért de nem is baj így legalább nem fog úton-útfélen lekoppanni az alja! Optikailag azért szemmel látható a változás most vagyunk a QV gyári szintjén ami a cél is volt! Talán hihetetlen de a komfort szinte egyáltalán nem romlott és az úthibák "kezelése" is elfogadható szinten maradt a kanyarstabilitás viszont érezhetően nagyot változott pozitív irányba, olyan "gokartos" feelingje lett és a hátsó futómű elpattogása szinte megszűnt! Ezek az első pár km tapasztalatai nagyon megérte a pénzét ez a szett csak ajánlani tudom!

>> Tuning és extrape-Ti // Alfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2012-09-20

Régóta motoszkált bennem a gondolat miszerint közelebb kellene engedni a kasztnit a talajhoz mert a 18-as gurigák eléggé furán mutatnak a kerékjáratban (lásd: képek).
Nem a "porig" ültetés hanem a QV gyári 20 mm-es hasmagasság csökkenésének elirigylése vezérelt amikor hosszas vívódás után megrendeltem innen a Bilstei B6+ Eibach Pro kittet és vártam a futárt.
Az átutalástól számítva egy hét alatt megjött a csomag és referencia futómű-geometria ellenőrzés és hasmagasságmérés után ma belevágtunk a nagy műveletbe!
Folyt. köv.........
A KÉPEK AZ ÁTÉPÍTÉS ELŐTTI ÁLLAPOTOT MUTATJÁK!