Blog >> chiptuning
Ma felkerült a módosított program. Hát sokkal erősebb és élénkebb lett. A gyárihoz képest sokkal. Hogy az eredeti (amivel vettem) állapothoz képest mennyi a változás azt nehéz megmondani, de szerintem élénkebben reagál, és vadabbul tol.
Még csak kb. 30k-t mentem vele sötétben, így a füst mennyiségét egyelőre nem tudtam rendesen megállapítani, de az lesz a következő teszt.
Eddig tetszik, vaddisznó módon megy.
A srác hívott hogy megvan a program, az enyém se gyári, sok módosítás van benne. Mivel a tesztkörön ahhoz képest hogy módosítva van nem érezte kellően erősnek, azt javasolta tegyük rá a gyárit, amiből csak a DPF van kiírva. No ez megtörtént. Jelentősen gyengébb lett az autó. Mentem vele úgy 150 km-t. Viszont semmilyen körülmények között nincs füst, legalábbis a visszapillantóban látható mennyiségű nincs. Mondtam neki hogy nem akarok eszetlen tuningot, csak a lovak egy részét szeretném visszakapni, úgy hogy ne legyen füst és biztonságos maradjon. Abban maradtunk hogy átírja a progit, és megyek vissza felrakni
Már a befecskendező rendszer rendbetétele előtt elhatároztam hogy szoftveresen is rendet rakok az autóban, csak először mechanikailag akartam helyretenni.
Most jött el az ideje. Egy közeli ismerősöm ajánlotta a PTS Tuning műhelyt Pannonhalmán. Meglátogattam, letöltötte a vezérlőben lévő szoftvert. Ami mellesleg böszme sokáig (45 perc) tart. Abban maradtunk hogy beszerzi a gyárit, azzal összeveti az enyémet, aztán meglátjuk. Mentünk egy tesztkört is.
Sokat bosszankodtam, 150 LE és nem lehet vele szépen kényelmesen alacsony fordulaton járni vele. Nézelődtem a hazai kínálatot de végül az ebay mellet döntöttem 16eFt kaptam egy felprogramozott eprom-ot. :D Pár perc alatt bepattintottam és WoW :)
teljesen megváltozott sőt még a fogyasztása is vissza esett, persze ha az embert nem kapja el a gépszíj :D Javaslom minden kedves típustársamnak megéri 1500-2000 fordulat között gyönyörűen el lehet vele közlekedni.