Megint dobálta a turbó nyomás problémát a gép, így tegnap ismét meglátogattam Csöri mestert. és átvizsgálás után egy vákum cső lett kicserélve. Most ismét jól viselkedik a gép.
A nehézkes indításra egyenlőre az izzító relé halálára került a gyanakodás, egyszerűen nem adott feszt a gyertyáknak, még tegnap szét szedtem, de nem láttam benne semmi problémára utaló nyomot, fesz adásra be is húzott a relé, ma átméregettem a csatlakozási pontokat is, és ott sem találtam problémát. Vissza szerelés után viszont kifogástalanul működik, nem tudom mi lehetett vele a gond...
Online tag
3
Vendég3
997
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Giulia
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Tonale
- Spider
- Filmek
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas