És még mindig csak viszi a pénzt a ribanc. A korábbi teljesítmény növelésből adódóan nagyobb gyorsításoknál megcsúszott a kuplung. De nem hisztizek, én akartam. Elindulásnál és váltáskor nagyon rázott és remegett az autó, kiderült, hogy a kettőstömegű miatt. Érdekes, mert leállításkor nem volt hangja. Szóval kuplung csere. Eddig mindig ki kellett venni a motort is ehhez a művelethez, de most egy másik, professzionálisabb szerelőhöz mentem, és itt kiderült, hogy nem kell kivenni a motort. Jól sikerült a művelet, az ár is barátibb volt, úgyhogy megtartom ezt a szerelőt. :-D
Természetesen futóművet is állíttattam mindezek után. ;-)
Költségeim:
- LUK kettőstömegű (ami Valeo, mert csak a doboz volt LUK) - 179.255 HUF
- kuplungtárcsa kevlározása, megerősítése + szerkezet megerősítése - 55.000 HUF
- Sachs kinyomó csapágy - 25.850 HUF
- első stab.szilentek - 7383 HUF
- kipuff. középdob tömítés - 617 HUF
- munkadíj - 180.000 HUF
- futómű állítás - 20.000 HUF










2
538
Fórum
Friss topicok
- Szerelőműhely
- Spider
- Adok-veszek
- Giulia
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8