A pórvédője cserés lett, és kapott festésileg egy esztétikusabb kinézetet amíg nem lesz újra koszos és amúgyse látja senki sem de nekem fontos... :))) :D
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000094/0000094650t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000094/0000094651t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000094/0000094652t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000094/0000094653t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000094/0000094654t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000094/0000094655t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000094/0000094656t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000094/0000094657t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000094/0000094658t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000094/0000094659t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000094/0000094660t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000094/0000094661t.jpg)
Kezdjük azzal hogy az autónak 3 féltengely gumi harangja ki volt szakadva. Bal oldalon külső belső, jobb oldalon csak a belső. Emellett piros rugók voltak a kocsi alatt, amik legalább 5-6 cm-t ültették az autót. Veszélyes élet ez egy olajteknőnek...
A megoldás: féltengely gumiharangok cseréje, balos külső féltengely csukló csere (kattogott), és futómű felújítás.
Kapott 4 új gátlót (Magneti Marelli), H&R rugókat (hála ezeknek kb 3 centit magasabb lett), két felső lengőkart előre (TRW), 4 toronycsapágyat, 4 lengéscsillapító porvédő+ütközőt, előre 2 új stab pálcát. Meg egy új ablakmosó szivattyút.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091738t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091739t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091740t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091741t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091742t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091743t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091744t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091745t.jpg)