Blog >> kiegyenlítőtartály
Eltört, kifolyt. Persze azonnal minden elektromos anomáliák álltak elő. Nem történt messze, lábon beállt a garázsba. Kapott szép gyári új kiegyenlítőt, meg a régi gumicsövet lecseréltem új szilikonra. Reménykedünk, hogy kiszáradás után nem marad zárlat vissza.




Megjártuk az Adriát Velencétől Brioniig keresztbe-kasul. Hazafelé megszólalt egy kerékcsapágy. Alexék végül mind a két első kerékcsapágyat cserésnek minősítették, plusz a gumik is kezdtek kagylósodni, azaz a két első lengéscsillapító is ment a levesbe. Ez se volt olcsó mulatság, mert a kerékcsapágyak egybe vannak a kerékaggyal...
Közben a kiegyenlítőtartályon is elhalt az egyik csonk, amit először megragasztottak a fiúk, de csak kb. 1000 km-t bírt ki. Új kiegyenlítőtartály lett a vége. A TBi-é természetesen nem egyezik a többi 159-ével, azaz rendelni kellett. Most szép átlátszó, a régi nagyon meg volt sárgulva..
3
450
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- 4C
- Filmek
- 155
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV