Blog >> projekt
Februárban költözött hozzánk ez a szépség,, első látásra szerelem :) ,, nagyon elhanyagolt állapotban volt szegénykém, a motortérből fura hang, fékek teljesen kukák, futómű már rosszabb állapotban nem is kehetett volna,,
A kötelező szervíz után,, komplett vezérkés (utolsó pillanatokban), ahogy a vízpumpa, hosszbordás görgői is,, (hihetetlen, nem is értem, hogy lehet ennyire felelőtlen valaki)
A motortérből hallható csörgés oka is fel.lett tárva,, generator csapágy, főtengely szíjtárcsa,, azonnal orvosolva lett , azóta gyönyörűen duruzsol,,,
Azóta cserélve lett : fék elől hátul, teljes futómű, féltengely felújítás is szükséges volt,, szimeringek, tömítések, szűrők, sok apróság és nem apróság stb,,
Most már üzem, és útbiztos a szépség :) ,,,
Még hosszú út vár ránk, a géptető mattulása, szőnyeg csere, és most kattogok az ülések cseréjén, jelenleg szövet , szerencsére szépek, de bőr belső jobbam tetszene :) ,,, de folyamatos tervezés alatt áll :)
A költségek? Hmm,,, hát ,, a vételáron kívűl jelenleg 670000, de ez csak anyag kötség szinte,, a futómű állításon kívűl,, az még további költségek, de szerencsére van ami "csináld magad",, és egy jó barát szerelő , aki szintén Alfa fan :)
Ma végre eljutottam addig, hogy foglalkozzak a rádió témával. A rádió mostanában nem működött, csak be- és kikapcsolni lehetett, viszont semmi mást. Ez zavaró volt, mivel egyik csatornára sem volt állítva, így sistergés jött ki belőle, semmilyen gomb nem reagált a nyomkodásra. Ma kaptam egy cartárstól egy ugyanilyen rádiót, hogy megnézzem, ezzel lehet a gond, vagy tiltásom van a Body computerben. A berakás és kód után a csererádió egyből működött, a kormányvezérlő gombok is tették a dolgukat minden probléma nélkül Egyedül a rádió infót nem küldi ki a műszerfal kijelzőre, de annyi baj legyen. Most, hogy tudom, nincs baj, a kölcsönrádióval elleszek addig, míg az Androidos fejegységet be nem szerzem.
Persze ahogy jött a hang végre, a pulzusom is megemelkedett, majd vissza is állt azért hamar, mikor megint csak a középhang túltengést hallgathattam. Hát igen, a gyári még mindig kiábrándító. Így hangszórócsere is következik. Kiszedve az első csipogó rácsát lemértem a a tartó rész átmérőjét. Sajnos a kinézett komponens rendszerek (Hertz ESK, JBL GT, Kicx ICQ) így komoly és visszafordíthatatlan berhelés nélkül nem mennek bele, viszont a Hertz DSK-ja igen. Ez egy jobb fejegységgel meghajtva nekem elegendő hangzást adhat, erősítőben és ládában eddig sem gondolkodtam.
Áprilisban folytatódik a hifi projekt. :)