Blog >> testkábel
Elszakadt testkábel cseréje.
Történetem azzal kezdeném ,hogy egyik este szépen leraktam a garázsba az autóm.
Másnap mennem kellett volna reggel vele, gyújtás, start, majd semmi.
Baszki ,lemerült az akksi? Töltőre fel!
Kb. 4 óra múlva már tényleg sürgős dolgom volt, időre kellett -volna- mennem, ennyi idő alatt biztos töltött az akksiba annyit, hogy elinduljon. Indítózok teker felet a motor.
Na neeeeeeeeeeeee, rohadtköcsögolaszbuziszemétládarohadjmeg.
(ismerjük magunkat)
Másnap írogattunk a fórumba, volt aki akkumulátor-ra volt aki önindítóra gyanakodott.
Én is inkább az utóbbi felé orientálódtam, fel is hívtam egy közeli szerelőt, hogy szét kéne kapni ,meg még 1-2 dolgot megjavítani az autón.
Tegnap este átgurult, majd 1perc alatt megállapította ,hogy rosszul testel le az autó.
Jó oké, ezt már megoldom én is.
- Ma visszakerestem a testkábelt kivettem az akksit, akksitálcát, mindent ami útba volt.
Megtaláltam a bűnöst, tiszta rozsda volt a csavar, a kábel vége pedig tiszta oxid.
WD 40 barátom volt, sikerült nagy nehezen meglazítani az anyát anélkül ,hogy lesarkozódott volna.
A sarut megcsiszoltam , kapott új alátétet, és az anya is ugyan olyan önzárosra lett cserélve.
Találtam még 1 test kábelt az akksi tálca elött, azt is felcsiszoltam biztos ami tuti.
Minden vissza a helyére, láss csodát tökéletesen indul. Talán sose indul ilyen könnyedén.
Én meg már önindítót akartam felújíttatni ,venni...
Motortérben lévő testkábel csatik tisztítása + kontaktspray. 2000-3000rpm között egyenletesebb lett.. :)