Na, ma végre belevágtam az autó szétbombázásába. Egyelőre ez kimerült a kardán és a kipuff leszedésében (racsnis kulcs nélkül, a jó kis ~120cm mély aknában), de már készítgetem össze a cserecuccokat.
Lesz jó kis kardán (remélem nem fog ütni, a mostani már eléggé rázott, ami nem csoda, mivel a középső hardiból 2 csavar közötti rész komplett hiányzott, meg a középső felfüggesztés is elég laza volt).
Meg másik kipuff rendszer, középső-hátsó tag új, lambda-szonda is bekötésre kerül (remélem Marek jót adott). A hengerfejben meg remélem sikerül gatyába rázni a meneteket, hogy ne tekeredjen ki mindig valamelyik tőcsavar..
Termosztát is cserélve lesz, szóval ez után már nem 60 fokos vízzel fogok járni.
Vissza kerül a gyári hátsó kanyarstabilizátor új szilentekkel (eddig az 1.6-é volt fenn, ami pár mm-rel vékonyabb), viszont a hátsó rugókat az 1.6-osból fogom átrakni, mivel azok nem voltak annyit használva, évek óta csak az üres kasztnit kell tartaniuk.
A váltórudazat is pici feszesítésen fog átesni, attól függően, Ali mit tud kisakkozni a meglévő cuccokból.
Ja, a nagy pihenésben a kuplung munkahenger is bemondta az unalmast, így már az is folyatja hátul a fékolajat, nem csak a 2 nyereg. Egyúttal a beragadó kézifék okát is ki lehet majd deríteni.
Ezeken felül váltóolaj-csere van betervezve, meg 2 új Conti Premiumcontact 2 gumma felrakása, és még van néhány tervem, de lehet hogy azokra már nem lesz idő.
Költségek majd utólag.