2019-09-28

Alfa Amore Vezetéstechnikai Tréning

Az Alfa Amore és a Groupama Tanpálya közös vezetéstechnikai képzést szervez. A rendezvényen szakképzett instruktorok utasításai mellett vehetsz részt a képzésen.
Események >> 2019  

Helyszín: Groupama Tanpálya, Hungaroring, Mogyoród
Időpont: 2019. szeptember 28., 14.30-tól
Az esemény Facebook-oldala

Az Alfa Amore és a Groupama Tanpálya közös vezetéstechnikai képzést szervez. A rendezvényen szakképzett instruktorok utasításai mellett vehetsz részt a képzésen.

A képzés során kipróbálhatod:
a rántópados tesztpályát
a szlalom tesztpályát
a lejtő- és hegymeneti pályát
 
Az érkezőket csapatokra osztjuk, a csapatok forgószínpad-szerűen vesznek részt a programokon.
A rendezvényen maximum 35 Alfa Romeót tudunk fogadni, hogy kényelmesen legyen idő minden feladat gyakorlására.
 
A rendezvényen való részvétel díja 15.000 forint, melyet a Sunset Rodeo Kft. számlájára kell elutalnod. 
A jelentkezéshez szükség van arra is, hogy részvételi szándékod jelezd az info@alfaamore.hu címen vagy Facebook-üzenetben. 
 
Az üzenetben küldd el: neved, címed, emailed, telefonszámod, jogosítványod számát és Alfa Romeód típusát és rendszámát.
 
Sunset Rodeo Kft.
K&H Bank: 10401000-00004857-00000006

Eddig 41 hely telt be a 45-ből!
 
A program menete:
14.30 találkozó a Hungaroring főbejáratánál, instruktori bevezetéssel érkezés a Tanpályára
15.00-15.15 pályaismertetés, eligazítás, utána a csoport 3 csapatra oszlik, amelyek körforgásban mennek végig a pályákon.
Használt pályák: rántópados ABS tesztpálya, szlalompálya, lejtő- és hegymeneti pálya.
15.15-15.45 - 1. gyakorlat
15.45-16.15 - 2. gyakorlat
16.15-16.45 - 3. gyakorlat
16.45-17.00 rövid zárás, csoportos távozás a Hungaroring területéről
 
 
Összesen 13 jelentkező

Kapcsolódó topic:

Az utolsó 3 hozzászólás:

Arslan2019-10-20 11:04:56 // 555
Csakhogy a kézifékkel csak pillanatokra tudod befolyásolni a haladás irányát, a hatsó kerék túlpörgetésével pedig nagyjából amíg akarod. Persze ez függ az erőtől is. De egy hátsókerekessel így tudod a gázpedállal is kormányozni, míg a kézivel csak pillanatokra tudod megtörni az erők irányát. Ahogy Király Gabi pécsi VFTS pilóta is mondta az autója bemutatójában, a hátsókerekes autóban két kormány van. A kormány és a gázpedál.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-16 10:46:57 // 554
Olvasd újra az 550-est :-)
Amúgy meg minden autót a kormányzott első kerekeivel és az egyensúly áthelyezésével, kormányzol. Mindegy hol hajt. A kerék kipörgetése hátul arra szolgál, hogy elvessze a tapadást, így a farát tolja ki a centrifugális erő. Elvileg, ha nagyon hirtelen terheled vissza, akkor ugye hátul visszatapad, megszűnik a farának a sugár irányú mozgása, leteszi az "erőt" az útra, és képes a bekormányzott első kerekeket megcsúsztatni úgy, hogy egyenesen alulkormányzottan fog csúszni az autó. Nem vagyok egy gyakorlott hátsókerekes driver, anno Ladát vezettem párszor és néha gokartot :-) De ennek kéne történni. Elsőkerekesnél ugyanezt a far csúsztatást kézifékkel éred el. Tudom, hogy nem olyan "vagány", pedig ugyanaz történik. Megszünteted a tapadást, a centrifugális erő (ha kanyarodsz) sugárirányban elmozdítja a hátsó kerekeket. Ha gázra lépsz, az eleje is elveszti a tapadást, sodródik. Ha elengeded a kéziféket, alulkormányzásba megy át, ha viszont a gázról lépsz le, újra túlkormányzás irányba viszed. Nyilván függ az adott autó súlyeloszlásától, gumijaitól, hogy pontosan mire, hogyan reagál. A 146-tot simán kézifék nélkül, csak gáz+gázelvétel kombinációval szembefordítom neked :-)
Szóval szumma: a kormánnyal kormányzunk, de mindkét hajtás esetén adott a lehetőség átterheléssel és a tapadás vesztés szabályzásával is befolyásolni az autó haladási irányát :-)
Arslan2019-10-16 10:06:53 // 553
Nem egészen. Hatsókerekest az elejével kormányzod, de valójában az elejével és a hátuljával is. Persze ha nincs mindenbe belepofázó menetstabilizátor.