én semmilyen hasonlóságot nem látok a két autó között max hogy mind a kettő autó, meg fehér színű ...
a SUV-nak meg örülök teljesen jó stratégia ezekre az elb@szott magyar utakra az való
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-06 09:15:37 // 138
Tuco2017-03-06 09:04:21 // 137


Hát ez komoly vélemény :)
Nézd meg a képeket sztem.az alfa maszk kivételével akár egy audi is lehetne.
Nekem kinézetre nem igazán tetszik de állitólag élőben szebb.
Ennek ellenére a tesztek alapján végre igazi alfa lesz!!! :)
Hátsókerékhajtás és baromi jó vezetési élmény.
Az én 2,4-es 159-esem vezetés szempontjából kb. Mint egy a6-os audi.
Mondjuk én így is szeretem,de hol van már az az élmény amit mondjuk egy 33-asban élt át az ember!!! Na állitólag itt újra meglesz!!!
A suv-okról meg az én véleményem ez,hogy egy elb@szott öszvér valamik! Még ingyen se kéne semmilyen tök mindegy,hogy alfa porshe vagy bmw.(na jó ingyen persze kéne de 2percen belül fenn lenne a használtauto.hu-n) És akárki akármit mond az én számomra szomorú ez a trend,hogy a kedvenc márkámnak suvot kell gyártania mert ez a divat.
Tuco2017-03-04 20:10:18 // 135
Olvasom itt a kommenteket és úgy látom nem vagyok itt egyedül a véleményemmel, szomorúan látom azt a trendet,hogy az alfának suv-ot kell gyártania ahhoz,hogy fennmaradjon. Ez sztem.egyáltalán nem illik hozzá. Amúgy a giuliaval is kicsit kettős érzéseim vannak. Valahogy olyan tucat lett a design-ja. Akár egy audi is lehetne. Persze azért vannak benne alfás stilusjegyek de sztem.nagyon belesimul a német mezőnybe. Mondjuk technikailag meg pont ez az első igazi alfa hosszú idő után. De azért Remélem a következő generáció nem lesz ilyen és láthatok majd újra olyan morcos orrot mint a 159-é. Olvastam itt,hogy valaki számára a nyugalom szigete vezetni. Belőlem meg mindig ki tudja hozni az állatot. Imádom az 5 hengeres motor mély bődülését amikor úgy ístenigazából megindul. :)
Giuntini2017-03-04 17:54:42 // 134
Nálam a fekete a nyerő (piros bőrüléssel):)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
gradvolttomi2017-03-04 07:41:45 // 132
Feketét valaki?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2017-02-27 14:36:37 // 130
Valahogy így érzek én is. Ettől függetlenül nem zárom ki hogy egyszer lesz egy ilyen a családbban, bár ahhoz azért pár egyéb feltételnek is teljesülnie kell előbb :)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2017-02-27 13:52:59 // 128
Szerintem is. Nem szeretem a SUV-okat, de ez már majdnem kellene. Csak utálok felülni az autóba.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2017-02-27 13:38:00 // 126
Szerintem mielőtt meglincselnek bennünket, hogy a Stelvio topic, menjünk át a 59-be. Mimdegyikőtöknek szerintem igaza van, de nekem nagyon bejön ez a ma elől mindent félresöprő feeling. Ez az autó nem kéri az állandó bizonyítást, nem áll le holmi himpellérekkel, de ha valaki kikezd vele... Olyan főlényes minden helyzetben, hogy talán ez okozza az "unalmat". De szerintem ehhez az ábrázathoz ez illik. Mintha mindenkit lenèzne, még a vezetőjét is. "Kevés vagy hozzá, hogy engem kihozzál a sodromból."-ezt sugallja az autó minden mozdulata, fölènyessége. Jó értelemben vett ilyen "nagykèpű" autóval még életemben nem találkoztam.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2017-02-27 13:19:27 // 124
De az is kihozta, szóval biztosan bennem van a hiba :)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2017-02-27 12:06:31 // 121
Respektje van a 159-nek ez tény, viszont ezt a nagy nyugalmat én nem érzem, inkább az van, hogy kihozza belőlem az állatot :)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2017-02-27 10:44:25 // 118
Kíváncsi leszek a Stelvio vezetésére, mennyire jön át a közvetlenség, amit a Giuliánál tapasztaltam. Ami tény, a Giulia formaterve, már első látásra nem üt akkorát mint a 159, mégis baromi jól néz ki. Próbáltak belemagyarázni valami BMW-t, ami egyáltalán nem igaz, mert nagyon olasz. Nekem a belseje sem ütött akkorát, itt már a műszerekre vagy a levegőbeömlőkre vagy a klíma panelre ránézve több németességet tapasztaltam. Jó, az órák Alfásan alulról vannak kalibrálva. Tetszett hogy azért megmaradt a két főműszer, ami dominálja a műszerfalat. Viszont a vezetése... Annyira könnyed, annyira magától értetődő minden, hogy azt éreztem, ezzel az autóval mindent megcsinálhatok. A vezetési élményből csak a daráló hangú dízel motor tudott levonni. Ebben is visszatért az Alfa a hagyományokhoz. Ez az autó benzinmotort kér!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2017-02-27 09:58:26 // 116
Nálam a 164 V6 turbó volt a csúcs! Igen, a 159 valóban más érzést ad. Talán túl jól sikerült autó volt a 159. De azért nagyrészt nem osztják nagyon a véleményedet a 159 tulajok, akiknek 156 is volt, mert mindenben jobb mint elődje volt. Észrevehetetlenül sokkal jobb a futóműve mint a 156-é volt, igen a 159-ben van egy tank érzés, a 156-ban ha már csak beleülsz sokkal könnyedebb minden. Nekem a Giulia is ilyennek tűnt, mikor vezettem. De nekem bejön a 159 mindent maga elől elsöprő érzése. Kíváncsi lennék majd a Stelvio magas üléshelyzetére, mert Alfától merőben szokatlan az ilyen.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2017-02-25 14:55:04 // 113
Ez jó hasonlat volt, a hifi és a dühöngő csápolás. Azt nem szabad elfelejteni, hogy a 159 abszolút bajnok merevségben. A Giuliánal viszont az autó mozgásából érezhető volt hogy nagyon könnyed, de nincs az a hihetetlen túlbiztosított merevség, mint a 159-ben. Kíváncsi lennék erre, ha a kettőt összehasonlítanák. A Stelviónak mivel "terepjáró" (tudjuk hogy nem az), elvileg merevebbnek kellene lenni.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tedi2017-02-25 11:52:19 // 111
Ahogy olvasgattam, meg nézegettem a teszteket, mindenki ezt állítja róla. Az Omniauto kevésbé, a Quattroruote annál inkább :) Pedig utóbbi bagázs egyelőre "csak" Vairanóban tesztelte, az Omniautó meg a Stelvión.
Giuntini2017-02-25 11:47:27 // 110
Érdekes amit írsz, még igazat adnék neked, de csak feltételesen. Szerintem semmi rossz nincs abban, ha nem érzed hogy eléri az autó a tudása határát. Mert minden amire azt mondod hogy "hű meg hú" az valahol az autó lehetőségeinek kóstolgatása. Egy mai Ferrari F12-es lényegesen stresszmentesebben vezethető mint egy Testatossa. Annak idején sokkal jobban átjött az érzés, viszont az F12 csak megy nincs határ. Mikor én vezettem a 360 Spidert elcsodálkoztam mennyire könnyen vezethető. Egy régi Ferrarit meg kellett zabolázni, be kellett törni. Nem baj ha az autó bolondbiztos, nem mindenki rendelkezik szuper kvalitásokkal. Annak idején a 164 V6 turbóval Trentino hegyi útjain iszonyú mit műveltem. Az autó hanggal, mozgással ezt még meg is spékelte. Viszont az az érzésem, a 159-esemmel sokkal gyorsabb lehetnék ugyanazon az úton, csak észrevehetetlenül. A futóműve bolondbiztos, és ott van a 20 év fejlődés. Csak kevésbé látványosan adja elő.
Ami nagyon jó, hogy a Giulia remekül hozza össze a biztonság érzetét és az élvezetet. Ha én nem a 180 lóerős dízelmotorral vezettem volna (mindenben vérszegényebb a2,4-nél, leginkabb hangban), akkor szerintem az egyik legnagyobb élményautónak titulálnám. Hihetetlen az a könnyedség és mellette a biztonságérzet. Én azt hiszem hogy valóban a QVegy Ferrari szedán, ahogy az amcsik titulálták. Szerintem ebből kiindulva a Stelvio lesz a világ legjobban vezethető SUV-ja.
Ami nagyon jó, hogy a Giulia remekül hozza össze a biztonság érzetét és az élvezetet. Ha én nem a 180 lóerős dízelmotorral vezettem volna (mindenben vérszegényebb a2,4-nél, leginkabb hangban), akkor szerintem az egyik legnagyobb élményautónak titulálnám. Hihetetlen az a könnyedség és mellette a biztonságérzet. Én azt hiszem hogy valóban a QVegy Ferrari szedán, ahogy az amcsik titulálták. Szerintem ebből kiindulva a Stelvio lesz a világ legjobban vezethető SUV-ja.
gradvolttomi2017-02-24 15:00:55 // 109
145 - 166 között ugyanígy hatalmas a különbség. Mindkettő másra tervezve, máshogy jó.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2017-02-24 13:24:59 // 107
Csúclényeg szuper ez a reklám... igen, ez a lényeg, ez az Alfa Romeo! :-D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
BeeGee2017-02-24 12:03:26 // 105
Valszeg a kisebbségben vagy a puritánságoddal, de nem baj az. :)
Ha félre tesszük a high tech extrákat, akkor is van a rengeteg design opció a Porschénál, ami szvsz nagyon fontos. Ilyen olyan küszöb, mi legyen fényezve, mi ne, biztonsági őv színe, egyedi színű bőrborítás, választható felni fényezés, stb. Hasonló opciókat elvétve találsz Alfáéknál :(
A 159esben is van hangulatfény, szép vörös fényt szór a középkonzolra. Az nem zavar? :) A magyarázat amúgy az, hogy nem autót vesznek az emberek, hanem életérzést, amire ilyen cuccokkal rásegítenek. Van aminek jól áll, szvsz
Ha félre tesszük a high tech extrákat, akkor is van a rengeteg design opció a Porschénál, ami szvsz nagyon fontos. Ilyen olyan küszöb, mi legyen fényezve, mi ne, biztonsági őv színe, egyedi színű bőrborítás, választható felni fényezés, stb. Hasonló opciókat elvétve találsz Alfáéknál :(
A 159esben is van hangulatfény, szép vörös fényt szór a középkonzolra. Az nem zavar? :) A magyarázat amúgy az, hogy nem autót vesznek az emberek, hanem életérzést, amire ilyen cuccokkal rásegítenek. Van aminek jól áll, szvsz
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
BeeGee2017-02-24 10:13:49 // 103
Ezt én is kétlem.
Lehet, hogy vezetési élményben, dinamikában, formában akár minőségben is ott van, ahol a Macan de az extráknál nagyon elvérzik a Stelvio, ahogy a Giulia is. Feltételezem h hasonló lista lesz hozzá. A Giulia konfigurációját kb 10 perc alatt kivégzi az ember, a Macant fél, egy óráig lehet nyomkodni, annyi lehetőség van egyedivé tenni az autót. És ebben a rétegben az számít, hogy ne parkoljon két másik ugyanolyan a Pasa parkban.. A 60K EUR Macanra még szó nélkül rá lehet költeni ugyanennyit, de spórolósan is a felét. Igaz, hogy minden szarért (is) pénzt kérnek, de a Giulia 30.000 Ftos csomagtér hálójához is kell külön 30.000 Ftért lekötőgyűrűket rendelni, ami röhej :)
Lehet, hogy vezetési élményben, dinamikában, formában akár minőségben is ott van, ahol a Macan de az extráknál nagyon elvérzik a Stelvio, ahogy a Giulia is. Feltételezem h hasonló lista lesz hozzá. A Giulia konfigurációját kb 10 perc alatt kivégzi az ember, a Macant fél, egy óráig lehet nyomkodni, annyi lehetőség van egyedivé tenni az autót. És ebben a rétegben az számít, hogy ne parkoljon két másik ugyanolyan a Pasa parkban.. A 60K EUR Macanra még szó nélkül rá lehet költeni ugyanennyit, de spórolósan is a felét. Igaz, hogy minden szarért (is) pénzt kérnek, de a Giulia 30.000 Ftos csomagtér hálójához is kell külön 30.000 Ftért lekötőgyűrűket rendelni, ami röhej :)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
GT Ɨ|ѯ2017-02-24 07:24:32 // 99
Jobb, szebb, érdekesebb, szerethetőbb, kell/ene/:-)
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
avvocato2017-02-23 21:11:17 // 95
Azért nehogy már szégyenkezni kelljen a Stelvioval! Én ültem v8-as cayenneben, hát nem voltam elragadtatva, főleg a műanyagoktól, de nem is ment annyira. A formaterve a Stelvionak zseniális, aki szerint aránytalan, azzal valami baj van.
vm2017-02-23 21:08:36 // 94
Hát pedig pont de.
Egy Macan csak nálunk a gigafelső rétegsuvja, Jürgenéknél csak egy drágább népautó a középosztálynak. Pont szarnak az emblémára, és ha érdekesnek találják a Stelvit, átcuccolnak mint a pinty. Mint ahogy Haleszék is írták annó. Julist is kapkodják a jenki Bimmer-, meg Mergatulajok, mert unikum, és legalább olyan jó, mint ami a garázsban áll.
Egy Macan csak nálunk a gigafelső rétegsuvja, Jürgenéknél csak egy drágább népautó a középosztálynak. Pont szarnak az emblémára, és ha érdekesnek találják a Stelvit, átcuccolnak mint a pinty. Mint ahogy Haleszék is írták annó. Julist is kapkodják a jenki Bimmer-, meg Mergatulajok, mert unikum, és legalább olyan jó, mint ami a garázsban áll.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2017-02-23 18:01:18 // 92
Kazes☻2017-02-23 17:25:07 // 91
Nyilván nem fog senki átugrani, de véleményem szerint nem is ez a lényeg, hanem pl. aki szeretne azt a szintet igencsak megközelítő verdával járni olcsóbban, az megy a Stelvioért... ahogy vannak itt is olyanok, akik Ferrarisok, de arra nem telik, hát Maseratira sem, így marad az Alfa... és vannak, akik eredendően Alfások. :)
Ngynrbrt2017-02-23 16:34:26 // 90
Csak itt szerintem nem a Porschetől kell elcsábítani a vevőket, sokkal inkább a többi márkától azzal, hogy ez az autó jobb mint az összes többi amit ezért az árért kapni, és szinte van olyan jó mint a jóval drágább Porsche. Szerintem :)
Giuntini2017-02-23 16:04:27 // 89
Igen, csak a Macan egy VW alap, Audi motorokkal, és a Porsche átdolgozta. Akkor már egy Ferrari alapú motornak nagyobb a presztizse. De lehet hogy én vagyok elfogult. Azért ha a történelmet nézzük, a Porsche még a versenypályák közelében nem volt mikor az Alfa hülyére nyerte magát. Ennek ellenére igazad van, a Porschének a mindennapi presztizs értéke jóval nagyobb. De én egyáltalán nem vagyok elhalva a SUV formatervektől, és szerintem az Alfa az adott lehetőségekből a legjobbat hozta ki.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.