Fórum >> Típusok >> Stelvio

Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 08:41:51 // 887
ez így van egy idő után semmi nem elég :) egyszer befizetnék egy F16-os repülésre szerintem maradandó károsodás :DDD
Roll19832018-06-05 08:37:06 // 886
A lóerővel mondjuk az a baj, hogy minden megszokható. Az első időkben tetszett a TBi 200 lova, de mára már annyira megszoktam, hogy néha azt hiszem betegek ezek a lovak. :D
Roll19832018-06-05 08:35:27 // 885
Én is ezt a tábort erősítem. Nekem nagyon tetszett Tomi kocsija, nem remegett semmim a próbakör után a félelemtől, én csak vigyorogtam, mint egy kábszeres. Ha lenne egy 500 lovas kocsim, talán le tudnék mondani a motor nyújtotta adrenalinról, nagyobb biztonságban lennék abban, mint motoron. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 08:30:43 // 884
nem megvenni "drága", etetni legalább is amennyit én megyek egy évben... na az nem fér bele.
Szabolcs 1592018-06-05 08:23:46 // 883
Ha lenne 100 ezer eurom már nem lenne gondolkodás nélkül vennék egy qv stelviot a 280 lovas mellé, én igy vagyok vele :) szép napot
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 08:18:18 // 882
mint ált. az összes vezetésben
Liquid2018-06-05 08:16:45 // 881
ott is bentvolt a humánfaktor...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 08:14:11 // 880
ezt meséld el Paul Walkernek... jah már nem tudod :(
Kazes☻2018-06-05 08:04:17 // 879
Sajnos legtöbbször ezzel a 2s-al nem szoktak számolni... túl elrugaszkodott a közlekedés többi résztvevőjéhez képest... és sajna bárhol, bármikor rángatják is, tisztelet a kivételnek.
Liquid2018-06-05 08:03:54 // 878
Egy autó egyszerűen nem lehet túl erős, maximum megfelelő, pont! :)
Zolibácsi2018-06-05 06:44:09 // 877
sírnék én egy QV-ban, jajj de erős....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-05 06:34:00 // 876
Igen ültem motoron, aztán miután nem adták meg az elsőbbséget csatt lett és azóta nem ültem, na meg persze az ismerősök fele már nem él vagy lebénult... jó kis játék a motor..
QV nem savanyú ha nem túmáccs... Ez így tökéletes ahogy a Tominak van, egy évben 2x visz vele és még volt a kokaint adag :)))
Jani552018-06-04 21:44:47 // 875
Nem tudom, kiknek gyártják a komolyabb kocsikat, de azt érzem egyfelől: savanyú, nagyon savanyú... másfelől, hogy bőven elég a papíron 200... Hát nem nektek, az biztos! Bocs, de nem csak az Alfa, hanem a BMW, a Mercedes, a Nissan, a Ford, stb, stb, (inkább azt kell mondjam, minden nevesebb márkánál) gyártanak 400+, de félezer, meg annál is nagyobb teljesítményű kocsikat. Nézzetek utána, sőt, legyetek bátrak, menjetek el próbaútra egy 500+ LE-s kocsival is! Nem kell félni, mind "európai embernek" készült, akik messze nem sportolók, meg autóversenyzők... mind tud velük biztonságosan, "nyugisan" közlekedni a mindennapokban. A Stelvio 280LE-s változatot volt alkalmam kipróbálni, nagyon meggyőző és nagyon biztonságos, de egyáltalán nem nevezném "harapós" kocsinak...

Meg sem merem kérdezni, ültetek-e már motoron??? Amikor minden 3kg össztömegre 2LE jut? Közönséges utcai motorok... Amikor a motor minden kg-jára bő 1LE jut? Mindegyikkel tudunk menni, igen, nagyon biztonságosan 50-el is, úgy, hogy 2 s-al később már 150.
A teljesítményőrület már csak ilyen...
'''''2018-06-04 21:10:41 // 874
Teljesen jól használható a qv a hétköznapokban.Ha nem Race módban használod,kezes mint egy bárány.Ha nem tudnád miben ülsz,simán bevennéd,hogy egy normál, fürge családi autó.Stelvio ráadásul négykerekes.Ha az árát nézzük akkor persze az arany középút a 280lovas változat.
Ha egyszer összefutunk,viszlek egy kört családi módban a Giu-val.Bár érdekes,hogy mindenkit a Race mód érdekel. :-)))
Tommi2018-06-04 17:17:25 // 873
Teljesen egyetértek :)
Atesz1592018-06-04 13:29:04 // 872
Hétvégén volt szerencsém Erhardt Stelvio-jának hátsó ülésén űlni egy rövid próbakör alatt.Elhiszem neki,hogy csak a normál üzemmódban tolta ,mivel még bejáratos,de én rendesen fogódzkodtam.Ha ez a verzió így megy,akkor a QV mit tudhat?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-04 13:15:33 // 871
nekem is bőven elég ez ami most van, kezelhető és talán nem fogok benne meghalni :DDD
Tommi2018-06-04 12:38:38 // 870
Több külföldi tesztben is azt olvastam a Stelvio QV-ről (és erre a Csikós cikke is rímelt, amit a COTY kapcsán írt), hogy szép meg jó meg minden, de kb olyan, mint amikor egy éhes oroszlánt akarsz pórázon, nyugis tempóban sétáltatni :) Eléggé ki van hegyezve az autó és ha normálisan (értsd: városban, családdal, nem sietősen) akarod haszálni, érezni rajta, hogy szenved. Sportolásra tökéletes célszerszám, de a mindennapokra kompromisszumos.

Tavaly nyáron egy osztrák Alfa szalonban voltam (kényszerből, nyaralás alatt rakoncátlankodott az automata váltó a Giuliettámban, szerencsére gyorsan megoldották) és amíg a kicsikét ápolták, beszélgettem a szalonvezetővel. Mondta, hogy sokan mentek hozzájuk nagy mellénnyel, hogy QV kell (nemcsak a Stelvio, hanem a Giulia után is sokan érdeklődtek), de egy-egy próbaút után többen is remegve szálltak ki, hogy ők kevesek ehhez az autóhoz és jó lesz a kisebb motor is :) Egy 500 lóerős autóhoz szerintem egyrészt elég komoly alázat és tisztelet kell, másrészt meg nem árt, ha erősen rutinos a pilóta :) Mondjuk Michelisz Norbinak el tudnám képzelni családi autónak, mert neki nem okozna gondot :))) De egy ilyen botlábú, mint én (még a 20 éves jogsim ellenére is + jópárszor vezettem erős autókat) is inkább a 280 lovas mellett döntenék, félnék a családomat QV-be ültetni, mert az autó sokkal többet tud, mint én :)

De lehet csak én vagyok ilyen beszari :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-03 17:39:16 // 869
Nagyon jó a veloce ülés fel lehet pumpálni az oldaltartást
'''''2018-06-03 17:26:30 // 868
Jó az csak több mint dupla annyi lóerővel más ligában játszik.
Érdekes volt,hogy a tiedben mennyire fog oldalról az ülés.Nekem bejön a stelvio is.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-03 17:06:30 // 867
Eddig azt hittem milyen jól megy a Stelviom de tegnap vitt a Tomi a QVvel... Kurvára nem megy jól a 2.0Tbi :)))
Szabolcs 1592018-05-29 19:25:03 // 866
üdvözlet
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-29 18:43:48 // 865
A sky fólia meg örök garis :)))
zgi5212018-05-29 16:12:58 // 864
De a gyari az nem folia, kvazi orok elet :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-29 14:53:15 // 863
pontosan, a gyári sötétítés 130e, az utólagos meg 40e ...
RomeoOne2018-05-29 13:26:45 // 862
De akkor miért nem eredetileg sötétített üvegekkel rendelted? Vagy úgy sokkal drágább lett volna?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-29 12:47:40 // 861
nem, ennél már csak egy sötétebb volt a kályhakorom :))) Előre nem került semmi, ugrik a műszaki
RomeoOne2018-05-29 12:22:33 // 860
Nem gondolkoztál sötétebben? B oszloptól előre került valami?
RomeoOne2018-05-29 12:22:08 // 859
Az 5 literest a 159 is simán benyeli, csak ahogy öntöm bele, felhabosodik és az utolsó 2 decit már csak nagyon lassan tudom önteni, mert nyomja ki a habot. Pont tegnap töltöttem fel
Kócosw2018-05-29 11:09:29 // 858
Volvotol kertek szivatyut,me az XC70 is kb ennyit tud ,es az 5 littyos kannát siman benyeli...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-29 11:01:48 // 857
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-28 20:57:17 // 856
Ma az autófóliásnál egy X4-es tulaj nézte meg a Stelvio-t és nagyon tetszett neki, azt mondta nagyon szép ez az autó, szebb, mint a BMW-je, kérdezte milyen motorral van fogyi stb, és elcsodálkozott a 10-11L-es fogyasztáson, az övé delej összkerekes és kb ennyit eszik...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-27 19:19:19 // 855
túl az ezren...
Nem bántam meg, hogy Stelvio lett a Giu helyett, nagyobb belül, a csomagtartója is jóval nagyobb, összkerék, szóval gyerekekkel jó választás, ma 3-at kellett vinni és simán elfér a három ülésmagasító és végre nem rugdossák az ülést, mert messze van. Nagyon jó a ZF váltó előzésnél pillanatok alatt vissza vált pedig dinamic módban még nem is használtam, az autópályán mindenki félre áll nem kell rámásznom vagy villogtatnom...
A fogyi 10 felé tart szóval elkezdett csökkenni pedig a tempón nem változtattam...inkább növeltem :)
Tommi2018-05-27 12:36:54 // 854
Túl nagy a szélvédő? :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-26 20:21:32 // 853
Ma élményautózás volt sok előzéssel nem az a kérdés megy e hanem az egész sor belefér e :DDD
Ami viszont nagyon idegesítő az az ablakmosó, kb 10 szélvédő mosásra kifogy a 4L-es tartály.... cefet...
----2018-05-23 16:13:17 // 852
Nekem is gyönyörűen működik, amikor éppen elfelejtem indításkor kikapcsolni. :))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-23 13:04:23 // 851
nekem bejön, gyors, nincs rántás, fogyit egész jól tartja... persze bejön a meleg vagy a hideg akkor leves lesz neki :D
----2018-05-23 12:38:32 // 850
Senkivel nem találkoztam még, akinek bejött volna...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-22 20:16:06 // 849
városban használatba vettem a start-stoppot de csak is bemelegedett motornál
----2018-05-21 13:56:58 // 848
Érdekességként.
----2018-05-20 12:06:58 // 847
Erről van szó :)
RomeoOne2018-05-20 11:13:16 // 846
Nem előzöl, hanem kikerülsz. Én a 159-el is ezt szoktam. Előzni csak kocsisort szoktam. Egy autót csak átugrok, nem előzöm :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-20 11:09:37 // 845
nem lehet vele előzgetni? megy, mint az ágybasz@rás nem érzek különbséget az 1.8TBi-hez képest, pedig még csak normál üzemmódban használom :DDD
----2018-05-20 10:02:09 // 844
Így van, ugyanarról beszélünk.

Nem rég megdícsérték, hogy mekkora kasztnihoz milyen teljesítmény jár, kényelmesen elfér a család gyerekülésestől, csomagtartóban babakocsi, gyerekágy, csomagok. Ráadásul nem nagyon fogsz vele előzni, mert ezzel a kocsival csak kerülgetni lehet. Használd egészséggel. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-20 09:26:13 // 843
az ablakmosó spricnit jó ötlet, hogy a karra rakták viszont a folyadék betöltése ultragáz, a betöltő csésze közepén van a lefolyó cső mire az ember tele tölti úgy, hogy ne bukjon ki folyamatosan....áhhhhh
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-20 08:51:30 // 842
Nagyjából egyről beszélünk, a lényeg nem lehet kikapcsolni a pilácsot... Más tegnap 4en utaztunk az autóban nem kicsi emberek és full kényelmesen elfértünk :) Hátul a kibe szállással sem volt probléma lásd tc
pettinke2018-05-20 08:27:55 // 841
*és a parkolófény éghet fél oldalon is.
pettinke2018-05-20 08:22:25 // 840
Parkolófény az az, ami működik, ha otthagyod levett gyújtással, bezárva az autót, parkolni. A helyzetjelző megy gyújtáson, járó motorral.
Se a Stelvioban, se a Giuliában nincs helyzetjelző - helyette van a nappali fény (DRL), ami gyújtáson van magától, akkor is, ha kikapcsolod a tompítottat. DRL viszont csak elöl van, hátul nincs...
Az a kombó, amit szeretnél, hogy elöl csak pislákoljon valami meg hátul is járó motornál, na, az nincs.
(Én mondjuk életemben egyik autómon sem használtam a helyzetjelzőt, teljesen fölöslegesnek gondolom.)
----2018-05-20 07:09:44 // 839
Definiald légyszi a kettőt, H legközelebb ne keverjem. Koszi.
DKori2018-05-20 03:43:33 // 838
Értem már mit szeretnél és úgy látom ilyet tényleg nem tud :O
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.