Fórum >> Típusok >> Stelvio

RomeoOne2018-06-29 13:07:13 // 964
Hol vetted? Tudsz vmi linket küldeni?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-29 09:38:45 // 963
páraáteresztő ponyva
RomeoOne2018-06-29 09:35:10 // 962
A spider nem párásodik be a ponyva alatt?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-29 09:14:03 // 961
Aki szép az esőben is szép :)
Haddel2018-06-28 22:33:02 // 960
Tommi2018-06-27 19:16:25 // 959
Köszi, két dologtól függ, amik az év végére fognak kifutni, utána meglátjuk :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-27 08:46:48 // 958
másnak biztos nagyobb a szerencséje :)))
RomeoOne2018-06-27 08:17:35 // 957
Megbékéltél már a FAM-mal vagy még továbbra sem ajánlod új autó vételét? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-26 21:01:32 // 956
Csak ajánlani tudom nagyon jó kis autó, remélem össze jön.
Tommi2018-06-26 16:24:10 // 955
Ha minden jól megy, remélem hamarosan eladó lesz és átülök én is egy Stelvioba, de még nem kiabálok el semmit :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-26 16:20:32 // 954
no Gulietta-m nem volt még :)
Tommi2018-06-26 16:19:26 // 953
Jelentem a facelift előtti Giulietta nálam ugyanezt csinálja, biztos valami genetikai dolog, hogy a Stelvio is tudja :)))
csokagm2018-06-26 10:06:08 // 952
Skoda rapid is ilyen, tehát semmi gond😁😁
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-26 09:49:00 // 951
egyik Alfámnál sem volt még ilyen szerintem a tükör böszme nagy és az csinál egy légörvényt ami miatt ott marad
zgi5212018-06-26 09:45:57 // 950
nyilván a kevés talján esős nap miatt ez nem kifejezetten szempont - a tervezésnél.. :oo
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-26 08:10:37 // 949
akkor sem, ott kevereg... viszont a hátulja nem koszosodik ott jól megcsinálták a légáramlást
zgi5212018-06-26 07:25:51 // 948
kicsit gyorsabb tempó és leszárad az! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-25 22:08:01 // 947
Meg még egy dolog zavar mikor szélvédő tisztítás után a víz a légáramlás miatt az oldal üveg első háromszögénél kavarog jó sokáig, a tükörből semmit nem lehet látni... Más nincs egyenlőre :)))
----2018-06-25 21:53:17 // 946
Úgy hírlik, már dolgoznak a frissítésen.
R33Z2018-06-25 11:23:49 // 945
Én városban különösen szeretem a D-t. Nem kell azt az automatára hagyni, javarészt pillangókkal használom és imádom a röfögését a visszagangolásoknál. Nem bírom megállni, hogy ne hallgassam, ez a kevenc fícsöröm ;)
RomeoOne2018-06-25 11:08:14 // 943
Amikor rásüt a nap, akkor többet szokott mutatni, ha áll. De ha mész vele normál tempóban, kapja a menetszelet is, akkor sem áll be normálisan?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-25 10:59:59 // 942
a külső hőmérséklet mérő eléggé szarul mér általában +5C-ot téved felfelé...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-22 20:20:43 // 941
Ott nem használtam, 2500 alá nem engedi leesni és 6000be belepörög
zgi5212018-06-22 20:05:02 // 940
igen, de pl. városban felesleges a D, hosszan kitartani a fokozatokat :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-22 19:55:28 // 939
Egész harapós lesz dinamic módban faxa, mint ha boxot kapna :)))
RomeoOne2018-06-22 13:01:46 // 938
Nem. Ránézésre O.Z.-k
Tocke2018-06-22 12:56:29 // 937
Ezek gyári felnik a Giu-hoz?
zgi5212018-06-22 11:26:25 // 936
én két típust figyeltem meg, aminek tulaja vagy nem ismeri fel hátulról még a Giu-t, vagy meg akarja mutatni, hogy mit tud a gépe. tud is, olyan 180 magasságáig :)

octavia, c'eed

ellenben azt figyeltem meg, hogy a kategóra képviselők sokkal előzékenyebbek, mint számítottam rá. (bimmer, merci pl.)

Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-21 18:57:40 // 935
Ma megjárattam pályán valami skodri superb bele állt a seggembe 140nél, léptem egy kövéret szépen elnyúltam nem is tudott beérni valami rb6 volt vagy mi fene...
Giuntini2018-06-16 20:28:00 // 934
Nem értem szavaidat! Ennyi:(
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-16 19:47:32 // 933
Bejáratva :)))

Madártávlatból
Jani552018-06-15 09:37:19 // 932
Nehéz az olyan műszaki jellemzőkkel vitatkozni és összehasonlítani bármelyik típusokat az Alfával, hogy az egyik igazi kanyarvadász, a másik meg urizáló... Az ilyen pongyola fogalmazás semmit sem ér, csak üres duma!
Javaslom, nézz körül a Merci háza táján, és rögtön rájössz, mekkora marhaság az utolsó mondatod. (még akkor is, ha "bármelyik" Merci SUV nem is hasonlítható össze a Stelvióval, mert nem egy kategória)
Bátorkodom továbbá javasolni, menj el, ülj be és kérj próbavezetést. Ha lehet, az általad említett márkákat mind, vagy még másikakat is, akkor lesz összehasonlítási alapod...
Szabolcs 1592018-06-14 13:35:38 // 931
Auto zeitung
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-14 13:25:36 // 930
ez pedig német újság :)))
Giuntini2018-06-14 13:00:32 // 929
Pedig a fritzeknél a Volvót is jobbnak hozták a Stelviónál:(
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-14 12:30:17 // 928
amit nem is csodálok, tényleg össze rakták ezeket az új Alfákat le a kalappal az olaszok előtt
Szabolcs 1592018-06-14 12:17:46 // 927
Szabolcs 1592018-06-14 12:15:02 // 926
Volvo xc 60 jaguár f pace összehasonlíttó teszten a nyertes Alfa Romeo Stelvio toronymagasan
Giuntini2018-06-14 09:35:51 // 925
Az Alfa mindig is a sportos prémium kategóriába tartozott, csak volt idő, amikor ezt nem vette komolyan a gyár. A 159 is már visszatért minőségben a prémiumok közé. A Maser, amelyik egy kategóriával a Mercedes fölött áll, sohasem gyártott sofőrös autót. Az Alfa igazi kanyarvadász, és sohasem lesz olyan urizáló autó, mint a Mercedes. A Stelvio és bármelyik Merci SUV között óriási különbség van a Stelvio javára.
Tocke2018-06-14 07:42:29 // 924
El tudom képzelni a vigyort az arcodon közben :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-13 20:08:32 // 923
Viszont ma bepróbálkozott egy 320d E90, már az S kanyarban bele lépett én meg már ott toltam lefelé aztán megelőztem... normál módban, lazán :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-13 20:06:29 // 922
jah másról de hát a kanyar nem úrizál :DDD
Tommi2018-06-11 22:31:16 // 921
Tök jó, hogy így meggyőzte a Stelvio, de azért egy S osztályt ne tegyünk már mellé összehasonlítási alapnak, az az autó egészen másról szól :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-10 19:22:47 // 920
Ismerősöm kipróbálta a Stelviot akinek több Porkeja is volt, nagyon tetszett neki, mind a milliö, szín, futőmű... szerinte tiszta Cayane, nem akarta elhinni milyen jól csillapít a 19" keréknél is, a váltó is tetszett neki hogy gyors... mondtam hogy ez prémium lett, búcsúzáskép megmutattam hogy fűzi át magát a dupla s kanyaron, ahogy az S Mercije soha nem fogja :)))
Szabolcs 1592018-06-10 15:09:43 // 919
Ritka pillanat
Tommi2018-06-09 14:33:50 // 918
Köszi :) 18 éve Alfával járok, a fogyasztás sosem volt fontos :)))

Egyrészt még nem aktuális, mert nem sírnak itt a gyerekek, másrészt meg 30 millió okom van, hogy miért nem rohanok QV-t venni :)))))))))))))
'''''2018-06-09 13:06:56 // 917
Találkozunk,gyere és viszlek. :-)
KUL-on a reptéren is pl tökéletes lenne.
Négy állásból az első (A) állásban szerintem még télen,hóban sem csúszik meg.Ott tényleg le van butítva.Normál módban is teljesen használható.Nem olyan hirtelenek a reakciói.
Kényelmes,nagy hely van benne és nem ráz úgy mint egy versenyautó.Tehát az asszonyod simán vihetné vele a gyerekeket iskolába.Persze csak ha a fogyi nem számít mert ez sosem fog annyit enni mint egy sutyuki. :-)
Tommi2018-06-09 12:03:34 // 916
Szavadon foglak, egyszer szívesen beülnék a QV-ba eg körre, persze szigorúan utasként, mert ha történik valami, kb még az unokám is fizetné :)))
Tommi2018-06-09 12:01:21 // 915
Lehet én vagyok nyúlbéla turista (copyright Taxi 1 :) ) és igen, más gyárnak is vannak 4-500 olvas autói, amiket "átlagos" emberek megvesznek és használnak, de valahogy ott lenne bennem tudat alatt, hogy tartanék tőle. Vezettem már Quattroportét, többféle Ferrarit, V12-es Merci sportkupét és utána mindig elgondolkodtam, hogy jó-jó és brutálisat lép, de a mindennapokban használva nem tudom mennyire lenne értelme :) Családi autónak szívesen vennék Stelviot, ha egyszer gyerekeim lesznek, de a feleségemet meg az utódaimat nem biztos, hogy útnak engedném egyedül 510 lóerővel :) Nagyon jól vezet a párom, de félteném az autóban, sosem volt 150 lónál erősebb autója, nem ehhez a súlycsoporthoz van szokva :) Vagy QV vásárlás után beutalnám magammal együtt egy intenzív vezetéstechnikai tréningre :)))

Írtátok, hogy normál módban lehet normálisan közlekedni a QV-val, olyankor is ott lapul az 510 LE? Vagy kicsit lefolytja? Mert pl a Jeep Grand Cherokee SRT-ben van egy "biztonsági" funkció, olyankor max 4000-ig engedi pörögni a motort (az egy szívó 6.4-es V8 dinoszaurusz 470 lóerővel, mondjuk 2,5 tonna hozzá a vas :) ), a kipörgésgátló meg az összes hárombetűs maximumon van, nem engedi szétszaladni a ménest. Itt is van valami hülyebiztos mód? :)))

A motorozás kissé más, ott sokkal "nyersebben" kapod az élményt. Egyetemista koromban nagyon rá voltam kattanva, de több ismerősöm halt meg úgy, hogy egyik sem volt még 25 éves és egyik alkalommal sem ők voltak a hülyék. Inkább maradok a 4 keréknél és a bódénál :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.