zgi5212018-05-29 16:12:58 // 864
De a gyari az nem folia, kvazi orok elet :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-29 14:53:15 // 863
pontosan, a gyári sötétítés 130e, az utólagos meg 40e ...
RomeoOne2018-05-29 13:26:45 // 862
De akkor miért nem eredetileg sötétített üvegekkel rendelted? Vagy úgy sokkal drágább lett volna?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-29 12:47:40 // 861
nem, ennél már csak egy sötétebb volt a kályhakorom :))) Előre nem került semmi, ugrik a műszaki
RomeoOne2018-05-29 12:22:33 // 860
Nem gondolkoztál sötétebben? B oszloptól előre került valami?
RomeoOne2018-05-29 12:22:08 // 859
Az 5 literest a 159 is simán benyeli, csak ahogy öntöm bele, felhabosodik és az utolsó 2 decit már csak nagyon lassan tudom önteni, mert nyomja ki a habot. Pont tegnap töltöttem fel
Kócosw2018-05-29 11:09:29 // 858
Volvotol kertek szivatyut,me az XC70 is kb ennyit tud ,es az 5 littyos kannát siman benyeli...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-29 11:01:48 // 857
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-28 20:57:17 // 856
Ma az autófóliásnál egy X4-es tulaj nézte meg a Stelvio-t és nagyon tetszett neki, azt mondta nagyon szép ez az autó, szebb, mint a BMW-je, kérdezte milyen motorral van fogyi stb, és elcsodálkozott a 10-11L-es fogyasztáson, az övé delej összkerekes és kb ennyit eszik...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-27 19:19:19 // 855
túl az ezren...
Nem bántam meg, hogy Stelvio lett a Giu helyett, nagyobb belül, a csomagtartója is jóval nagyobb, összkerék, szóval gyerekekkel jó választás, ma 3-at kellett vinni és simán elfér a három ülésmagasító és végre nem rugdossák az ülést, mert messze van. Nagyon jó a ZF váltó előzésnél pillanatok alatt vissza vált pedig dinamic módban még nem is használtam, az autópályán mindenki félre áll nem kell rámásznom vagy villogtatnom...
A fogyi 10 felé tart szóval elkezdett csökkenni pedig a tempón nem változtattam...inkább növeltem :)
Nem bántam meg, hogy Stelvio lett a Giu helyett, nagyobb belül, a csomagtartója is jóval nagyobb, összkerék, szóval gyerekekkel jó választás, ma 3-at kellett vinni és simán elfér a három ülésmagasító és végre nem rugdossák az ülést, mert messze van. Nagyon jó a ZF váltó előzésnél pillanatok alatt vissza vált pedig dinamic módban még nem is használtam, az autópályán mindenki félre áll nem kell rámásznom vagy villogtatnom...
A fogyi 10 felé tart szóval elkezdett csökkenni pedig a tempón nem változtattam...inkább növeltem :)
Tommi2018-05-27 12:36:54 // 854
Túl nagy a szélvédő? :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-26 20:21:32 // 853
Ma élményautózás volt sok előzéssel nem az a kérdés megy e hanem az egész sor belefér e :DDD
Ami viszont nagyon idegesítő az az ablakmosó, kb 10 szélvédő mosásra kifogy a 4L-es tartály.... cefet...
Ami viszont nagyon idegesítő az az ablakmosó, kb 10 szélvédő mosásra kifogy a 4L-es tartály.... cefet...
----2018-05-23 16:13:17 // 852
Nekem is gyönyörűen működik, amikor éppen elfelejtem indításkor kikapcsolni. :))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-23 13:04:23 // 851
nekem bejön, gyors, nincs rántás, fogyit egész jól tartja... persze bejön a meleg vagy a hideg akkor leves lesz neki :D
----2018-05-23 12:38:32 // 850
Senkivel nem találkoztam még, akinek bejött volna...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-22 20:16:06 // 849
városban használatba vettem a start-stoppot de csak is bemelegedett motornál
----2018-05-21 13:56:58 // 848
RomeoOne2018-05-20 11:13:16 // 846
Nem előzöl, hanem kikerülsz. Én a 159-el is ezt szoktam. Előzni csak kocsisort szoktam. Egy autót csak átugrok, nem előzöm :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-20 11:09:37 // 845
nem lehet vele előzgetni? megy, mint az ágybasz@rás nem érzek különbséget az 1.8TBi-hez képest, pedig még csak normál üzemmódban használom :DDD
----2018-05-20 10:02:09 // 844
Így van, ugyanarról beszélünk.
Nem rég megdícsérték, hogy mekkora kasztnihoz milyen teljesítmény jár, kényelmesen elfér a család gyerekülésestől, csomagtartóban babakocsi, gyerekágy, csomagok. Ráadásul nem nagyon fogsz vele előzni, mert ezzel a kocsival csak kerülgetni lehet. Használd egészséggel. :)
Nem rég megdícsérték, hogy mekkora kasztnihoz milyen teljesítmény jár, kényelmesen elfér a család gyerekülésestől, csomagtartóban babakocsi, gyerekágy, csomagok. Ráadásul nem nagyon fogsz vele előzni, mert ezzel a kocsival csak kerülgetni lehet. Használd egészséggel. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-20 09:26:13 // 843
az ablakmosó spricnit jó ötlet, hogy a karra rakták viszont a folyadék betöltése ultragáz, a betöltő csésze közepén van a lefolyó cső mire az ember tele tölti úgy, hogy ne bukjon ki folyamatosan....áhhhhh
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-20 08:51:30 // 842
Nagyjából egyről beszélünk, a lényeg nem lehet kikapcsolni a pilácsot... Más tegnap 4en utaztunk az autóban nem kicsi emberek és full kényelmesen elfértünk :) Hátul a kibe szállással sem volt probléma lásd tc
pettinke2018-05-20 08:27:55 // 841
*és a parkolófény éghet fél oldalon is.
pettinke2018-05-20 08:22:25 // 840
Parkolófény az az, ami működik, ha otthagyod levett gyújtással, bezárva az autót, parkolni. A helyzetjelző megy gyújtáson, járó motorral.
Se a Stelvioban, se a Giuliában nincs helyzetjelző - helyette van a nappali fény (DRL), ami gyújtáson van magától, akkor is, ha kikapcsolod a tompítottat. DRL viszont csak elöl van, hátul nincs...
Az a kombó, amit szeretnél, hogy elöl csak pislákoljon valami meg hátul is járó motornál, na, az nincs.
(Én mondjuk életemben egyik autómon sem használtam a helyzetjelzőt, teljesen fölöslegesnek gondolom.)
Se a Stelvioban, se a Giuliában nincs helyzetjelző - helyette van a nappali fény (DRL), ami gyújtáson van magától, akkor is, ha kikapcsolod a tompítottat. DRL viszont csak elöl van, hátul nincs...
Az a kombó, amit szeretnél, hogy elöl csak pislákoljon valami meg hátul is járó motornál, na, az nincs.
(Én mondjuk életemben egyik autómon sem használtam a helyzetjelzőt, teljesen fölöslegesnek gondolom.)
----2018-05-20 07:09:44 // 839
Definiald légyszi a kettőt, H legközelebb ne keverjem. Koszi.
DKori2018-05-20 03:43:33 // 838
Értem már mit szeretnél és úgy látom ilyet tényleg nem tud :O
pettinke2018-05-19 23:20:21 // 837
Szerintem kevered a helyzetjelzőt a parkolófénnyel.
----2018-05-19 22:56:55 // 836
Ne vicceljetek már! :) Millió helyzet van, amikor jól esik levenni parkírra a pilácsot, de nem akaródzik leállítani a motort. Csak egy példa, ha jófejségből nem akarjuk kisütni az előttünk álló szemét a sorompónál, ahova meleg a turbóval esünk be.
A parkolófény járó motorral sok autónál megy (ld. a Freemontom), s feltételeztem, h ennél is megoldható valahogyan.
A parkolófény járó motorral sok autónál megy (ld. a Freemontom), s feltételeztem, h ennél is megoldható valahogyan.
Kazes☻2018-05-19 21:02:18 // 835
Én speciel zárt sorompónál szeretem lekapcsolni a fényszórót... főleg, ha elsőnek állok. Persze jó időben, bemelegedett motornál, a motort is leállítom. Lehet ő is ilyesmire gondol. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-19 19:05:45 // 834
Világítás, én azon lepődtem meg, hogy nem tudod kikapcsolni, mert vagy automata vagy be van kapcsolva, sajnos már akkor rátolja a világítás amikor még nem lenne indokolt... Lassan kifogy egy tank benya kivi leszek a fogyira vegyesben
DKori2018-05-19 17:49:39 // 833
Nem teljesen értelek. Ha "közlekedsz" az autóval, akkor amikor megállsz (piros lámpa, vasúti átjáró stb.) akkor olyan állapotban marad a világításod, mint menet közben (vagyis ha automatára van állítva a világításod, akkor nappal menetfényed lesz - csak elöl - éjjel meg megy ilyenkor is a helyzetjelző elöl/hátul, plusz a tompított fény), akár jár a motor akár leállítja a start/stop.
Szóval mért, mikor is lenne szükséged járó motornál álló helyzetben CSAK a helyzetjelzőre? :)
Szóval mért, mikor is lenne szükséged járó motornál álló helyzetben CSAK a helyzetjelzőre? :)
----2018-05-19 17:44:09 // 832
Akkor nem marad más hátra a vasúti átjáróban/pirosban stb., mint elsőnek megérkezni. :P
pettinke2018-05-19 17:38:37 // 831
Nem értem, amit akarsz. Parkolófény, ahogy a neve mondja, az nem megy járó motorral.
DKori2018-05-19 12:54:07 // 830
Szia!
Szerintem parkolófényt nen enged járó motornál azért ugrik vissza. Járó motornál ég a nappali menetfény...
Szerintem parkolófényt nen enged járó motornál azért ugrik vissza. Járó motornál ég a nappali menetfény...
----2018-05-19 11:13:26 // 829
Ezen bőven túl vagyok. A kocsi leállítása nélkül kellene.
pettinke2018-05-19 11:08:09 // 828
----2018-05-19 10:25:53 // 827
Azaz balra forgatni tudom a tekerőt, csak nem áll ott meg, hanem visszaugrik, amikor elengedem.
----2018-05-19 10:24:40 // 826
Szakmai kérdésem van gyakorló stelviosokhoz: a lámpakapcsolóm három állású, alapból középen áll a tekerő. Jobbra forgatva vmi manuális opció van (az életben nem használtam :D ), balra forgatva parkír. Balra azonban nem tudom forgatni, mert ha elengedem, visszaáll középre (automata). Vkinek tippje, hogy éjjel pl. parkolásnál hogyan tudom parkírra állítani?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-19 07:32:43 // 825
Faxa a kanyarkövető xenon világít, mint az atom, meg jópofa dolog ez az automata távolsági segéd is.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-18 20:57:32 // 824
mindjárt sötétedik és megyek egy kicsit kivi vagyok a világításra ... lassan elérem a 150km-et :DDD
Piritu - 1.000.0002018-05-18 15:43:19 // 823
Az enyém 2015 őszi, az is kikapcsolva mard.
Piritu - 1.000.0002018-05-18 15:42:35 // 822
Az enyém már euro6 ennél már kikapcsolható. Az euro5-nél jött vissza.
vzsiros2018-05-18 13:22:51 // 820
No mire nekem meglesz a gyönyörű misano kék veloce Ti Giuliám, addigra ez minden szépen le fog tisztázódni :) - ennek most, hogy a piroskán ki lehet kapcsolni, és úgy is marad, nagyon örülök.
zgi5212018-05-18 12:57:02 // 819
zgi5212018-05-18 12:46:20 // 818
remélem a Giulia és Stelvio és módosítható.. (lesz) :)
nem tudom mikori gyártás az autód, de 2015 utániak biztosan kérdésesek..
nem tudom mikori gyártás az autód, de 2015 utániak biztosan kérdésesek..
vzsiros2018-05-18 12:40:20 // 817
Az egy hete meglévő Giuliettámban úgy van a stop-start rendszer beállítva, hogy megjegyezze, mire van kapcsolva. Azaz ha kikapcsolva hagyom, úgy marad, ha bekapcsolva hagyom akkor meg úgy. Újra indítás után is.
(ez persze mostani, modellfrissítés utáni verzió)
(ez persze mostani, modellfrissítés utáni verzió)
zgi5212018-05-18 12:34:20 // 816
sztem a Giulietta-nal még nem volt ennyire szigorú az uniós emissziós gyártói kvóta. nem tudom, hogy a garancia alatt hajlandók e kiiktatni, még nem jutottam el szervízben a kérdésig, de ha olvassa kompetens reagálhat.. :)
egyébként automatánál nem olyan vészes, mert a féket felengedve indít és tolja is a váltó. :) viszont nagyon könnyen kikapcsol, még nem üzemmeleg motornál is. egy esetben nem teszi , ha az aksi töltöttségét gyengének méri indításkor.
nem beszélve arról ha kisebb forszírozás után , egy lámpához érve leállítja: turbó??
persze kényelmetlen még hidegben a párásodás, melegben a klíma off miatt.
szerintem ez igazán a hibridekre van/lenne kitalálva, hiszen ott nem iktatja ki a feniteket.
egyébként automatánál nem olyan vészes, mert a féket felengedve indít és tolja is a váltó. :) viszont nagyon könnyen kikapcsol, még nem üzemmeleg motornál is. egy esetben nem teszi , ha az aksi töltöttségét gyengének méri indításkor.
nem beszélve arról ha kisebb forszírozás után , egy lámpához érve leállítja: turbó??
persze kényelmetlen még hidegben a párásodás, melegben a klíma off miatt.
szerintem ez igazán a hibridekre van/lenne kitalálva, hiszen ott nem iktatja ki a feniteket.
Piritu - 1.000.0002018-05-18 10:49:09 // 815
"újraindítás reseteli vissza a gyárira. a start -stop is ilyen." a Giluetta első sorozata is ilyen volt, aztán a faceliftnél változtattak. Nem tudom, hogy egy új kocsinál miért kell ezt a játékot előről kezdeni...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.