Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-20 18:43:22 // 1064
Na meg ugye azt mondták az Alfát meghagyják sportosnak, a darabszámot meg jeep hozza ...
Kazes☻2018-10-20 18:17:33 // 1063
Jobb később, mint soha! :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-20 18:04:15 // 1062
Azt csak ők tudják :))) Szerintem jó úton járnak csak kicsit elkésve
Csabi2018-10-20 17:58:49 // 1061
Hát igen, sokan elgondolkodtak volna, ami még jobban megosztotta volna az eladásokat. Azért kíváncsi lennék mi az a darabszám, mennyit kell eladni ahhoz, hogy a mérleg pozitívra billenjen.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-20 14:01:20 // 1060
A fene tudja egy sw-n lehet elgondolkodtam volna... jók lennének az utak akkor talán az lenne.. bár egy percig sem bántam meg a Stelviot nagyon jó kis Suv, majd ez is kimegy a divatból, mint az egyterű 1x
Kazes☻2018-10-20 12:52:07 // 1059
Marchionne nem beszélt hülyeségeket! :)
Csabi2018-10-20 12:40:46 // 1058
Keményen rá is nyomta a bélyegét a Giulia eladásokra, ami közel 30%-ot esett, a tavalyi eladásokhoz képest. Nem gondoltam volna, de tényleg igazolódik, a "nem lett volna értelme egy SW-nek a stelvio mellett" elmélet...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-20 09:39:20 // 1057
jól alakulnak a Stelvio eladások Európában az első 9 hónapban 24200db-ot adtak el 102%-kal többet, mint tavaly....
Giuntini2018-10-18 21:14:54 // 1056
Ahhoz vezetni is tudni kellene! Borsi Gergő érdekes nem fikázta le a 4C-t. erről beszélgettem vele személyesen, és megvolt a külön véleménye... Vezetni először meg kellene tanulni:( Ehhez kevés a BMW szemellenző!!!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-18 15:04:39 // 1055
Szinte nincs olyan autómosás amikor ne jönne oda valaki megnézni az autót, tegnap egy anyuka jött oda a gyerekével megcsodálni az Alfa SUV-ot, mondták már látták párszor a városban és nagyon tetszik nekik.
'''''2018-10-17 19:56:24 // 1054
Mi lett volna ha a Giu nem ragad be a rajtnál. :-)
Piritu - 1.000.0002018-10-17 19:12:36 // 1053
Haddel2018-10-17 18:40:18 // 1052
Ez jó teszt,vagyis inkább bemutató volt.Szimpatikus ez a sámán.
Külön tetszett ,hogy a stelvio bemegy a németek nappalijába ,és oda piszkol az asztalra😃😃
Külön tetszett ,hogy a stelvio bemegy a németek nappalijába ,és oda piszkol az asztalra😃😃
Haddel2018-10-16 20:49:42 // 1049
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 09:18:59 // 1048
Nem sokára jön egy még nagyobb SUV Castello néven amiben már lesz plugin hibrid, remélem Stelvioban is lesz és akkor az egy hosszútávú társ lesz.
Rolee462018-10-13 16:07:23 // 1047
Inkább( ilyennel😁)
Rolee462018-10-13 15:28:07 // 1046
Tényleg az😍!Nekem is ilyenel kéne fuvaroznom😊.
Haddel2018-10-12 20:27:31 // 1045
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-12 13:35:59 // 1044
dehogy tompultak, régen ültél benyásban neked már furcsa, ha nincs egy kis rezonancia :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-12 13:07:49 // 1043
Megtompultak már azok az emlékek erősen :-DD
Vagy csak mindenki védi amije van. Ami úgy jó, mert azt jelzi,
hogy mindketten elégedettek is vagyunk vele :-) A transzi témához
nem értek :-)
Vagy csak mindenki védi amije van. Ami úgy jó, mert azt jelzi,
hogy mindketten elégedettek is vagyunk vele :-) A transzi témához
nem értek :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-12 11:33:05 // 1042
faxa de a QV felni szebb :))) Csöri panaszkodott, hogy a 20-as felnivel már eléggé pattogós az autó nekem marad a 19-es egyenlőre az még komfortos ....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-12 11:31:58 // 1041
volt 5 hengeresem nem kell bemutatni... az dízel, főleg hidegen nagyon messze áll egy benzinestől, egy transzi is majdnem nő, de csak majdnem :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-12 11:00:39 // 1040
Hát ez nekem nagyon bejön :-DDD Baromi jó.
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-12 10:59:37 // 1039
Ez ilyen :-) Kit mi zavar. Így reggel 7 fok körül a 2.4 egyáltalán nem zakatol. Kicsit csattogósra van eleve hangolva az alapjárata ezeknek, de hangosnak egyáltalán nem mondanám, bent csak tompa moraj van. A mai direkt befecskendezős benzineseknek is van egy kellemetlen alapjárati csattogása. Közel sem olyan hangos mint egy 4 hengeres CR dízel összevissza zörgése, de pont egy Stelvioban tűnt fel, hogy alapjáraton bent hallom a motort. A Mazdában pl nem hallottam ugyanezt, abban teljes csend lakik, csak idétlen porszívó hangja van amikor mozgásba jön :-) A Giulietta is halkabb szerintem, de az előnyből indul, mert szívócső befecskendezéses.
Olyat nem mondok, hogy 4 hengeres dízelbe nem tudnék visszaülni, mert ha hazaér a TD akkor fogok. :-)
A szomszédom is erősen vallja a hangtalan Vitara-jával, hogy csak a benzin. Meg tudom érteni. Azért a múltkor kiszaladt egy "aztaq..a" amikor egy gázfröccsel köszöntem rá a kapuban :-) Ahogy felmordul és süvít hozzá egyet (nem a szomszéd :-)) az szerintem nagyon ott van.
Olyat nem mondok, hogy 4 hengeres dízelbe nem tudnék visszaülni, mert ha hazaér a TD akkor fogok. :-)
A szomszédom is erősen vallja a hangtalan Vitara-jával, hogy csak a benzin. Meg tudom érteni. Azért a múltkor kiszaladt egy "aztaq..a" amikor egy gázfröccsel köszöntem rá a kapuban :-) Ahogy felmordul és süvít hozzá egyet (nem a szomszéd :-)) az szerintem nagyon ott van.
Szabolcs 1592018-10-12 10:02:21 // 1038
RomeoOne2018-10-04 17:51:45 // 1037
Csak lett zöld is:
Verde Visconti
Verde Visconti
Szabolcs 1592018-10-04 17:09:43 // 1036
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-26 11:07:43 // 1035
látod különbözőek vagyunk én meg egy delejbe nem tudnék vissza ülni a turbó benzin után tőlem lehet bármennyi hengeres is azt a reggeli hideg kereplést sosem fogják tudni legyőzni, meg a gázolaj retkes szagát ...
Giuntini2018-09-26 11:04:05 // 1034
Én is alacsonyan szeretek ülni, de a trend a SUV-ok felé megy el. Nekem is a Giulia jön be jobban, nálam nem lenne kérdés a döntés, vagyis azért igen! Miért nincs a Giuliában egy gyönyörű SW. A BMW, Audi, Mercedes miért tud ilyeneket gyártani a mai napig? A Giuliából én csak a 280 lovas Veloce-t választanám, a dízelek (nem akarok itt senkit sem megsérteni), de borzalmas hangúak. Én nem tudnék visszaülni egy 4 hengeres dízelbe az 5 hengeres 2.4 után. A 159-ben a V6 után, annak a dízelmotornak van a legszebb hangja, gyorsításokkor nincs még egy ilyen szép hangú dízel. A Stelvio nagyon szép a SUV-ok között, de a Giulia ívelt műszerfala sokkal jobban tetszik a Stelvio szögletesebb formájánál.
Morfiusz Cédula2018-09-26 10:24:19 // 1033
Nekünk is ideális lenne családinak, de az én párom szájából még az is elhangzott, hogy megbízható autót szeretne... Mintha az Alfa nem lenne kellően megbízható. Úgy, hogy van egy 159-em, amivel eddig az égvilágon semmi probléma nem volt.
Na nem baj, így veszünk majd családinak valami OFF SUV-ot, én meg maradok a jól bevált szedán vonalnál.
Na nem baj, így veszünk majd családinak valami OFF SUV-ot, én meg maradok a jól bevált szedán vonalnál.
Tommi2018-09-25 20:11:47 // 1032
"Felmerült a Stelvio is, de sajna a feleségem nem lelkesedik, és mivel ő sokkal többet megy a családival, így mindenképpen olyan kell, ami neki komfortos"
Nálunk meg szerencsére pont fordítva volt, amikor kijött a Stelvio, a feleségem jobban lelkesedett, mint én :) Aztán először láttuk Genfben élőben, "statikus" álló helyzetben, ott is tetszett neki, most az augusztusi teszthét után meg totál rákattant :) Neki pl kifejezetten jó a magas autó, mert 156 centis és ebből egyrészt rendesen kilát, másrészt nem kell másznia a ki/be szálláshoz :) Édesanyámnak Freemontja van, néztük azt is leendő családi autónak magunknak is, de Évi azt nem szereti, mert a beüléshez fel kell másznia, kiszálláskor meg kb kiesik szegény :) Olyan praktikus dolgokról nem is beszélve, hogy a Fiatban nem éri el a csomagtartó "elejét" az üléstámláknál, a Stelvionál viszont még simán, szóval ha valami begurulna/becsúszna oda, akkor ki tudja még horgászni :) A nyomógombos csomagtartó is nagyon bejött neki, nem kell csimpaszkodni (kontra Freemont, ahol igen). Január végén születik a kislányunk, szóval a 3 ajtós 147-es és a Giulietta párosból az egyiknek mennie kell, családi logisztikára csak korlátozottan alkalmasak :)))
Most matekozunk ezerrel, hogy mikor, hogyan és milyen Stelvioba tudnánk beleülni, ha minden jól megy (nem kiabálom el), akkor jövőre szerintem összejön :) Neki valószínű megmarad a Blackline csomagos 147-ese "nyersebb" játszóautónak, sportfutóművel meg kagylós ülésekkel és az én Giuliettám helyére érkezni a Stelvio :)
Nálunk meg szerencsére pont fordítva volt, amikor kijött a Stelvio, a feleségem jobban lelkesedett, mint én :) Aztán először láttuk Genfben élőben, "statikus" álló helyzetben, ott is tetszett neki, most az augusztusi teszthét után meg totál rákattant :) Neki pl kifejezetten jó a magas autó, mert 156 centis és ebből egyrészt rendesen kilát, másrészt nem kell másznia a ki/be szálláshoz :) Édesanyámnak Freemontja van, néztük azt is leendő családi autónak magunknak is, de Évi azt nem szereti, mert a beüléshez fel kell másznia, kiszálláskor meg kb kiesik szegény :) Olyan praktikus dolgokról nem is beszélve, hogy a Fiatban nem éri el a csomagtartó "elejét" az üléstámláknál, a Stelvionál viszont még simán, szóval ha valami begurulna/becsúszna oda, akkor ki tudja még horgászni :) A nyomógombos csomagtartó is nagyon bejött neki, nem kell csimpaszkodni (kontra Freemont, ahol igen). Január végén születik a kislányunk, szóval a 3 ajtós 147-es és a Giulietta párosból az egyiknek mennie kell, családi logisztikára csak korlátozottan alkalmasak :)))
Most matekozunk ezerrel, hogy mikor, hogyan és milyen Stelvioba tudnánk beleülni, ha minden jól megy (nem kiabálom el), akkor jövőre szerintem összejön :) Neki valószínű megmarad a Blackline csomagos 147-ese "nyersebb" játszóautónak, sportfutóművel meg kagylós ülésekkel és az én Giuliettám helyére érkezni a Stelvio :)
Liquid2018-09-23 13:35:40 // 1031
ez a nézőpont is teljesen jogos, főleg úgy hogy a Stelvio alatt értelmes futómű is van
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-23 13:19:13 // 1030
sosem voltam SUV párti én két előnyét élvezem kényelmes a ki-be szállás és ami a legfontosabb, szar utakra tervezték nálunk az meg hemzseg... az, hogy átlátok némely autó felett nem nagyon érdekel sok a busz, kamion, furgon stb, nem látsz át felette, a nagy csomi sem mozgat annyira ritkán megyünk tele kupaccal, mondjuk nyugatabbra élnénk biztos GIU-t vettem volna arra nem kell nézni, mi hol fog leérni.
Liquid2018-09-23 12:58:02 // 1029
Sajna ere megy a trend... az emberek magasan akarnak ülni, kilátni a többiek felett, de mivel lassan mindegy autó magas lesz így ez ugrik hamarosan. A másik meg, hogy 1 gyerekhez már kamion kell, mert képtelenek pakolni meg otthon hagyni, így kombi, suv, egyterű kell.
Ettől függetlenül a Stelvio a kiváló példa arra, hogy ezt a dizájn problémát meg lehet oldani példásan, úgy hogy egy szép autó legyen a végeredmény.
Sedán párti vagyok, de lehet hogy nálunk is Stelvio lesz az utód.
Ettől függetlenül a Stelvio a kiváló példa arra, hogy ezt a dizájn problémát meg lehet oldani példásan, úgy hogy egy szép autó legyen a végeredmény.
Sedán párti vagyok, de lehet hogy nálunk is Stelvio lesz az utód.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-23 12:18:47 // 1028
Ajánlom az új Ignist, kicsi is, randa is, Suv is, megy is meg nem is :))))
Morfiusz Cédula2018-09-23 09:49:59 // 1027
A szépség szerintem szubjektív, de egyébként nekem is jobban tetszik a Giu. Viszont a SUV sokkal praktikusabb. Mi éppen a családi egyterűt készülünk lecserélni, természetesen egy egyterű után a szedán szóba se jöhet, meg abból amúgy is van már egy, úgyhogy mi is ebben a kategóriában gondolkodunk. Felmerült a Stelvio is, de sajna a feleségem nem lelkesedik, és mivel ő sokkal többet megy a családival, így mindenképpen olyan kell, ami neki komfortos, úgyhogy lemondtam róla. (meg így legalább majd a 159 helyettt tudok Giu-ra váltani később...)
Morfiusz Cédula2018-09-23 09:40:06 // 1026
Ja, az kb egybevág a statisztikával. Itthon is hasonló arányban látom őket az utakon. De úgy tűnik a Stelvio tényleg sok olyan vásárlót vonzott be, akik eddig nem voltak Alfások, talán ezért lagymatagabb kicsit itt a Stelvio fórumon az élet.
AdiArsenal2018-09-23 07:23:23 // 1025
Pedig a Giulia mennyivel szebb autó, lassan már csak ilyen "buszokat" fognak gyártani, mert a többire nem lesz kereslet. Kicsi Suvok között még vannak aranyosak, de ezek a batár dögök... na mindegy.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-22 20:29:15 // 1024
jah kicsit bent ragadt :D
Zolibácsi2018-09-22 20:25:00 // 1023
és elég szarul indult a srác
Tommi2018-09-22 20:21:59 // 1022
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-22 20:20:32 // 1021
azért ez durva, hogy SUV létére mennyi mindenkit megelőzött ....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-22 19:16:02 // 1019
Oda csoportosultunk :))) Sokan nem regisztrálnak ide..
Szabolcs 1592018-09-22 19:06:17 // 1018
Itt ahol én lakom német be 20 kilométeres körzetben van vagy 30 db stelvio abból 3 qv giulia ból kevesebb kb 10 et láttam abból 2 qv
Morfiusz Cédula2018-09-22 18:36:56 // 1017
Érdekes mennyire nem pörög ez a topik a Giulia-hoz képest, pedig az eladási statisztikák szerint ebben az évben már minden hónapban majd' kétszer annyi Stelvio-t adtak el Európában, mint Julist:
Giulia eladások
vs
Stelvio eladások
Most már az itthoni utakon is mintha többet látnék belőlük.
Giulia eladások
vs
Stelvio eladások
Most már az itthoni utakon is mintha többet látnék belőlük.
Rohodi Mihály2018-09-19 20:03:34 // 1016
Ott a pont...
Rohodi Mihály2018-09-19 20:02:53 // 1015
Ez 1 FCA tesztauto, amit tesztvezetett nem??? :-) ezzel volt KUL-on is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.