Giuntini2024-04-11 14:27:42 // 111
Azérz euuel a véleménnyel szerintem egyedül vagy....
Selmak2024-04-11 14:18:49 // 110
Igazat adok neked, hiszen ott van a MiTo, annak idején milyen fanyalgást váltott ki, formája és Fiatossága miatt. Ma egy kultikus darab lett, a jó állapotú használtak jó áron kelnek el. Mikor közelítek felé, bármilyen rossz hangulatom van, elmosolyodom.
A Punto-hoz meg annyi köze van, hogy a kopó eszközök olcsók hozzá. Egy Puntóval ha úgy veszed a kanyart mint a MiTo-val, rég elrepülsz. Kormányzása direktebb sokkal, futóműve nem összehasonlítható a Puntoéval pedig nagyrést a felépítése megegyezik vele.
Ilyenkor szoktam megkérdezni, hogy milyen tudatmódosítót szedsz mert én is kérek belőle. A MiTo-t az alap Mk4 Swift körbeautózza szerpentinen, annyira fos a futóműve, felraktak rá nagy kereket széles peres gumival (a Ferrarin volt ekkora a 80-as években), felkeményítették a rugózást és csillapítást oszt annyi. Persze hogy nem kanyarodik és olyan orrtolós hogy rossz rágondolni.
A Punto-hoz meg annyi köze van, hogy a kopó eszközök olcsók hozzá. Egy Puntóval ha úgy veszed a kanyart mint a MiTo-val, rég elrepülsz. Kormányzása direktebb sokkal, futóműve nem összehasonlítható a Puntoéval pedig nagyrést a felépítése megegyezik vele.
Ilyenkor szoktam megkérdezni, hogy milyen tudatmódosítót szedsz mert én is kérek belőle. A MiTo-t az alap Mk4 Swift körbeautózza szerpentinen, annyira fos a futóműve, felraktak rá nagy kereket széles peres gumival (a Ferrarin volt ekkora a 80-as években), felkeményítették a rugózást és csillapítást oszt annyi. Persze hogy nem kanyarodik és olyan orrtolós hogy rossz rágondolni.
Selmak2024-04-11 14:13:19 // 109
Stradale egy kis szériás kézműves termék, a világ felső 10 ezrének szánva. Ha hasonló kézműves termékek jönnek is még az átlag nyugati alfásnak sem lesz rá pénze.
Giuntini2024-04-11 13:59:21 // 108
Annyit azért hozzátennék, hogy nekem optimizmusra ad okot a 33 Stradale, hogy így megcsinálhatják. Szerintem jönni fognak igazi sportos Alfák.
A Milanót kár kritizálni, szerintem 90%-át elektromos verzióban adják el. Egyszerűen ez erre született.
A Milanót kár kritizálni, szerintem 90%-át elektromos verzióban adják el. Egyszerűen ez erre született.
Giuntini2024-04-11 13:49:57 // 107
Igazat adok neked, hiszen ott van a MiTo, annak idején milyen fanyalgást váltott ki, formája és Fiatossága miatt. Ma egy kultikus darab lett, a jó állapotú használtak jó áron kelnek el. Mikor közelítek felé, bármilyen rossz hangulatom van, elmosolyodom.
A Punto-hoz meg annyi köze van, hogy a kopó eszközök olcsók hozzá. Egy Puntóval ha úgy veszed a kanyart mint a MiTo-val, rég elrepülsz. Kormányzása direktebb sokkal, futóműve nem összehasonlítható a Puntoéval pedig nagyrést a felépítése megegyezik vele.
Én abban látom a rosszat, hogy Tavaresék csak a pénzt számolják. Egyszerűen nem tehetik meg az Alfával, hogy átemblémázort Peugeotokat gyártanak. Bejelentették, hogy Giuliában mégis lesz benzinmotor. Biztos vagyok benne, hogy megtartják a kétliteres benzinest hibridesítve. Ha nem, akkor keresztet vethetnek az Alfára, lezüllesztik az Alfát a Volvo és a Jaguar szintjére, amint azt a Ford tette. Aztán beajánlanak egy nagy összeget a kínaiak a Maseratiért és az Alfáért és szárnyalni fog, ahogy ma a Volvo és a Tata tulajdonú Jaguar. Seat szintre biztos nem magy le az Alfa, ennél ez a Brand sokkal értékesebb.
A Punto-hoz meg annyi köze van, hogy a kopó eszközök olcsók hozzá. Egy Puntóval ha úgy veszed a kanyart mint a MiTo-val, rég elrepülsz. Kormányzása direktebb sokkal, futóműve nem összehasonlítható a Puntoéval pedig nagyrést a felépítése megegyezik vele.
Én abban látom a rosszat, hogy Tavaresék csak a pénzt számolják. Egyszerűen nem tehetik meg az Alfával, hogy átemblémázort Peugeotokat gyártanak. Bejelentették, hogy Giuliában mégis lesz benzinmotor. Biztos vagyok benne, hogy megtartják a kétliteres benzinest hibridesítve. Ha nem, akkor keresztet vethetnek az Alfára, lezüllesztik az Alfát a Volvo és a Jaguar szintjére, amint azt a Ford tette. Aztán beajánlanak egy nagy összeget a kínaiak a Maseratiért és az Alfáért és szárnyalni fog, ahogy ma a Volvo és a Tata tulajdonú Jaguar. Seat szintre biztos nem magy le az Alfa, ennél ez a Brand sokkal értékesebb.
RomeoOne2024-04-11 13:08:26 // 106
Továbbra sem látom indokoltnak a túlzott pesszimizmust. Te is mindig elmondod, hogy a Giulietta nem is Bravo, mert...
Akkor miért jelentjük ki ennyire határozottan, hogy a Milano Pug, mielőtt még igazán ismernénk a műszaki részleteket? Az Alfánál nem szokták rendes futómű aláfaragása nélkül kiadni a modelleket, még ha nagyobb részben osztozik is a padlólemezen mással, mint elsőre ildomosnak tűnne. Ugye ott a Torsen is, amit már említettek. Meg ott van még az ezernyi kis gag, amitől Alfa lehet.
De amiért főleg nem értem az össznépi fanyalgást az az, hogy tudtuk, hogy ez fog jönni. Hogy ez egy ilyen modell lesz. Nincs semmi meglepetés, hogy teljesen másra számítottunk... Én személy szerint pozitívan csalódtam, mert rosszabbra számítottam. Már sok éve az a probléma, hogy nincs a megvásárolható(bb), kisebb szegmensben autónk. Most lett. Ráadásul a körülményekhez képest sztem egész sokat kihoztak belőle. Azért fanyalogni, mert nem a 0-ról épített csodaplatformot raktak egy B-SUV alá, aminek a célja, hogy városi kisautó szegmensben is tudjunk mutatni valamit... Elég indokolatlannak érzem.
Változtatni meg adaptálódni folyamatosan kell. Ahogy Darwin mondta: "Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.”
Hol van már akár a 70-es, 80-as évek Alfája is attól, ami még a 30-as, 40-es években volt a brand? Meg aki a 60-as évek végén az 1750 GTV-t élte, az vajon Alfának tekinti a Fiat korszak utániakat? Aligha. Pedig a típusok, amiket itt magasztalunk meg vezetünk, már mind ebből a korszakból van.
Ráadásul ez nem is az első, de nem is a második, ráadásul nem is a legpofátlanabbul átcímkézett autója az Alfának.
Majd az STLA Large-ra, ami a Giorgio-ból vett át dolgokat jönnek olyan Alfák, amikben jobban lehet bízni.
Akkor miért jelentjük ki ennyire határozottan, hogy a Milano Pug, mielőtt még igazán ismernénk a műszaki részleteket? Az Alfánál nem szokták rendes futómű aláfaragása nélkül kiadni a modelleket, még ha nagyobb részben osztozik is a padlólemezen mással, mint elsőre ildomosnak tűnne. Ugye ott a Torsen is, amit már említettek. Meg ott van még az ezernyi kis gag, amitől Alfa lehet.
De amiért főleg nem értem az össznépi fanyalgást az az, hogy tudtuk, hogy ez fog jönni. Hogy ez egy ilyen modell lesz. Nincs semmi meglepetés, hogy teljesen másra számítottunk... Én személy szerint pozitívan csalódtam, mert rosszabbra számítottam. Már sok éve az a probléma, hogy nincs a megvásárolható(bb), kisebb szegmensben autónk. Most lett. Ráadásul a körülményekhez képest sztem egész sokat kihoztak belőle. Azért fanyalogni, mert nem a 0-ról épített csodaplatformot raktak egy B-SUV alá, aminek a célja, hogy városi kisautó szegmensben is tudjunk mutatni valamit... Elég indokolatlannak érzem.
Változtatni meg adaptálódni folyamatosan kell. Ahogy Darwin mondta: "Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra.”
Hol van már akár a 70-es, 80-as évek Alfája is attól, ami még a 30-as, 40-es években volt a brand? Meg aki a 60-as évek végén az 1750 GTV-t élte, az vajon Alfának tekinti a Fiat korszak utániakat? Aligha. Pedig a típusok, amiket itt magasztalunk meg vezetünk, már mind ebből a korszakból van.
Ráadásul ez nem is az első, de nem is a második, ráadásul nem is a legpofátlanabbul átcímkézett autója az Alfának.
Majd az STLA Large-ra, ami a Giorgio-ból vett át dolgokat jönnek olyan Alfák, amikben jobban lehet bízni.
RomeoOne2024-04-11 12:47:54 // 104
GM prémium platform-ról volt szó, ami a padlólemez, nem a motorról...
tdemeter2024-04-11 12:46:59 // 103
Biztosan nem. melyik peugetoban van torsen diffi, melyik futóművet hangolta Alfa mérnök? Ha láttad esetleg a bemutatót ott elmondták, hogy meg akarták venni az Alfát, de nem adják el mert ez a legfontosabb csillaguk. A seatos összehasonlítás is sántít, mert a seat nagyon kommersz, alig más mint egy bármilyen vw, itt azért nem erről van szó.
A 33 stradale szerintem jó momentum volt arra, hogy igenis vannak saját projektek, de kellenek a tömegeknek szánt autók is. Abból van a pénz. Imparato azt is elmondta, hogy úgy tervezték, hogy ha jönnek a számok akkor sorban jön minden, így is lett.
Szerintem ezt a gondolatmenetet már a giuliettánál is elmondtátok, az is sok évig egyedüli modell volt, a mitot sem lehet alfának hívni mivel fiat alapokra épül.
Nemtom mitől más ez
A 33 stradale szerintem jó momentum volt arra, hogy igenis vannak saját projektek, de kellenek a tömegeknek szánt autók is. Abból van a pénz. Imparato azt is elmondta, hogy úgy tervezték, hogy ha jönnek a számok akkor sorban jön minden, így is lett.
Szerintem ezt a gondolatmenetet már a giuliettánál is elmondtátok, az is sok évig egyedüli modell volt, a mitot sem lehet alfának hívni mivel fiat alapokra épül.
Nemtom mitől más ez
Liquid2024-04-11 12:32:25 // 102
"Nem vágom mi a baj, a 159/breraban is GM motorok voltak, az se volt jó senkinek, mégis hányan vannak akik most is imádják ezeket az autókat."
Igen imádják de azért mert volt benne más motor is :) Igen kevés GM motoros 159 rohangál...
Nagyon nem mindegy hogy egy Tonale-ra raknak Dodge logot vagy egy Peugeot-ra raknak Alfa logot...
Én is úgy látom ahogy Gyuri: "És innentől láthatunk majd egyre több lényegében francia STLA platformokon nyugvó műszakilag közepes Alfákat."
Lehet hogy ez pénzügyileg jó, keressenek vele pénz oké, de ha nincs mellette "igazi" Alfa, ami fel tud mutatni valami műszaki extrát / igényességet, az már baj. Ez csak sima átlogózás. Attól félek elindult a Seat útján :(
De ne legyen igazam!
Igen imádják de azért mert volt benne más motor is :) Igen kevés GM motoros 159 rohangál...
Nagyon nem mindegy hogy egy Tonale-ra raknak Dodge logot vagy egy Peugeot-ra raknak Alfa logot...
Én is úgy látom ahogy Gyuri: "És innentől láthatunk majd egyre több lényegében francia STLA platformokon nyugvó műszakilag közepes Alfákat."
Lehet hogy ez pénzügyileg jó, keressenek vele pénz oké, de ha nincs mellette "igazi" Alfa, ami fel tud mutatni valami műszaki extrát / igényességet, az már baj. Ez csak sima átlogózás. Attól félek elindult a Seat útján :(
De ne legyen igazam!
Selmak2024-04-11 12:30:11 // 101
Ha ez volt a GM prémium motorja akkor mi volt a kommersz? Korabeli japánok oda vissza keresztbeverték. Opelt is FIAT diesel motorjai tartották a víz felett.
zümi1662024-04-11 12:24:20 // 100
Az lenne az ideális, ha mindkét platformot megtartanák, a limlomot a kütyüs fiataloknak, akik azt se tudják melyik az eleje meg a hátulja, a Giorgio-t meg nekünk, Alfistik-nek :-))
tdemeter2024-04-11 12:17:47 // 99
Nem vágom mi a baj, a 159/breraban is GM motorok voltak, az se volt jó senkinek, mégis hányan vannak akik most is imádják ezeket az autókat.
Mi lenne a jó most? Ha Luigi saját kezűleg rakná össze őket az utolsó csavarig valamilyen lepusztult gyárban egy adag pasta megevése után? Mitől Alfa neked az Alfa?
Nekem a mögöttes értéktől és azoktól akiknek köze van hozzá. A hozzá adott értéktől.
Mi lenne a jó most? Ha Luigi saját kezűleg rakná össze őket az utolsó csavarig valamilyen lepusztult gyárban egy adag pasta megevése után? Mitől Alfa neked az Alfa?
Nekem a mögöttes értéktől és azoktól akiknek köze van hozzá. A hozzá adott értéktől.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-11 11:54:50 // 98
Az osztott alapok részben igazak csak. A GE Premium Platform egy igényes, drága platform volt, semmi nem kapta meg a 159/Brera/Spider -en kívül. Kicsit túltolták és rosszkor. Aztán jött a Fiat Compact a Giulietta alá, újabb Euro milliárdok egy könnyű, sportos, jól kitalált platformra. Amit pár Jeep és Chrysler alá betoltak, de alig épült rá autó. Gondolom ezt vitték tovább a Tonale és társai alá később valamilyen formában. Aztán jött a Giorgio, ami szintén nem egy tucat platform. Szóval próbálni próbálták, de sosem sikerült, mert a műszaki igényesség felülírta a gazdasági szempontokat. A Stellantis beköszönt és elzavarta a mérnököket az asztaltól vissza tervezni. Most a gazdasági szempontok előtérbe kerültek, hisz ez a normális. És innentől láthatunk majd egyre több lényegében francia STLA platformokon nyugvó műszakilag közepes Alfákat.
Paradoxon, de az Alfa a szememben innováció, műszaki igényszint, ami nem eladható. Sírom vissza, inkább gyártsanak még pár olyat majd húzzák le a rolót, mint hogy szabvány átlag langyos limlomokra rátegyék a scudettot és így maradjon fent. Innetől számomra sima lehúzás ugyanaz a "mosógép" prémiumabb logóval, nem pedig hozzáadott érték.
Paradoxon, de az Alfa a szememben innováció, műszaki igényszint, ami nem eladható. Sírom vissza, inkább gyártsanak még pár olyat majd húzzák le a rolót, mint hogy szabvány átlag langyos limlomokra rátegyék a scudettot és így maradjon fent. Innetől számomra sima lehúzás ugyanaz a "mosógép" prémiumabb logóval, nem pedig hozzáadott érték.
Kócosw2024-04-11 11:54:46 // 97
csatlakozom...
Selmak2024-04-11 11:44:36 // 96
Demecsab2024-04-11 11:44:21 // 95
Szerintem szép, friss, vagány. Kell a megújulás és az elektromos, mert szükséges a új-első Alfa Romeo szüz vásárlók hada. :)
Nem kell mindig ellenállni az újdonsággal szemben...
Nem kell mindig ellenállni az újdonsággal szemben...
zümi1662024-04-11 11:30:40 // 94
Anno mikor zöld utat kapott a Tonale a családi költségvetésben, csak úgy eljátszottam a gondolattal, hogy megvárom amíg bemutatják a Milano-t, hátha érdemes várni még fél évet, hogy esetleg alternatívaként szóba jöhet. Hát nem, amúgy sem voltak vérmes reményeim a designt illetően, de ez minden várakozásomat alulmúlja. Főleg az eleje, a scudetto meg a lámpák, gyerekkorom kezdetleges legóira emlékeztet. Előbbivel még talán lehet majd valamit kezdeni, a tuning meg egyéb optika cégek biztos előállnak valami szép méhsejt rács formával, az azért javítani fog rajta, de ezek a lámpák... nem is értem hogy lehetett ennyire elcseszni, miért nem lehetett volna a Tonale vonalat kis változtatásokkal tovább vinni.
Mindezek ellenére nagyon szurkolok neki, hogy szép eladásokat produkáljon, az Alfa most pont abban a helyzetben van, hogy kell a modell bővítés, kellenek a széles rétegeknek eladható autók, az Alfistik nem fogják eltartani a gyárat, s ha majd lesz jó nyereség, ki lehet köszörülni ezt a csorbát, s vissza lehet térni a helyes útra.
Mindezek ellenére nagyon szurkolok neki, hogy szép eladásokat produkáljon, az Alfa most pont abban a helyzetben van, hogy kell a modell bővítés, kellenek a széles rétegeknek eladható autók, az Alfistik nem fogják eltartani a gyárat, s ha majd lesz jó nyereség, ki lehet köszörülni ezt a csorbát, s vissza lehet térni a helyes útra.
Piritu - 1.000.0002024-04-11 11:27:30 // 93
A Jeep a maga 410 km-es országúti hatótávjával elgondolkodtatott. Azzal már nem kéne túl nagy kompromisszumot kötni, de az ára…
Sose hozná be a többletköltséget.
Itthoni boltbajárós autónak (anyataxi) meg nagyon drága még használtan is. Inkább elkoptatok 5-10 db Panda/Mini és társát…
Sose hozná be a többletköltséget.
Itthoni boltbajárós autónak (anyataxi) meg nagyon drága még használtan is. Inkább elkoptatok 5-10 db Panda/Mini és társát…
Piritu - 1.000.0002024-04-11 11:20:15 // 92
Igen is meg nem is.
SUV lehet bármilyen 95% hogy nem lesz. Ha Alfából nem lesz “nem SUV” alternatíva akkor nem marad más mint a váltás.
Spider témában is előbb-utóbb elszakad a cérna, mert egy 22+ éves autóval már nem mehetek be bárhová és egy 3-4e km-es útra indulni egyre nagyobb lutri. Van aki most váltott :-(
SUV lehet bármilyen 95% hogy nem lesz. Ha Alfából nem lesz “nem SUV” alternatíva akkor nem marad más mint a váltás.
Spider témában is előbb-utóbb elszakad a cérna, mert egy 22+ éves autóval már nem mehetek be bárhová és egy 3-4e km-es útra indulni egyre nagyobb lutri. Van aki most váltott :-(
VKG231!!! (156+75)2024-04-11 11:04:47 // 91
"Kissé" eltávolodtunk a belém állás okától, és nem tudom, hol olvastad, hogy azt írtam, hogy nem sokkal jobb egy új motor a régieknél. Ennek az ellenkezőjét írtam le, de hát biztos azért, mert nem értek hozzá :) Ellentétben veled, aki leírtad ugyanazt, mert értesz hozzá. Világos.
Biztosan szobrot akarok (amivel ugyancsak nem értem mi lenne a gond, de legyen). Azaz bocs, már nem akarok, mert van.
Elég jókat motorozok vele ahhoz képest, hogy - alappal feltehetően - bronzból van, hiszen ugye szobor.
Biztosan szobrot akarok (amivel ugyancsak nem értem mi lenne a gond, de legyen). Azaz bocs, már nem akarok, mert van.
Elég jókat motorozok vele ahhoz képest, hogy - alappal feltehetően - bronzból van, hiszen ugye szobor.
pettinke2024-04-11 10:59:05 // 90
Az Alfa nagy gyorsasággal elkezdte elveszíteni azt az identitást, ami miatt szerették, szerettük
1986-ban került a Fiat kezébe az Alfa Romeo, milyen identitásról beszélünk azóta, ha már egyszer ennyire véralfások vagyunk? osztott platformokon alapulnak az autók, már a Fiat akvizíció előtt megtervezett 164 is ilyen.
Lehet ideológiai vitákat folytatni a kérdésben, de minden autómárkának megvannak a hagyományai, a sajátosságai, ami miatt kialakultak a rajongó táborai. Ha ez elveszik, mert egy másik gyártó autója kerül a átcimkézésre, akkor ezek elvesznek. Sajnos ezt látjuk most.
nem látom az Alfás identitást elveszni ebben az autóban pusztán azért, mert a bajuszkapcsoló pözsó... mutass már nekem ebben a szegmensben egy másik Torsen diffis autót :)
aham, és mi van, ha a mostani rajongótábor nem bírja a márkát fenntartani? ahogy most sem rohant el minden, itt a fórumon kifakadó azonnal elrohanni venni egy Giuliát?
akkor nyitni kell kifelé, és megszólítani más célcsoportokat is. ezt látjuk most.
1986-ban került a Fiat kezébe az Alfa Romeo, milyen identitásról beszélünk azóta, ha már egyszer ennyire véralfások vagyunk? osztott platformokon alapulnak az autók, már a Fiat akvizíció előtt megtervezett 164 is ilyen.
Lehet ideológiai vitákat folytatni a kérdésben, de minden autómárkának megvannak a hagyományai, a sajátosságai, ami miatt kialakultak a rajongó táborai. Ha ez elveszik, mert egy másik gyártó autója kerül a átcimkézésre, akkor ezek elvesznek. Sajnos ezt látjuk most.
nem látom az Alfás identitást elveszni ebben az autóban pusztán azért, mert a bajuszkapcsoló pözsó... mutass már nekem ebben a szegmensben egy másik Torsen diffis autót :)
aham, és mi van, ha a mostani rajongótábor nem bírja a márkát fenntartani? ahogy most sem rohant el minden, itt a fórumon kifakadó azonnal elrohanni venni egy Giuliát?
akkor nyitni kell kifelé, és megszólítani más célcsoportokat is. ezt látjuk most.
Selmak2024-04-11 10:14:18 // 88
Ducati soha sem szobrot gyártott, hanem motorkerékpárt amit élvezetesen lehet vezetni. Ezeknek a kritériumoknak máig megfelelnek. Olyat hogy Ducati futóműve, féke, vázgeomtriája ne lenne jó vagy lehetne élvezni vele a motorozást még nem hallottam. Aki meg szobrot akar venni nézzen más márka után.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-11 09:55:07 // 87
Az elektromos nagyon kétélű penge, gondolkoztam rajta, hogy legyen, ne legyen. Cégesen pláne megérheti megvenni főleg a cégautó adó miatt. Ugyanakkor horror értékvesztése van, és örökre vagy akkár hosszú távon megtartósnak még csak gondolni sem szabad rá. Szóval az összkép kicsit árnyalódik. Várkonyi Gábor tett fel egy posztot a minap, vett egy Leaf-et. Kiderült mennyiért. Na ilyenkor szomorodok el, mert jóideje figyelgetem az elektromos autók akcióit. De ugye ehhez is bennfentesnek, vagy minimum pestinek kell lenni, hogy ilyen áron, ilyen autóhoz jusson az ember. Kb. azonnal mentem volna érte annyiért, az sem érdekelt volna ha csak itt áll az udvaron. És aztán visszanézek az újautó kínálatra, és kínomban röhögök. És pontosan tudom, hogy soha a büdös életben nem fogok 10-12 milliót adni ezekért az átmeneti megoldásokért. Van az az ár ahol megéri valóban beülni egy új elektromosba, és napi szinten azzal gurulgatni. Egy jó megoldásnak tartom erre. De nem 12 millió vagy több az az ár. Hosszú távra pedig értelmetlen. Rokonok jöttek a hétvégén..vonattal, mert a céges Teslával inkább nem indulnak el ilyen messzire. 230km-re XDDDD
Liquid2024-04-11 09:41:50 // 86
sajnos én is így látom, főleg az utolsó mondatot
RomeoOne2024-04-11 09:38:06 // 84
De ezzel pont azt mondtad, hogy Neked is csak az számít, hogy Alfa márkajelzés legyen rajta, nem az, hogy milyen az autó (:
RomeoOne2024-04-11 09:33:31 // 83
(szégyen vagy sem) egy volkswagennel járok már fél éve mert az kvázi ingyen van.
Szégyen, úgyhogy ne reklámozd, de azért megértjük :DDD
Szégyen, úgyhogy ne reklámozd, de azért megértjük :DDD
Piritu - 1.000.0002024-04-11 09:29:23 // 82
Talán azért veszik mégis mert nincs más. Ha Alfa sedan kell nem nagyon tudsz válogatni. Kombiból mégy ennyit se :-(
Holnap mennék Spidert venni ha lenne. Mindegy milyen lenne, még ha Mazda koppintás is. De sajna abból is Fiat lett, így kiesett.
Holnap mennék Spidert venni ha lenne. Mindegy milyen lenne, még ha Mazda koppintás is. De sajna abból is Fiat lett, így kiesett.
tdemeter2024-04-11 09:17:57 // 81
Én is ezt tenném! Várom az elektromos Giuliát. Gyönyörű a benyás, jó is vele menni, de (szégyen vagy sem) egy volkswagennel járok már fél éve mert az kvázi ingyen van.
RomeoOne2024-04-11 09:17:22 // 80
Jól látod, Emil. Minden új modell bemutatásnál megy ez a sírás. Giuliánál is rengeteget ment. "Nem olyan karakteres, mint a 159", "Olyan, mnit egy 3-as BMW" stb. stb. Mindig az előző éra volt az igazi utolsó :DDD
tdemeter2024-04-11 09:14:50 // 79
Már megint ugyanaz a nyávogás mint az elmúlt 2 Alfánál.
Sajnos van akinek soha semmi se jó.
Szerintem akinek olyan bánata van, hogy miért van tele peugeot vagy jeep alkatrészekkel az most keressen más márkát, mert olyan, hogy önálló márka már nemigen lesz ( maximum a Ferrari) az olaszoknál. Klasszikusan a félig üres pohár felfogás.
Mindenki másnak azt javaslom, hogy kezdjen el megbékélni ezzel és örüljön, hogy a szeretett márkája ide is eljutott. Az, hogy az autó mennyire szép szerintem erősen hozzáállás kérdése. Ha eleve elítéled mert elektromos vagy mert a stellantis alapokra épül akkor bukó. Ettől még simán lehet jó!
Ha most hirtelen választanom kéne, hogy jeep, fiat600, peugeot vagy ez, akkor nálam toronymagasan ez vezetne.
Ott van benne egy csomó előd jellegzetes vonala. Nekem minden irányból tetszik, egyedül a hátsó részében érzek kicsit toyotát.
Elektromosban venném. A benya lassan megfizethetetlen.
Sajnos van akinek soha semmi se jó.
Szerintem akinek olyan bánata van, hogy miért van tele peugeot vagy jeep alkatrészekkel az most keressen más márkát, mert olyan, hogy önálló márka már nemigen lesz ( maximum a Ferrari) az olaszoknál. Klasszikusan a félig üres pohár felfogás.
Mindenki másnak azt javaslom, hogy kezdjen el megbékélni ezzel és örüljön, hogy a szeretett márkája ide is eljutott. Az, hogy az autó mennyire szép szerintem erősen hozzáállás kérdése. Ha eleve elítéled mert elektromos vagy mert a stellantis alapokra épül akkor bukó. Ettől még simán lehet jó!
Ha most hirtelen választanom kéne, hogy jeep, fiat600, peugeot vagy ez, akkor nálam toronymagasan ez vezetne.
Ott van benne egy csomó előd jellegzetes vonala. Nekem minden irányból tetszik, egyedül a hátsó részében érzek kicsit toyotát.
Elektromosban venném. A benya lassan megfizethetetlen.
Giuntini2024-04-11 09:11:45 // 78
Nekem az a benyomásom, hogy bármit csinálhat az Alfa az utóbbi időben, azt csak kritika érheti. Mára túllihegett lett az utolsó igazi Alfa jelenség, a 75. A MiTo-t sokan kiröhögték, ma egy szeretett modell. A Giuliettát kritizálták, ma mindenki visszasírja. A Giuliába belelátták a BMW-t....
Piritu - 1.000.0002024-04-11 08:49:22 // 77
A Giulietta megjelenését anno messiásként vártam. Aztán jött AlfaCity és meg tudtam nézni, majd inkább vettem egy 159-et. A facelifttel pont azokat változtatták mai elsőre nem tetszett úgyhogy később így lett Giuliettám…
Piritu - 1.000.0002024-04-11 08:44:47 // 76
Ha Giuliából lenne elektromos lehet hogy már azzal gurulnék. Pont ezért nézegettem a Jeep-et a múltkori szervizeléskor. Mondjuk ott árban pont a duplája a villanyos az alap benzinesnek.
VKG231!!! (156+75)2024-04-11 08:42:45 // 75
Jaja, kurvaszép az az új monster. És jó is :DDD
Teljesen el vagyok tévedve azon a fronton IS :(
Mert egyébként 20-30 éve indokolt volt a Desmo, ugye? A 100 lovas L2-khöz amik 10.500-nál tiltottak... (11K alatt simán elbírják a szeleprugók kényszervezérlés nélkül is a fordulatot szelepbelebegés nélkül, és mint tudjuk, felette is elbírták már 20 éve is...)
Pont ugyanúgy full indokolatlan volt, mint a 156nál a kettős keresztlengőkat elöl-hátul, vagy a 2.4-et forduló kormány, vagy a Giuliánál a hátsókerékhajtás. Semennyire. A lényeg az, hogy volt egyénisége egy Alfának meg egy Ducatinak, és ha te hosszas méricskélés nélkül megmondod az új monsterről, hogy nem valami tucatfos, akkor biztos jobb a szemed az enyémnél.
Nekem hánynom kell ezektől a motoroktól, és hiába van Panigale, a csajod meg a motorod legyen meztelen, ott nincs hazudozás a műanyagokkal.
Ja: biztos huszonhétezerszer modernebb, és jobb motor az új monster bármelyik réginél. Ez 100%. Tuti, hogy a Milano is jobb (a maga módján) egy 147-esnél vagy egy Giuliettánál, és azt is elismerem, hogy egy góftizenkettő is jobb egy 156-osnál.
A gond az, hogy én ezt leszarom, nem érdekel, tucatműanyag vacakok. Pont olyanok, mint akármi más.
Teljesen el vagyok tévedve azon a fronton IS :(
Mert egyébként 20-30 éve indokolt volt a Desmo, ugye? A 100 lovas L2-khöz amik 10.500-nál tiltottak... (11K alatt simán elbírják a szeleprugók kényszervezérlés nélkül is a fordulatot szelepbelebegés nélkül, és mint tudjuk, felette is elbírták már 20 éve is...)
Pont ugyanúgy full indokolatlan volt, mint a 156nál a kettős keresztlengőkat elöl-hátul, vagy a 2.4-et forduló kormány, vagy a Giuliánál a hátsókerékhajtás. Semennyire. A lényeg az, hogy volt egyénisége egy Alfának meg egy Ducatinak, és ha te hosszas méricskélés nélkül megmondod az új monsterről, hogy nem valami tucatfos, akkor biztos jobb a szemed az enyémnél.
Nekem hánynom kell ezektől a motoroktól, és hiába van Panigale, a csajod meg a motorod legyen meztelen, ott nincs hazudozás a műanyagokkal.
Ja: biztos huszonhétezerszer modernebb, és jobb motor az új monster bármelyik réginél. Ez 100%. Tuti, hogy a Milano is jobb (a maga módján) egy 147-esnél vagy egy Giuliettánál, és azt is elismerem, hogy egy góftizenkettő is jobb egy 156-osnál.
A gond az, hogy én ezt leszarom, nem érdekel, tucatműanyag vacakok. Pont olyanok, mint akármi más.
Kócosw2024-04-11 08:35:17 // 73
van volvom, tobb is volt,amint a kinai belenyult jottek a minőségi problemak.Tipushiba hogy pl az ablakfelhuzo kapcsoloban kiegnek a ledek.A ledek kiegnek 4 ev utan egyik a masik utan.A "D5" Motorok sorban allnak a szervizben 200k nal.
Nem atmatricazott de a hagyomanyokat kinyirtak ott is, last L2 léghűtéses nuku, Csövaz nuku..Etc...
Nem atmatricazott de a hagyomanyokat kinyirtak ott is, last L2 léghűtéses nuku, Csövaz nuku..Etc...
cspbravo2024-04-11 08:32:54 // 72
Ahogy írtam is van 2008-as a családban. Nem rossz autó, ha hely változtatásra használod. Ezen kívül nekem is volt kettő Peugeot-om. A második (új 508) peren kívüli egyezségben visszavásárlásra került a szalon által annyira jó volt…
De amit fő problémának látok, hogy a Stellantis azt gondolja, hogy Peugeot-ot becsomagol DS-nek és most már Alfának, rátesz egy felárat és ettől prémium! Nekem már az sem prémium mint pl a Giulia/Stelvio esetében, hogy van három felszereltség és választhatsz hozzá színt, napfénytetőt és hifit. Mindezt drágábban mint egy azonos felszereltségű 3-as BMW-t. De a BMW-nél szabadon választhatsz az extra listáról szinte bármit kombinálva.
De amit fő problémának látok, hogy a Stellantis azt gondolja, hogy Peugeot-ot becsomagol DS-nek és most már Alfának, rátesz egy felárat és ettől prémium! Nekem már az sem prémium mint pl a Giulia/Stelvio esetében, hogy van három felszereltség és választhatsz hozzá színt, napfénytetőt és hifit. Mindezt drágábban mint egy azonos felszereltségű 3-as BMW-t. De a BMW-nél szabadon választhatsz az extra listáról szinte bármit kombinálva.
Selmak2024-04-11 08:25:58 // 71
Nagyon el vagy tévedve Ducati fronton. A nagyteljesítményű V4-ek Desmok maradtak, csak az olcsóbb V2 kaptak hagyományos szelepvezérlést, ami alacsonyabb fordulatszám miatt nem is indokolná a Desmot. A váz pedig mindig az adott kor technikai színvonalának megfelelő csúcsot hozza. Jelenleg már mindenki teherviselő elemként építi a blokkot és ehhez csatlakozik a futómű és segédváz. A léghűtésért való kesergést 200 + LE felett Euro5 kibocsájtás mellett nem is tudom értelmezni.
Halesz2024-04-11 08:23:39 // 70
240 lóerős, ráadásul Q4 hajtással. Végre van egy elektromos Alfa, az elmúlt 6-7 évben ezért szapultuk az Alfát, hogy nincs, pedig kellene a piacnak. Legalább ennek örüljünk, ha másnak nem tudunk... (én mondjuk tudok...)
Piritu - 1.000.0002024-04-11 08:04:16 // 69
Ahogy nézem a villanyos változat gyakorlatilag a Jeep Avenger technikát tartalmazza. A hírek alapján árban is ott lesz Az meg mondjuk jól is néz ki…
VKG231!!! (156+75)2024-04-11 07:53:45 // 68
A ducati egy jellegtelen vwkonszern tucatfos lett, ami épp elég ahhoz, hogy hányingere legyen az embernek...
Trelli váz off, desmo off, L2 off, léghűtés off, a forma akármi lehezne...
(Ismerős a milano részéről?)
Trelli váz off, desmo off, L2 off, léghűtés off, a forma akármi lehezne...
(Ismerős a milano részéről?)
Selmak2024-04-11 07:33:01 // 67
Miért a Ducati egy átmatricázott VW lett (ami elég érdeke lenne lévén a VW soha nem gyártott motorkerékoárt)? Volvó is kínai kézbe került, de nem lett attól még kínai márka. Az Alfa viszont ezzel a förmedvénnyel kimondhatatlun és visszavonhatalanul egy átmatricázottPUG lett. De amit az Opellel és Dodge is műveltek elég figyelmezetető jelnek kellett volna lennie, hogy a Stellantis csoportot a hagyomány nem érdekli csak profit. Nem baj ha "olasz" autó kell majd ezentúl veszünk Mazdát.
yani🍀2024-04-11 07:24:28 // 66
Talán azért írja mindenki, mert a Fiatt 600e és a Jeep Avenger is pezso. Lehet ezt szépíteni ,de ez akkor is csak marketing a lényegen sajnos nem változtat. Az Alfa nagy gyorsasággal elkezdte elveszíteni azt az identitást, ami miatt szerették, szerettük.
Amikor összeálltak a franciákkal, sokan bíztunk benne, hogy így legalább túl tud élni a márka. Most azt gondolom, hogy max, a név a márkajelzés marad meg, Egy átcímkézett pezsot nem szeretnék birtokolni.
Lehet ideológiai vitákat folytatni a kérdésben, de minden autómárkának megvannak a hagyományai, a sajátosságai, ami miatt kialakultak a rajongó táborai. Ha ez elveszik, mert egy másik gyártó autója kerül a átcimkézésre, akkor ezek elvesznek. Sajnos ezt látjuk most.
Amikor összeálltak a franciákkal, sokan bíztunk benne, hogy így legalább túl tud élni a márka. Most azt gondolom, hogy max, a név a márkajelzés marad meg, Egy átcímkézett pezsot nem szeretnék birtokolni.
Lehet ideológiai vitákat folytatni a kérdésben, de minden autómárkának megvannak a hagyományai, a sajátosságai, ami miatt kialakultak a rajongó táborai. Ha ez elveszik, mert egy másik gyártó autója kerül a átcimkézésre, akkor ezek elvesznek. Sajnos ezt látjuk most.
Kócosw2024-04-11 05:26:17 // 65
Igy latom en is, de ez sztem siman várható volt.
Ugyanez volt a.ducatinal mikor atvette a fauvé.
Ugyanez volt a.ducatinal mikor atvette a fauvé.
Halesz2024-04-11 01:17:55 // 64
Miért írja mindenki azt, hogy a lemezek alatt Peugeot 2008? Miért nem azt írjátok, hogy a lemezek alatt Fiat 600e és Jeep Avenger. Máris nem hangzik olyan szarul, és jobban is lehet szeretni ezt a kritikát :)
Én még épp a Backstage-et vágom, Tedivel alaposan kibeszéltük az autót, reggel már nézhetitek is :)
Én még épp a Backstage-et vágom, Tedivel alaposan kibeszéltük az autót, reggel már nézhetitek is :)
Kazes☻2024-04-10 23:59:02 // 63
Ezt felírom...
a kéménybe korommal... de legalább jót nevettem rajta... „aranyköpés”! XD
a kéménybe korommal... de legalább jót nevettem rajta... „aranyköpés”! XD
Liquid2024-04-10 22:59:47 // 62
A Tonale tetszett már már első látásra is, a Milano nem, majd meglátjuk megszépíti-e az idő :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.