Fórum >> Találkozók, események >> Kaposújlaki találkozók
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-28 21:10:28 // 11613
Az utolsó mondatodban van valami. Régi tapasztalat, keletre nem mozdul meg senki. Mintha Kelet-Magyarország nem létezne. Budapetről csak nyugatra létezik minden. Anno a Zemplénben szervezett Selénia is kevés létszámmal zajlott, mintha a világvége lenne (pedig de szép hely). Mióta tag vagyok (itt is, ott is), mindig mi utazunk :-D
Dévid2019-07-28 21:08:58 // 11612
Nekem pont a retro érzés jött be, hogy kézi rajtoltatás van, test-test elleni küzdelem (akár 4 autóval is). Meg a beszélgetés a "hasonlóan beteg" emberekkel.
Ha nagyon szervezett formában akarnék gyorsulgatni, gyakorlatilag 2 km-re tőlem ott egy reptér ahol szoktak gyorsulási versenyeket rendezni, de már nem járok ki oda sem, ez a rendezvény maradt csak számomra eddig. Az a baj, hogy ha ennyire a nyugati végre szerveznétek találkozót (szinte Sopron mellé), valószínű tényleg még kevesebb ember jönne el mint KUL-ra. Egyértelmű, hogy egy miskolci Alfás nem fog Sopronig autózni hogy párszor elrúgja neki...
Valahol az ország közepe táján kellene találni valami értelmes helyszínt, de tudom hogy nem könnyű. Drukkolok, hogy találjunk valami alternatívát. Sajnos 40-50 embernek ilyen típusú találkozót szervezni nem könnyű, főleg úgy hogy ne horror áron legyen (mert ugye ha ráfizetéses a móka a szervezőknek, az megint nem buli, én sem dolgozom úgy a munkahelyemen, hogy a végén még én fizetek a cégnek, hogy dolgozhattam :D ).
Ha nagyon szervezett formában akarnék gyorsulgatni, gyakorlatilag 2 km-re tőlem ott egy reptér ahol szoktak gyorsulási versenyeket rendezni, de már nem járok ki oda sem, ez a rendezvény maradt csak számomra eddig. Az a baj, hogy ha ennyire a nyugati végre szerveznétek találkozót (szinte Sopron mellé), valószínű tényleg még kevesebb ember jönne el mint KUL-ra. Egyértelmű, hogy egy miskolci Alfás nem fog Sopronig autózni hogy párszor elrúgja neki...
Valahol az ország közepe táján kellene találni valami értelmes helyszínt, de tudom hogy nem könnyű. Drukkolok, hogy találjunk valami alternatívát. Sajnos 40-50 embernek ilyen típusú találkozót szervezni nem könnyű, főleg úgy hogy ne horror áron legyen (mert ugye ha ráfizetéses a móka a szervezőknek, az megint nem buli, én sem dolgozom úgy a munkahelyemen, hogy a végén még én fizetek a cégnek, hogy dolgozhattam :D ).
Halesz2019-07-28 20:48:56 // 11611
Kau-nak válaszolok ide, de látom, hogy közben Dévid is ez ügyben írt :)
Bocsánat, korábban rosszul írtam, konkrétan Kunmadarassal tárgyaltam gyorsulási versenyről. Oda csak úgy mehetnénk, ha vannak ott mások is, például akkor, amikor a motorosok ott edzenek. Ha már erről beszélgetünk - egyrészt menjünk át a KUL topicba -, akkor fel is tenném a kérdést: mit szólna ahhoz a társaság, ha egy ilyen rendezvényt, csak ilyen nagyon szervezett formában lehetne lebonyolítani?
Azaz: kb 1 órás etapokban lehet felmenni a pályára, mérik az időt, aztán szünet, jönnek a motorosok (vagy akárki más banda), aztán időeredmények alapján besorolt futamok, aztán megint szünet, döntők. Kb így zajlik ott egy ilyen. És közben vannak más nézők is.
A pálybérlet pedig többszöröse KUL-nak, mert Kunmadarason nem lehet technika nélkül használni a pályátv, viszont cserébe legalább ők biztosítanak mindent, rajtoltatást, személyzetet. Tehát marha nehéz dolgunk lenne ezt úgy kiszámolni, hogy akkor is kijöjjön, ha kevesen jönnek el. Feltételezem, hogy már eleve az is probléma lenne, ha nem KUL-ra mennénk, hanem egészen más felébe az országnak.
Bocsánat, korábban rosszul írtam, konkrétan Kunmadarassal tárgyaltam gyorsulási versenyről. Oda csak úgy mehetnénk, ha vannak ott mások is, például akkor, amikor a motorosok ott edzenek. Ha már erről beszélgetünk - egyrészt menjünk át a KUL topicba -, akkor fel is tenném a kérdést: mit szólna ahhoz a társaság, ha egy ilyen rendezvényt, csak ilyen nagyon szervezett formában lehetne lebonyolítani?
Azaz: kb 1 órás etapokban lehet felmenni a pályára, mérik az időt, aztán szünet, jönnek a motorosok (vagy akárki más banda), aztán időeredmények alapján besorolt futamok, aztán megint szünet, döntők. Kb így zajlik ott egy ilyen. És közben vannak más nézők is.
A pálybérlet pedig többszöröse KUL-nak, mert Kunmadarason nem lehet technika nélkül használni a pályátv, viszont cserébe legalább ők biztosítanak mindent, rajtoltatást, személyzetet. Tehát marha nehéz dolgunk lenne ezt úgy kiszámolni, hogy akkor is kijöjjön, ha kevesen jönnek el. Feltételezem, hogy már eleve az is probléma lenne, ha nem KUL-ra mennénk, hanem egészen más felébe az országnak.
Dévid2019-07-28 20:48:14 // 11610
Komolyan, végre veszek egy chipes dieselt, erre nem gyorsulhatok vele Kaposújlakon Kócosw tesóm ellen. :D
Sajnálom, hogy idén elmarad, pedig lízingeltem végre nőt is. :)
Én speciel akkor abban a 20-30 emberben voltam benne, akik a gyorsulás miatt jártak. Hivatalos gyorsulásra azért nem járok, mert túl van szabályozva a méréssel, meg a többi dologgal. Pár éve még nagyobb buli volt a KUL, de az utóbbi 2 évben a reptér szerintem szándékosan szívatott minket, teljesen megértem, hogy oda többet nem kíván a rendezőség programot szervezni. Picit úgy éreztem, direkte szívat, direkte próbál egyre balesetveszélyesebb körülményeket biztosítani a reptér vezetősége számunkra. Azt viszont sajnálom, hogy nem sikerült megfelelő alternatív helyszínt találni.
Köszönöm szépen az Amore vezetőségének, hogy eddig megszervezték ezt a találkozót, nekem alapból a szívem csücske volt, mert ott voltam először Alfa találkozón, ott láttam először a jelenlegi kocsim (156 V6).
Sajnálom, hogy idén elmarad, pedig lízingeltem végre nőt is. :)
Én speciel akkor abban a 20-30 emberben voltam benne, akik a gyorsulás miatt jártak. Hivatalos gyorsulásra azért nem járok, mert túl van szabályozva a méréssel, meg a többi dologgal. Pár éve még nagyobb buli volt a KUL, de az utóbbi 2 évben a reptér szerintem szándékosan szívatott minket, teljesen megértem, hogy oda többet nem kíván a rendezőség programot szervezni. Picit úgy éreztem, direkte szívat, direkte próbál egyre balesetveszélyesebb körülményeket biztosítani a reptér vezetősége számunkra. Azt viszont sajnálom, hogy nem sikerült megfelelő alternatív helyszínt találni.
Köszönöm szépen az Amore vezetőségének, hogy eddig megszervezték ezt a találkozót, nekem alapból a szívem csücske volt, mert ott voltam először Alfa találkozón, ott láttam először a jelenlegi kocsim (156 V6).
Liquid2019-07-28 20:22:26 // 11609
Így gyorsulás nélkül nekem is ugrik.
Halesz2019-07-28 19:43:15 // 11608
Bemásolom ide is, úgy látszik, azt nem olvastátok.
"Sziasztok!
Na, akkor most kicsit hosszú leszek. A pályanapot nem tudom, hogy kevertétek ide, sosem volt szó arról, hogy a hungaroringre pályanapot szervezzünk. Nyilván a ring közelsége tévesztett meg benneteket.
Ha jól tudom, az Alfa Romeo Club Magyarország is jó ideje szervezgeti, tologatja ezt, mi ebbe nem akartunk belemászni, rászervezni ilyesmit, biztos van oka, hogy miért nem jön össze.
Egy napra, fél napra is több millió forintos összeg kibérelni a ringet úgy, hogy csak mi legyünk rajta. A Mazdások gondolom egy slotot vettek meg a hétvégi trackday-ből, aznap mindenki mehet a pályán, ebből szerintem ők kibéreltek egy-két órányi időt, amikor csak ők köröznek majd. Nem tudom, nem mentem utána, nem terveztünk pályanapot tartani. Nyilván ez úgy merült fel nektek, hogy a ring szomszédságában leszünk. Ha ilyen talira van igény, ez más kérdés, más szervezést is igényel. De ismétlem, láttuk, hogy a Club tervez szervezni ilyet, így ezt egyelőre meghagynánk nekik, mi is szívesen részt vennénk rajta.
KUL szerintünk elfáradt, kimaxoltuk, mint rendezvényhelyszín. A tavalyin láthattátok, hogy nem fogadtak minket szívesen, rosszak voltak az infrastrukturális körülmények, 250 + autóval és 600 emberrel odaállítottunk két wc-re (mikor az előzetes megbeszéléseken nem erről volt szó), és egy teljesen használhatatlan sarkot kaptunk főzőversenyre, stb.
De közben azt is láttuk, hogy a 250 autóból mondjuk max 20-30 az, ami ténylegesen gyorsulni jön, a többiek csak nézni, vagy inkább a társaságért, a piknikért és azért, hogy együtt legyünk. Megértem, hogy most annak a 25-30 aktív alfásnak fáj, hogy nem lehet egy nagyot gyorsulni, de azt is láttuk, hogy a többieknek viszont ugyancsak programot kell nyújtanunk.
Próbáltunk alternatív betont keresni, de vagy iszonyat drágaságba ütköztünk, vagy lehetetlen időpontokba, illetve egyre komolyabban láttuk azt is, hogy egy rendes gyorsulási verseny lebonyolításához sokkal komolyabb körülmények kellenek.
Végigjártam azt is, hogy hogyan tudnánk eljutni egy rendes betoncsíkra, Kiskunlacházára, ahol szervezett, mért gyorsulási versenyt lehetne lebonyolítani. Iszonyatos költségei lennének, ezt most azért vetettük el, mert csak más klubokkal együtt fogadnának csak bennünket. 20-30 gyorsulgató alfával kicsik vagyunk oda. Ettől függetlenül el tudom képzelni, hogy jövőre betársulunk egy ilyenbe, bár közben meg tudom, hogy az meg azért nem lesz igazi, mert lesznek ott mások is... Ezzel kapcsolatban várnánk is a véleményeteket.
KUL kapcsán sokaktól olyan kritikát is kaptunk, hogy a gyorsuláson kívül van egy főzőverseny, mást meg nem lehet csinálni... és ez is mozgatott minket más irányba.
Szóval mivel nem találtunk jó alternatív helyszínt, egy jó alternatív évadzáró találkozót akarunk most KUL helyett csinálni. Ahol van autós ügyességi verseny, és a gyorsulást leszámítva más érdekes programokat is meg tudunk valósítani.
Mondhatnánk azt is, hogy 15 évig szerveztünk kötetlen gyorsulási versenyeket, és kicsit belefáradtunk, szeretnénk izgalmasabb, sokkal több programot kínáló rendezvényt csinálni.
El tudom képzelni, hogy a következő Drive-In kiegészüljön azzal, hogy a pályára is fel lehessen menni. Ha erre komoly érdeklődés van, akkor szívesen megpróbálkozunk ezzel kiegészíteni a programot egy következő alkalommal."
Kiegészítés: ha a biznisz irányába menne, akkor nem biztos, hogy ezzel foglalkoznánk, van mindannyiunknak szép, polgári szakmája is, amiből megélünk. Szeretjük ezt is csinálni mellette, hobbiként, és próbálunk olyan rendezvényeket csinálni 15-20 év tapasztalattal, ami nekünk is kihívást jelent. KUL az adott körülmények között nekünk már nem volt az. Mondjuk pont az ilyen kommentek kicsit mindig elveszik a kedvemet, de majd a rendezvény után eldöntjük, hogy jó ötlet volt-e, tetszett-e az embereknek. Ha nem jön be, tanulunk belőle.
Sajnálom Jimmi, ha Neked az az izzadságszagú, ha az őszi rendezvényünket igyekszünk minél színesebbé és olyanná tenni, ami több embert szórakoztat, mint eddig.
Amúgy neki lehet állni gyorsulási versenyt szervezni bárkinek, bármikor, hajrá. :)
"Sziasztok!
Na, akkor most kicsit hosszú leszek. A pályanapot nem tudom, hogy kevertétek ide, sosem volt szó arról, hogy a hungaroringre pályanapot szervezzünk. Nyilván a ring közelsége tévesztett meg benneteket.
Ha jól tudom, az Alfa Romeo Club Magyarország is jó ideje szervezgeti, tologatja ezt, mi ebbe nem akartunk belemászni, rászervezni ilyesmit, biztos van oka, hogy miért nem jön össze.
Egy napra, fél napra is több millió forintos összeg kibérelni a ringet úgy, hogy csak mi legyünk rajta. A Mazdások gondolom egy slotot vettek meg a hétvégi trackday-ből, aznap mindenki mehet a pályán, ebből szerintem ők kibéreltek egy-két órányi időt, amikor csak ők köröznek majd. Nem tudom, nem mentem utána, nem terveztünk pályanapot tartani. Nyilván ez úgy merült fel nektek, hogy a ring szomszédságában leszünk. Ha ilyen talira van igény, ez más kérdés, más szervezést is igényel. De ismétlem, láttuk, hogy a Club tervez szervezni ilyet, így ezt egyelőre meghagynánk nekik, mi is szívesen részt vennénk rajta.
KUL szerintünk elfáradt, kimaxoltuk, mint rendezvényhelyszín. A tavalyin láthattátok, hogy nem fogadtak minket szívesen, rosszak voltak az infrastrukturális körülmények, 250 + autóval és 600 emberrel odaállítottunk két wc-re (mikor az előzetes megbeszéléseken nem erről volt szó), és egy teljesen használhatatlan sarkot kaptunk főzőversenyre, stb.
De közben azt is láttuk, hogy a 250 autóból mondjuk max 20-30 az, ami ténylegesen gyorsulni jön, a többiek csak nézni, vagy inkább a társaságért, a piknikért és azért, hogy együtt legyünk. Megértem, hogy most annak a 25-30 aktív alfásnak fáj, hogy nem lehet egy nagyot gyorsulni, de azt is láttuk, hogy a többieknek viszont ugyancsak programot kell nyújtanunk.
Próbáltunk alternatív betont keresni, de vagy iszonyat drágaságba ütköztünk, vagy lehetetlen időpontokba, illetve egyre komolyabban láttuk azt is, hogy egy rendes gyorsulási verseny lebonyolításához sokkal komolyabb körülmények kellenek.
Végigjártam azt is, hogy hogyan tudnánk eljutni egy rendes betoncsíkra, Kiskunlacházára, ahol szervezett, mért gyorsulási versenyt lehetne lebonyolítani. Iszonyatos költségei lennének, ezt most azért vetettük el, mert csak más klubokkal együtt fogadnának csak bennünket. 20-30 gyorsulgató alfával kicsik vagyunk oda. Ettől függetlenül el tudom képzelni, hogy jövőre betársulunk egy ilyenbe, bár közben meg tudom, hogy az meg azért nem lesz igazi, mert lesznek ott mások is... Ezzel kapcsolatban várnánk is a véleményeteket.
KUL kapcsán sokaktól olyan kritikát is kaptunk, hogy a gyorsuláson kívül van egy főzőverseny, mást meg nem lehet csinálni... és ez is mozgatott minket más irányba.
Szóval mivel nem találtunk jó alternatív helyszínt, egy jó alternatív évadzáró találkozót akarunk most KUL helyett csinálni. Ahol van autós ügyességi verseny, és a gyorsulást leszámítva más érdekes programokat is meg tudunk valósítani.
Mondhatnánk azt is, hogy 15 évig szerveztünk kötetlen gyorsulási versenyeket, és kicsit belefáradtunk, szeretnénk izgalmasabb, sokkal több programot kínáló rendezvényt csinálni.
El tudom képzelni, hogy a következő Drive-In kiegészüljön azzal, hogy a pályára is fel lehessen menni. Ha erre komoly érdeklődés van, akkor szívesen megpróbálkozunk ezzel kiegészíteni a programot egy következő alkalommal."
Kiegészítés: ha a biznisz irányába menne, akkor nem biztos, hogy ezzel foglalkoznánk, van mindannyiunknak szép, polgári szakmája is, amiből megélünk. Szeretjük ezt is csinálni mellette, hobbiként, és próbálunk olyan rendezvényeket csinálni 15-20 év tapasztalattal, ami nekünk is kihívást jelent. KUL az adott körülmények között nekünk már nem volt az. Mondjuk pont az ilyen kommentek kicsit mindig elveszik a kedvemet, de majd a rendezvény után eldöntjük, hogy jó ötlet volt-e, tetszett-e az embereknek. Ha nem jön be, tanulunk belőle.
Sajnálom Jimmi, ha Neked az az izzadságszagú, ha az őszi rendezvényünket igyekszünk minél színesebbé és olyanná tenni, ami több embert szórakoztat, mint eddig.
Amúgy neki lehet állni gyorsulási versenyt szervezni bárkinek, bármikor, hajrá. :)
Jimmi T.2019-07-28 17:43:57 // 11607
Nekem közelebb lenne, de nagyon nem érdekel. Egyre izzadtságszagúbb ez a szervezés + inkább elmegy sok régi klasszikus a biznisz irányába .
'''''2019-07-27 12:55:31 // 11605
Ahogy a másik topikban olvasom,nem lehet a pályára felmenni.Nekem így kiesik ez a tali.
tdemeter2019-07-27 09:54:45 // 11604
Mogyoródon lesz, ott a Hungaroring, majd kerülünk azon egy kört ! :)
Kócosw2019-07-27 08:59:54 // 11603
akko a füvön ke elrúgni neki? :)
tirex2019-05-26 10:08:43 // 11601
Nagyon penge a Kumho, nekem is az van.
KORYY2019-05-26 08:00:09 // 11600
Kérés!
Sziasztok. Keresem a volt tulajdonosát a kocsimnak. Az autó 2013-ban jött be magyarországba, járt a kaposujlaki találkozón 2013-ban. A rendszáma akkor E-01978-volt. Alfa 166 3.2 színe fekete. Kérem segitsen aki emlékszik rá. Tel: +36-70-5167964
Köszönöm szépen
Sziasztok. Keresem a volt tulajdonosát a kocsimnak. Az autó 2013-ban jött be magyarországba, járt a kaposujlaki találkozón 2013-ban. A rendszáma akkor E-01978-volt. Alfa 166 3.2 színe fekete. Kérem segitsen aki emlékszik rá. Tel: +36-70-5167964
Köszönöm szépen
Kócosw2018-10-07 12:14:56 // 11599
Jol latod, de majd lejjebb lesz csavarva, csak idő kerdese :)
SanyiJTD2018-10-07 09:32:52 // 11598
Meg járja a holdat :D
SanyiJTD2018-10-07 09:32:38 // 11597
Az övé világosabb :P
indi692018-10-06 15:21:19 // 11596
Kócosw2018-10-06 11:43:30 // 11595
Allitolag gurul is
:)
:)
'''''2018-10-06 07:38:01 // 11594
Én nem tudom! Nem láttam még!!! Mesét hallottam csak róla! :-)
'''''2018-10-06 06:46:20 // 11592
Igen!Igy legalább Kócosw is azt mondhatja,hogy ott volt az új verdával. :-)
SanyiJTD2018-10-05 22:19:18 // 11591
Jó a borítókép. Megint. :D
Jimmi T.2018-09-27 15:31:50 // 11590
ez nem elkopott ---> megsemmisült :-)
'''''2018-09-21 19:53:21 // 11589
Ja,na igen.Szinte mindig abban van! :-)))
G-MANN🍀2018-09-21 17:10:48 // 11588
Én erre írtam 😂😂:-):-)
"Héten kicsit sietve kellett volna elinduljak egy kereszteződésben de csak kapart egy helyben"
A kereszteződésben is RACE mód :-):-):-)😂😂
"Héten kicsit sietve kellett volna elinduljak egy kereszteződésben de csak kapart egy helyben"
A kereszteződésben is RACE mód :-):-):-)😂😂
'''''2018-09-21 09:21:19 // 11587
Hát de pályán volt! Oda nem az kell? :-)
G-MANN🍀2018-09-21 08:27:55 // 11586
persze RACE módban :-) :-)
néha ki kellene kapcsolni :-) :-)
néha ki kellene kapcsolni :-) :-)
Kócosw2018-09-20 21:10:49 // 11585
Dévid énekelni akart igy inkabb hangositottam :)
'''''2018-09-20 21:05:45 // 11584
Ketten jöttetek,te a hátsó ülésen vergődtél,szólt a zene.Mi a p.csát csináltatok ti? :-)))
Dévid2018-09-20 20:37:05 // 11583
Halmozottan hátrányos helyzetből értem be a célba. :D
Kócosw2018-09-20 20:26:02 // 11582
Idén is elvergodtel valahogy :)
Dévid2018-09-20 20:25:51 // 11581
Amúgy nekem is ígérte, hogy GT-vel visz le, aztán a gyakorlat azt mutatta, hogy a SportWagon hátsó ülésén az utolsó egy órában már én sem hallottam a hangom a felhangosított zenétől, nem hogy ők... :D
Dévid2018-09-20 20:23:41 // 11580
Neki előbb jut el bárhova is, mint enyém. De most hogy szingli lettem, jut idő (és pénz :D ) az olasz ribancra. Reményeim szerint jövőre már valahogy elvergődök egy gyorsulós találkozóra.
Kócosw2018-09-20 19:51:11 // 11579
Attól még hogy sovány vagyok nem kő ám beszologatni :)
Amugymeg szavatarto ember vagyok meglatod :)
Amugymeg szavatarto ember vagyok meglatod :)
'''''2018-09-20 19:05:15 // 11578
Nagyon csúszik.Vízes úton már esélytelen lenne a tapadás.
Héten kicsit sietve kellett volna elinduljak egy kereszteződésben de csak kapart egy helyben.
Héten kicsit sietve kellett volna elinduljak egy kereszteződésben de csak kapart egy helyben.
'''''2018-09-20 19:01:48 // 11577
Majd viszel!Persze,mint Kócosw! Ő is beígérte a GT-t aztán semmi! :-)
Liquid2018-09-20 15:45:30 // 11576
valóban, vak vagyok :)
Amúgy ezesetben még komolyabb a dolog :)
Amúgy ezesetben még komolyabb a dolog :)
Kócosw2018-09-20 15:07:48 // 11575
julis az Liquid :)
Kócosw2018-09-20 15:07:18 // 11574
letolta mint a koszos nacit? :) azer az mar teljesitmeny hatultekerösnel ha az elejet is letolja :)
G-MANN🍀2018-09-20 14:55:33 // 11572
Liquid2018-09-20 14:45:54 // 11571
offkóz, Giulietta QV :)
RomeoOne2018-09-20 13:46:24 // 11570
Hát remélem ezt pályán koptatta idáig a tulaj és nem közúton hagyta eddig fajulni
RomeoOne2018-09-20 13:44:05 // 11569
Meg újkorában is felúszik a vízen, nehezebb, rosszabb az úttartása különböző irányokból érkező terhelésekre bekövetkező nem optimális deformáció miatt, stb. Pályán elkoptatni egy dolog, de közútra, ilyen teljesítményű autóra?
Az abroncs fontos része az autó teljesítményének, dinamikájának, stb. Nem véletlenül szoktak abroncsokat homologizálni a komolyabb autókra.
Lehet úgy is üzemeltetni egy autót, hogy csak a minimumot kapja meg, de sztem sokat elárul ez a tulajdonosról. Amikor látom, hogy az 59-re is megveszik a noname ipari hulladék kínai gumit, ráadásul 225/45R17 méretben, mert hát az az olcsóbb, hiába /50-es kéne, akkor nem is tudom, hogy sírjak vagy nevessek. Az ilyen inkább vegyen egy Suzuki Swiftet, annak olcsó a fenntartása.
Nem azt mondom, hogy ész nélkül kell szórni a pénzt, nekem sem Conti vagy Michelin van a kocsin, mert 15-20%-al drágább lenne, mint ez a Vredi, de egy bizonyos szint alá nem szabad menni. Főleg nem a gumikkal, amik az egyetlen kapcsolatot adják a masina és az útfelület között.
Az abroncs fontos része az autó teljesítményének, dinamikájának, stb. Nem véletlenül szoktak abroncsokat homologizálni a komolyabb autókra.
Lehet úgy is üzemeltetni egy autót, hogy csak a minimumot kapja meg, de sztem sokat elárul ez a tulajdonosról. Amikor látom, hogy az 59-re is megveszik a noname ipari hulladék kínai gumit, ráadásul 225/45R17 méretben, mert hát az az olcsóbb, hiába /50-es kéne, akkor nem is tudom, hogy sírjak vagy nevessek. Az ilyen inkább vegyen egy Suzuki Swiftet, annak olcsó a fenntartása.
Nem azt mondom, hogy ész nélkül kell szórni a pénzt, nekem sem Conti vagy Michelin van a kocsin, mert 15-20%-al drágább lenne, mint ez a Vredi, de egy bizonyos szint alá nem szabad menni. Főleg nem a gumikkal, amik az egyetlen kapcsolatot adják a masina és az útfelület között.
Kócosw2018-09-20 12:59:16 // 11568
jol latom hogy elsö kereken ?
G-MANN🍀2018-09-20 09:15:27 // 11566
Zolibácsi2018-09-20 09:12:48 // 11565
Ha fel évente kell cserélni akkor nem mindegy? Új korában még a kínai is tapad.
Liquid2018-09-20 08:57:47 // 11564
Ezen még nagyon sok minta van, még van mit radírozni :D
Az enyém belső oldala csúnyább.
Az enyém belső oldala csúnyább.