Fórum >> Találkozók, események >> Kaposújlaki találkozók
Saughassy2005-04-22 11:38:16 // 2163
ajjó, mert nekem fekete:)
Zséke2005-04-22 11:30:29 // 2162
UHHHHH! Ez naggyon kemény. Hű de állat érzés így látni egy 75-öst!
Charlie 1662005-04-22 11:20:00 // 2161
letöltöttem, de csak kék-zöld csíkozást látok.
Má megin' elrontottam valamit...
Halesz2005-04-22 09:45:15 // 2160
Joe videói!!!
http://www.alfaamore.hu/videos/2005alfahonda/1.AVI
És így tovább a 8-asig :)
GEORGE2005-04-21 21:32:46 // 2159
bizti elfáradtak :-))))
Leon2005-04-21 21:27:32 // 2158
SKrisz2005-04-21 21:24:31 // 2157
Olah! Nem akarsz megvédeni az otthon topicunkban? Bántanak!:)))
SPeti2005-04-21 21:22:24 // 2156
Há' nem ezt mondom én is? :-)))
Ollah2005-04-21 12:23:25 // 2155
Olasz dzsigoló? Túrót! Ukrán maffia! :DDD
Paco2005-04-21 11:43:03 // 2154
Hehe, minek neki fa**a váltó? Már az újat is tönkretette :-P
ingegnere2005-04-21 11:40:51 // 2153
Robi
Itt OFF de egyébként oriási ON! :-D
Ha nem is kérdezel, úgy azt se tudod meg soha, hogy 1 csilliárdot, vagy 10 csilliárdot akasszál a bankból.:-)
Van pl egy ajánlatom!
Ha tudsz nekem szerezni GTV6-ba való dupla kuplungtárcsát (elég, ha a tárcsa jó, a kopóréteg nem fontos), kaphatsz érte kuplungot a tiedbe. Természetesen bontottat, de tárcsástol, kinyomócsapágyastól, szerkezetestől. Velem lehet tárgyalni.:-)
De a váltódat se hoztad el, pedig kb 2 hetet kellett volna várnod, és az új szinkronok itt csücsülnek az asztalomon.:-P
Gábor1552005-04-21 11:32:16 // 2152
pedig tök gyári,az elöző gazdája vette ujjonnan .
Semmit nem csinált vele ,csak használta.Ennyit mondott amikor eladta hogy limitált szériából való!!!!
Az állítható turbonyomás?! Egy sima LPG nyomáskapcsoló ami a többlet nyomást vagy engedi vagy elzárja(ha müködik)
Kaposujlak?????
ingegnere2005-04-21 11:31:49 // 2151
SPeti2005-04-21 11:28:58 // 2150
Ez inkább egy albán bérbehajtóembernek néz ki:-DD
Robi2005-04-21 11:28:32 // 2149
Tudom, hogy van a birtokodban, és azt is tudom, hogy nincs pénzem. De ha hirtelen rám szakad az OTP, vagy találok vmi melót, és akad lóvé, akkor feltétlenül konzultálok veled. :)
SPeti2005-04-21 11:28:16 // 2148
Akkor itt az ideje, hogy valamelyik kedden ellátogass velünk végre Mogyoródra:-)))
SKrisz!
Ez nem volt rossz ötlet:-)
ingegnere2005-04-21 11:28:07 // 2147
ingegnere2005-04-21 11:26:39 // 2146
SKrisz2005-04-21 11:10:37 // 2145
Hmmm... Asszem előkeresem azokat a Kockásokat, mielőtt még én is kapok ilyen keresztkérdéseket!:PPPP
Halesz2005-04-21 11:08:34 // 2144
ingegnere2005-04-21 10:35:01 // 2143
Na, tőled se szeretnék keresztkérdéseket kapni.....:-D
ingegnere2005-04-21 10:33:28 // 2142
Sajnos a mi fórumunknak megvan az a hátránya, hogy "egyoldalú", így Honda-Alfa kapcsán, csak az Alfások véleménye hangzik el. Viszont a Hondások CRX-topikja, jó platform a közös diskurzusra.:-)
Most engedelmetekkel tolmácsolnám EarwLine kolléga tuning témakörben tett hozzászólását:
"Abban teljesen igazatok van, hogy a Hondásoknak sokkal nagyobb a lehetőségük optikai tuning terén. Ugyanakkor nálunk is sok olyan ember van aki nem elégszik meg azzal, hogy vesz egy lököst és egy ilyen nagy találkozón lát belőle 10-et!
Nekem az autóm elkészülése 4 évbe telt. 2 évig gyűjtöttem a tuningra a pénzt, majd újabb 2 év volt a kivitelezés.
Amit saját kezűleg készítettem az autón: első lökös, hátsó lökös, küszöbök, motorháztető, szárny, kipufogó, ülések, műszerfal, szőnyegezés, fényezés tervezése és kivitelezése (nem én fújtam, de én ragasztgattam a mintát), szívócső, toronymerevítő, és a motortérben lévő cuccok fényezése.
Ami nem saját kezüleg lett készítve, hanem vásárolva: direktszűrő, kertergázszűrő.
Ebből a felsorolásból tisztán látszik, hogy ha valaki azt az utat választja mint én és még gondolom sokan mások közülünk (teljesen egyedi autó építése) a lehetőség adott. Nem hiszem hogy egy szakma kitanulása annak érdekében, hogy egyedi autót építs, kisebb érdem mint egy gyári autó gyári szinten tartása, sőt....
És mégegyszer, nem vitát akarok gerjeszteni, csak a tisztánlátás érdekében írtam le ezeket!!!
A találkozó nagyon jó volt, mindkét gárda kitett magáért és remélem hamarosan lesz replay!
Earw"
És amiről szó van:
Most engedelmetekkel tolmácsolnám EarwLine kolléga tuning témakörben tett hozzászólását:
"Abban teljesen igazatok van, hogy a Hondásoknak sokkal nagyobb a lehetőségük optikai tuning terén. Ugyanakkor nálunk is sok olyan ember van aki nem elégszik meg azzal, hogy vesz egy lököst és egy ilyen nagy találkozón lát belőle 10-et!
Nekem az autóm elkészülése 4 évbe telt. 2 évig gyűjtöttem a tuningra a pénzt, majd újabb 2 év volt a kivitelezés.
Amit saját kezűleg készítettem az autón: első lökös, hátsó lökös, küszöbök, motorháztető, szárny, kipufogó, ülések, műszerfal, szőnyegezés, fényezés tervezése és kivitelezése (nem én fújtam, de én ragasztgattam a mintát), szívócső, toronymerevítő, és a motortérben lévő cuccok fényezése.
Ami nem saját kezüleg lett készítve, hanem vásárolva: direktszűrő, kertergázszűrő.
Ebből a felsorolásból tisztán látszik, hogy ha valaki azt az utat választja mint én és még gondolom sokan mások közülünk (teljesen egyedi autó építése) a lehetőség adott. Nem hiszem hogy egy szakma kitanulása annak érdekében, hogy egyedi autót építs, kisebb érdem mint egy gyári autó gyári szinten tartása, sőt....
És mégegyszer, nem vitát akarok gerjeszteni, csak a tisztánlátás érdekében írtam le ezeket!!!
A találkozó nagyon jó volt, mindkét gárda kitett magáért és remélem hamarosan lesz replay!
Earw"
És amiről szó van:
SPeti2005-04-21 10:31:40 // 2141
"...állítható turbonyomás, 230LE..."
Én ugyan nem vágom a Q4-et, de ezek nem gyári adatok, hmmmm!?
Most akkor Kaposon ment az etetés, vagy itt a jaszkarizás? :-)
Charlie 1662005-04-21 08:39:08 // 2140
Küldöm.
A videót sajnos egyben vette fel a haverom, így azt majd kiírom D-re és vhogy eljuttatom.
ingegnere2005-04-21 08:32:06 // 2139
Ja, bár mondjuk egyikük sem ajándék jellegű...;-)
Charlie 1662005-04-21 08:22:46 // 2138
Látod Robi vazze,
Mindíg elfelejted hogy ez egy összetartó kis közösség.
ingegnere2005-04-21 08:08:34 // 2137
Robi
A felsoroltak nagyjából mindegyike van a birtokomban, csak nem szólsz sosem...
Halesz2005-04-21 00:55:15 // 2136
Szia :)
Küldd el őket és válogatok :))) A légifotókkal együtt tenném majd fel.
Közben amúgy felkerült pár új galéria Kaposújlakról!!! Lufci, Balage és Joe képei!!!
Épp most töltöm Joe videóit is...
Charlie 1662005-04-21 00:00:16 // 2135
Halesz,
Vannak még fotóim a kapsoi turnéról a légifotókon kívül, viszont azok nem olyan jók mint a többieké. (Hiába, van még mit gyakorolnom.)
Mindet küldjem el, vagy csak a jobbakat teszed fel az oldalra ?
Charlie 1662005-04-20 23:41:48 // 2133
Még nem tudom, de utánakérdezni semmibe nem kerül. Nem igaz?
Robi2005-04-20 23:39:42 // 2132
Persze. Van vmi titkos raktárkészleted transaxle Alfákhoz? :)
Charlie 1662005-04-20 23:38:50 // 2131
Ergo, ha ezek közül bármelyiket találok bonus, akkor áll a buli? :)
Robi2005-04-20 23:34:32 // 2130
Gátlók, szilentek, hűtő, termosztát, kuplung tárcsa+szerkezet, stb...
Meg minden egy komplett motor generálhoz. Szóval még pihentetem a témát, majd ha egyszer lesz pénzem, előveszem.
Charlie 1662005-04-20 23:27:43 // 2129
Milyen alkatrész kellene? Hátha tudok.
Robi2005-04-20 23:21:30 // 2128
Volt már rá példa. :) Az enyémen most éppen nincs mit csinálni. Pontosabban van, de alkatrész kellene hozzá, nekem meg nincs pénzem. De ha bármelyik topcitársunk megkeres valami nyűggel, akkor az egy megfelelő alkalom, hogy összejöjjünk egy szerelgetős-sörözgetős partyra a műhelyben. :)
Charlie 1662005-04-20 23:18:46 // 2127
Tesó,
Segítek ahogy tudok. Az is egy jó elgondolás, hogy vmelyik szabad hétvégén csapunk nálad egy garázspartit. Mi segítünk szerelni, amiben én amatőr vagyok , de nagyon lelkes, és közben duma, sör , mittomén.
Robi2005-04-20 23:14:27 // 2126
Én inkább ki se merem számolni, hogy mennyit költöttem a verdára. Pedig nálam nincs szervizköltség, csak alkatrészköltség, mert mindent saját kezűleg csinálok. De akárhogy nézzük, minden szar a gépemen, amit még nem cseréltem. :(
Charlie 1662005-04-20 23:07:21 // 2125
Jaja,
Ráadásul sztem akinek nem inge....
Az enyém is gyári állapotú lesz.....majd.
Amióta megvettem, már több mint 1 pénzt köntöttem ré, és még nincs vége.
Motor, sebváltó, futómű...stb.
Ergo, én törődök a géppel. Beteg volt a lelke, de már urusolgatom. szebb lesz mintha most hozták volna ki a szalonból, !!!
És a hifin még nem is gondolkodtam igazán. :)
Charlie 1662005-04-20 23:04:37 // 2124
Olasz,
Király, csak szerintem ne csak ide tedd fel hanem a csevegés topicba is.
Gábor1552005-04-20 22:10:54 // 2123
ugyértem ,hogy minden gyári rajta,semmi tuning
SPeti2005-04-20 21:24:14 // 2122
Azért én erről a sima Q4-ről mást olvastam az adatlapján...:-)
joe752005-04-20 11:47:19 // 2121
Ja és még1 dolog. A jelenlegi közel 100 Ft-os benzin áron 160 Ft pluszban az adó. Itt van a kutya elásva. Ha a Mol csökkent 10 Ft-al az előálítási szinten 10%-nyi csökkentés, összességében meg még 4% sincs amit a vásárlók megéreznek. Magyarul a kibaszott magas adótartalom miatt fizetünk ennyit, erről meg a MOL nem tehet!
joe752005-04-20 11:44:14 // 2120
Ilyen kezdeményezés már sokszor volt a neten. Nem ér az egész semmit. Nagyon komoly váltoásokra lenne szükség, nem MOL szinten, hanem kormányzati szinten, csak az a baj, hogy a jelenlegi parlamentből bárki kerül hataloomra a legjobb esetben is szart cserélhetünk fosra! :((
joe752005-04-20 11:31:56 // 2119
Az biza Usa edition.-:) De nagyon rendben volt! Tetszett!
W2005-04-20 11:26:28 // 2118
Az az Acura nagyon komoly volt de az nem europai modell ha jol sejtem...?!
Olasz2005-04-20 11:11:11 // 2117
Közérdekű infóóóóóóóóóóóóóó!
Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!! Sose lesz itt rend, mert
ebben a kis szaros kupiban mindenki megveheto és megkapható...
A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként
mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést
indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezotlenül befolyásolná a
fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát.
A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0
órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:
ESZ 95 ólmozatlan benzin 258.50 Ft/l
ESZ 95 keverék benzin 261.50 Ft/l
ESZ 98 ólmozatlan benzin 267.50 Ft/l
Diesel gázolaj 252.00 Ft/l
Továbbá:
A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a
benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár
kormányszóvivo sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.
A szóvivo emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat
vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára
vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most nem kíván hasonló
kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni
védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerüloben van.
A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a
MOL árképzése miatt.
A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését
boncolgatták.
A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása
során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt,
melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.
Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (koolajért!),
amit nem a nyugati tozsdén vásárolt, de annak árával számolt.
Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai koolajból - a nyugati
munkabérköltség 1/5-é-ért itthon eloállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy
számítja, mintha a nyugati tozsdén kész benzint venne és vasúton
szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos koolaj
lepárlási lehetoséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki
árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.
A pert az Autóklub megnyerte!
Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentosége. A Legfelsobb Bíróság ítéletében
kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész
magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek
egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítéle, melyrol
az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004.
január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg
kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó
aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy
szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a
média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendozodjön,
az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát
nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az
érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és
milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon
megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a
legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen
hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.
Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI.
ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!!
SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN
SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!
LEGYEN EZ A NAP MÁJUS 2.
Olasz2005-04-20 11:07:31 // 2116
Ingegnere igaza van!!!!!
De Nekem, Nekünk sem ezzel van a baja, márha lehet ezt bajnak nevezni, hogy vki foglalkozik az autójával! :-))))
Szerintem már rég lenne lökösöm, ha csak meg kéne venni... Csakhát nem lehet... Meg kell csináltatni... és hát megtalálni a megfelelőt, no az a nagy meló...
Szóval A MI IGAZSÁGUNK: IGÉNYESSÉGRE TÖREKVÉS!!!!! Így is úgy is... (csak hát a ráfordítás... hol szerzel rajtelektronikát az autódhoz? Ha Hondád lenne megtehetnéd)
DE MINDKÉT OLDAL IMÁDJA AZ AUTÓJÁT !!!
Stee1462005-04-20 10:43:24 // 2115
Öszintén szólva épen elég májer figurát láttam a hondások közt is.
Ez miatt nehogy önmarcangolásba kezdjünk!
Gábor1552005-04-20 10:32:35 // 2114
Nem en vezettem hanem qfour.
Az meg hogy májer volt abszolut nem szándékos viselkedés,az izgalom igy jött ki. Szerintem.....