szeruuu2018-06-15 17:02:10 // 17232
Köszönök szépen mindenkinek mindenféle segítséget!
Piritu2018-06-15 16:28:47 // 17231
Akkor nem kell biztosíték.
szeruuu2018-06-15 15:13:35 // 17230
A fejegység iso csatlakozójánál ugye szét lehet húzni a piros kábelt, és oda akarom bekötni, hogy ne kelljen ott a kábeleket elvágnom még.
Piritu2018-06-15 15:10:47 // 17229
Ha az eredeti drótot szakitod meg vele, akkor nem kell biztosíték.
Piritu2018-06-15 15:06:12 // 17228
A kép alapján a 3-as a lámpa.
Kroszter2018-06-15 14:53:30 // 17227
Sziasztok!

Alfa 159 nagy navis fejegysegebe lehet valahogy utolag aux kabelt kotni? Anyukam grande puntojaba vettem egy kabelt 2 ezer forintert, bedugtam a radi hatuljaba es kesz is volt. Itt is van ilyen lehetoseg? Es ha igen akkor valami tudna egy blogot mutatni errol?
szeruuu2018-06-15 14:42:34 // 17226
Egy elem, és egy hangszóró segítségével kipróbáltam, és az egyes, és kettes lábára kellett kötni, így sikerült megszakítanom. Ez egyébként két egyforma szürke, a 3. lába pedig réz színű. Az jutott még eszembe, hogy esetleg egy biztosítékot kössek be majd a bejövő kábelre, és úgy kössem rá utána a kapcsolót?
szeruuu2018-06-14 23:20:00 // 17225
Pontosan ugyan ilyen. Csak elvileg világítós, és azért van a 3 lába. De én azt nem igazán szeretném használni.
Piritu2018-06-14 22:03:11 // 17224
egy kép jól jönne róla...
esetleg a típusa...
Amúgy ki kell mérni.
Wolf2018-06-14 21:58:33 // 17223
Húú...
Ezt nem tudom megmondani. Elvileg középen megy be áram, és attól függ, felsőre, vagy alsóra rakod, hogy milyen állásban ad áramot.
Vagy tévedek.
Multiméter szokta megmondani nekem.
Ha van valami barkács zseblámpád, ki tudod próbálni. Hogy elem, meg égő közé kütve cserélgeted lábakat.
Illetve, ha mittomén, billenő áttetsző, akkor lehet, hogy világítás lába a harnadik.
szeruuu2018-06-14 17:15:27 // 17222
Olyan kérdésem lenne még, hogy kétállású kapcsolót vettem, de 3 lába van, melyik kettőre kell kössem a vezetéket? (Annyira nem vagyok jártas ebben a témában, és inkább kérdezek, mint butaságot csináljak. )
szeruuu2018-06-14 15:01:35 // 17221
Nekem annyival könnyebb, hogy az elakadásjelző mellett van egy ilyen kapcsolónak helye, vagy nem is tudom, és oda gondoltam, hogy befaragom abba az üres kapcsolóba, csak már az a kérdés, hogy le kell bontsam hozzá az egész középkonzolt, vagy valahogy el tudom ügyeskedni ott a kábelt a hamutartó mögött le a fejegységhez. (146)
Wolf2018-06-14 14:55:10 // 17220
Szívesen.
Kapcsolók tekintetében nekem könnyű volt helyzetem, egyszerűen nem fért el rádió mögött iso csatlakozó. Prőbáltam aláforgatni, de sokadjára sem jött össze, meg aggődtam, hogy valami beakad, és úgy kell kitépni.
Emiatt pohártartónak menni kellett.
szeruuu2018-06-14 07:48:33 // 17219
Köszönöm szépen a sok segítséget! Kipróbálom azért majd délután, hogy kihúzom a pirosat, meg veszek hozzá némi kábelt és egy kapcsolót. Már majd csak a helyét kell kitalálni, hogy hol legyen, hogy ne csak lógjon a levegőben, mert itt nem nagyon vannak ilyen vak kapcsolók, ahová be lehet faragni, vagy esetleg az elakadás jelző környékét megnézem.
Wolf2018-06-13 23:38:35 // 17218

Sárga marad fixen, piroshoz a kapcsoló.
Dejó, régen ezeket sehol nem lehetett fellelni.
Pio oldalán fenn van.
Sosem értettem miért nem lehet letölteni. Vélhetőleg nem sony fejhez kell pio utasítás.
Valószínűleg nagy nehezen erre ők is rájöttek.
Wolf2018-06-13 23:32:53 // 17217
Elvileg piros lesz a gyújtás. Próbáld ki, tárolj el pl. Egy rádióállomást, húzd szét pirosat. Ha kicsit vársz, majd összedugod, és nem felejti el tárolást, akkor ide kell kapcsoló, ha elfelejti akkor sárgára.
Elvileg adtak hozzá egy térkép méretű bekötési útmutatót, arra biztos rá van írva, melyik szín megy switch re. Azt kell kapcsolnod.
szeruuu2018-06-13 20:04:02 // 17216
Ahogy néztük nekem is van benne valami mókolás, mert egy kábel jön vissza a másikba, szerintem azért van a pirosba is meg a piros-sárgába is áram gyújtás nélkül. Akkor elég, ha a kettő közül valamelyikre rakok egy kapcsolót nem? Mert azt próbáltuk,ha az egyik nincs bedugva, akkor egyáltalán nem kapcsol be a fej.
Wolf2018-06-13 19:49:51 // 17215
Eléggé tudnak “fűteni” melegben. Hűtőborda...enyémen jó nagy van, nem tudom. Azt tudom, hogy fégfokom melegítettem már fel annyira, hogy nem lehetett megfogni, le is kapcsolta hővédelem.
Nem egy ördöngős dolog: van ugye kocsi iso ja, és fej között pioneer iso csatlakozó.
Ezen narancs, és a piros a 2 12V.
Egyiket széthúzod, ha amnéziás lesz rádió, az a fix 12 volt.
Másik vezetéket széthúzod, eközé bekötsz egy diszkrét kapcsolót, mikor zenét akarsz halgatni bekapcsolod, egyébként meg kikapcsolod. Idővel reflexé válik. Ha pár napig elfelejted lekapcsolni, nem lesz baja. Nekem így néz ki:
Bár én mindkét 12 voltot kapcsolhatóva tettem teli leállítás miatt.
“B” ugyanezen kábelt kocsi isoja felé leszigeteled, fej felől pedig elvezeted, hogy gyújtáskapcsolóról kapjon áramot.
szeruuu2018-06-13 18:56:21 // 17214
Kipróbáltam, úgy is látja a bluetooth-t a telefon, ha ki van kapcsolva... Úgy érzem, hogy ebből autó villamossági szerelő lesz, mert nem szeretném, hogy leszívja nekem az akksit. Még egy kérdés: az normális, hogy hallgattam kb. 15 percig a zenét és elég forró lett a fejegység? Lehet azért, mert mechanika nélküli és elég kicsi a hűtés rajta? Előre is köszönöm!
Wolf2018-06-13 13:07:07 // 17213
Vigyázat. Direktbe kötött pioneer fejegységnél telefonnal nézd meg, kikapcsolt fejegységnél, látja e telefon bluetooth on fejet. Ha igen, 2-3 hét alatt teljesen üresre szívja akksit.
szeruuu2018-06-12 23:04:06 // 17212
Megcsináltam, így sikerült kikapcsolni. Szerintem nekem is valahogy így lehet megcsinálva, mert gyújtás nélkül is megy. De akkor így elméletileg nem fogja az akksit leszívni, ha nem világít rajta már semmi. Köszönöm még egyszer a segítséget! Esetleg még olyat kérdeznék, hogy az erősítőnek a tápot 146-nál hol lehet a legegyszerűbben elvezetni? Mert át szeretném rakni a már családi Skodából a sajátomba.
Zsoltikj ૐ2018-06-12 22:42:01 // 17211
nekem az alpine direktbe van kötve külön biztosítékkal vezetékelve az aksiról, a kapcsolt és a memoria szál közösítve állandóan áram alatt van, igy nem csak gyújtáson működik a rádió.
szeruuu2018-06-12 11:12:11 // 17210
Akkor elméletileg, ha ezt megcsinálom, akkor megnyomom majd a végén ott az alsó gombot és ki kell, hogy kapcsoljon. De az létezik, hogy gyújtás nélkül nekem két kábelbe van folyamatosan áram? Vagy ha ez így kikapcsol, akkor nem lesz tőle baja? Előre is köszi a válaszokat, és persze a segítséget is!
Zsoltikj ૐ2018-06-12 08:35:45 // 17209
A 9812ben nincs, vagyis van demo mód de alapbol ki van kapcsolva de h mit csinál még nem néztem soha.
Tocke2018-06-12 07:55:27 // 17208
Most hogy mondod, sztem az Alpine-ben is van ilyen, ki is kapcsoltam.
Zsoltikj ૐ2018-06-12 07:43:01 // 17207
Az óra a kijelzőn világítani fog a demo mód kikapcsolása nélkül. Pioneer okosság, az összes ilyen, a gyári beállitás a szoftverben igy van beállitva.
Zsoltikj ૐ2018-06-12 07:25:06 // 17206
Ha megvan az állandó és a vezérelt, akkor sem fog kikapcsolni nneki, ha nem kapcsolja ki a demo módot ahogy leirtam.
Tocke2018-06-12 07:19:05 // 17205
Neked egy állandó és egy vezérelt 12 V kell. A két állandó 12 V-tal bekötött fejegységed amikor óra kijelzésre kapcsolt ki, nagyon leszívja a jó aksit is egy éjjel alatt.
Zsoltikj ૐ2018-06-12 00:29:11 // 17204
Demo módot ki kell kapcsolni Menu-System-demo off majd ha kilépsz az snc-t nyomd meg hosszan.
videó róla hogyan
szeruuu2018-06-11 21:58:58 // 17203
Fejegység
Sziasztok! Vettem a fenti fejegységet, be is kötöttem, minden szép és jó, csak nem tudom kikapcsolni... Gyújtás nélkül is bekapcsol, gyújtással is... Hiába ki szeretném kapcsolni, csak az óráig jut, és nem sötétül el. Szomszédom kicsit ért az elektronikához, segített megnézni, hogy hol van folyamatos 12V. Van a piros vezetékben, és még van egy piros-sárga vezetékem és abban is van... Volt a csomiban szerintem ilyen gyári láda, de én azt kivettem, viszont a vezetéke ott maradt. (Ha ez segít valamiben, hogy mi lehet a probléma. Hiába cseréltük fel a sárga és a piros kábelt úgy sem volt jó, mert ugye folyamatosan két helyről kapja az áramot. 146 )
Tocke2018-06-06 07:20:06 // 17202
Így jártam én is, először egy picit csalódás volt, de bejáratódik hidd el. Én csak elöl cseréltem ki ESK-ra őket, igy fader-rel tudok különbséget tenni eleje és hátulja között. Sokkal szebben szól mint a gyári, nem azért mert letépi a fejem a basszus, hanem minőségibb, tisztább az egész.
Vitaprix2018-06-05 22:22:11 // 17201
A durva az h összerakáskor kipróbáltam a gyári hangszóróval és furamód több mély érződött azokon. Tegyem vissza? :)))
Piritu2018-06-05 21:55:44 // 17200
Nem, ilyen a 156 ajtaja :-(
Vitaprix2018-06-05 16:48:08 // 17199
Nem volt semmi extra :)
A fej csatiján fel lehetett cserélni a kapcsoltat az állandóval, még azzal se kellett szenvedni.
A kormányillesztő is simán ment, az is műxik :)

Viszont a hangszóró egyelőre kicsit csalódás, mélyhangnak semmi nyoma. Vajon csináltam egy jó kis akusztikai rövidzárat mindkét ajtóba, vagy majd bejáródik?
Vitaprix2018-05-31 21:38:10 // 17198
Más: Fej+ hangszóró berendelve, keddre itt is vannak.
Rendeltem kormányillesztőt is. Azt írták róla, hogy plug and play. Ez igaz lehet? Nem bánnám :)
Végül magam vállalkozom a cserére, tudom, hogy a kapcsolt 12voltot cserélni kell az állandóval, de más egyéb nyalánkság? :)
Vitaprix2018-05-31 12:35:55 // 17197
Szada Paradox. Kb 2- -3 hét.
Vitaprix2018-05-31 12:35:36 // 17196
Érdekel valakit egy Yatour? 156-ban volt, teljesen jól működött, nem BT-s :) Ára 15 volna kb :)
Sporter2018-05-31 10:17:47 // 17195
Van köztünk olyan szaki, aki vállal fejegység beépítést Budapest vagy környékén nem végeláthatatlan határidővel? :D Javaslatok jöhetnek privátban, köszönöm.
gyml2018-05-25 18:52:07 // 17194
Sziasztok!

159-esben hol érdemes átvinni a tápkábelt a tűzfalon? Van valahol könnyen hozzáférhető átvezető lyuk?
Wajky2018-05-24 21:02:58 // 17193
Nagyon jó! Köszi szépen!
Piritu2018-05-24 20:21:19 // 17192
Igen.
A kárpitot nem kell lebontani, a rács kijön. Viszont így elég körülményes a magashoz felvinni a vezetéket. A magashoz a kilincsnél lévő csavart kell csak kivenni és kijön burkolatostól.
Wajky2018-05-24 19:17:15 // 17191
Köszönöm! Akkor a hátsó ajtóban is 165-ös van? Nehéz lebontani a kárpitot? Vagy bízzam inkább rá a "szakemberekre"?
Piritu2018-05-24 15:43:55 // 17190
Emlékeim szerint 165mm-es kell, de a mélységre is figyelni kell, mert eléri az ablakot. Meg kellene mérni hogy mennyi hely van. Hirtelen 65 mm ugrik be, de nagyon régen mértem.
Wajky2018-05-24 14:53:54 // 17189
Sziasztok!
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy Alfa 156-ba (2004) milyen méretű hangfalak vannak első-hátsó ajtóban? Hertz hangfalban gondolkozom, itt nézegetem őket:http://www.autohificentrum.hu/hangszorok/hertz.php
Wolf2018-05-22 19:52:57 // 17188
Mármint, piot pioneer kormánytávvezérlővel?
két hete szakadt el az egyik pántja. vicces, hogy 10 rugóért bő egy évet bírt ki.
ha veszek még, csak a régi fajtét aminek egy db széles pántja van.
teszteltük anno. mindent összevetve, régi jobb
Martin2.42018-05-22 17:48:12 // 17187
Sziasztok.Alfa 156 sw 2002 150 le.Mikor vettem egy pioneer fejegysèg volt benne.Vissza raktam a gyárit ès a multikormány akármeik gombját lenyomva csak annyit csinál,hogy Mute.Elvileg azèrt mert a navigációs rádió való bele cd tárral.Ezt hanyagolom.Marad a fejegysèg ès rendeltem bele egy kormánytávvezèrlőt.A kèrdèsem,hogy van e aki használja így??
Vitaprix2018-05-15 14:50:09 // 17186
Háfigyelj, a gyári kishifihez képest elég nagy előrelépés lesz a bose láda+rendes első szett is, a mélyek tekintetében is :-)
Kócosw2018-05-15 13:19:25 // 17185
jop, igy mar ok :) arra jo,ha birod a közepet :) engem idegesit ha sok... én a mélyet favorizalom... :D
Vitaprix2018-05-15 13:11:43 // 17184
A Kenwoodot kifejezetten azért mondták nekem, mert jellemzően rockzene szól az autóban, ezek szerint a vastag középtartomány miatt...
Kócosw2018-05-15 11:54:49 // 17183
ha van lehetöseged hallgass meg parat, mert a hangzasuk gyartonkent elter.
A kenwoodoknak nekem specko nem jött be a hangjuk,nekem sok volt a közeptartomanyuk.
Az alpineok, Piok,clarionok sztem kiegyensulyotottabbak nem hivalkodo a közeptartomanyuk.Altalaban mondva persze,mert tipusonkent valtozik. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak